Average User Rating:

3.64

22 people have voted.

5 is the most popular ranking.

12 people gave it a perfect five.

Cast your vote »

The trillest of O.G.'s assists Mac Miller on a new cut off his "I Love Life, Thank You" mixtape that just dropped.

60 Comments

  • Ben Bourey

    I'm a pretty big fan of Mac and I'm pretty upset with his new mixtape. The High Life was solid, so was KIDS. Best Day Ever was where he started lacking (and where everyone started finding out who he was) and then I Love Life, Thank You blew dick. I was disappointed when I heard it. This is the only decent track on the mixtape and I'd give it a 3. Blue Slide Park thankfully seems promising from the singles that he released. Which I know, doesn't say everything about the album, but still.

  • t3ch

    if that was lil wayne "rapping" mac's verses u faggots would be all over his tight-chick-pants-wearing-ass... His verses are dope, u like wayne and dont like mac, got $100 on u faggots love licking the ballsack...

  • Anonymous

    Not a Mac Miller fan but this is a solid track, niggas need to quit hatin jus cus they dont like it. If u dont thas on u, keep it movin n listen to sumthin u can fuck it....I cant stand wayne but i dont make comments bout him bein a fag...well actually i do lol, but not cus i dont like his music.

  • 1984

    Mac Miller is wack. If you listen to him you have a small dick. And if you think that being " different " is cool then you have a small dick too. And your mom has a small dick.

  • Jherm Jean-Philippe

    3 stars for bun b... thats about it..

  • Anonymous

    bun b loses all respect for rapping with this little faggot

  • Mark Anthony Harris

    Wow. Why can't people just make music and keep it moving? I swear: racism was the best invention used to divide idiots.

  • Lilworm

    im diggin this, mac miller is nice and his flow is great! stop hatin but like they say...alot of haters means you doin somethin right.

  • Anonymous

    Tune is wack. Mac Miller is Wack. And his fans are the definition of wack. Period. Race has nothing to do with It, If It makes people feel better hes on the same level as Wale, Meek, Ross, Young Money, Wiz Khalifah and the rest of those corny ass black rappers.

  • c mon

    who gives a shit if ppl like mac miller... don't try to make everything racial. if you don't like him then get off of his song and go listen to something else! btw this shit is nuts: http://www.youtube.com/watch?v=DJWqgkrtKbY

  • anonymous

    Since this is clearly a racial discussion, I'm mixed, white and asian. I'm tired of these white boy posers. Stop trying to be something you're not. I know white kids that only like "rap" from white rappers. So what's that say?

    • pj

      it says that you're an asshole. I'm white and I appreciate black rappers also. There are fucking stupid arguments going on around here. As someone already said if you don't like it don't listen to it. I know it's hard to make it in the hiphop scene and that's why there are so many haters of Mac. Bad rappers resenting mac miller's talent and buzz. Get over it

  • Anonymous

    why is that only black people hate miller ? they cant stand it that there are a few good white rappers now

    • Renel Evans Anglade

      "em came from the ghetto was raised the way black people were...." excuse me?

    • Anonymous

      has nun to do with trying to be black, hip hop is a cultural language.. and some whites so happen to be good with words and have a certain flow that'll catch your attention, and thats what mac is doing, hes no eminem, cuz em came from the ghetto was raised the way black people were so he has a different type of respect dispite his crazy flow. u can hate on mac, but u can diss talent just cause some of you here didn't make it. 1 love to all hip hop fans j cole on the rise holla

    • anonymous

      stfu you bitch. I'm white. This shit is gay. Justin Bieber music. Why do white kids wanna be black so bad

    • lol

      if mac miller sold 400,000 the first week I cand tell u for certain less than 5% of those sales are from the minority. what does that tell you about Eminem.

  • faggots

    Its funny to me that white people are now better at rapping then blacks. haha niggas hatin on miller... i would too tho...u bout to lose your precious hiphop. Eminem is already the best rapper ever....

    • Anonymous

      dumbasses Eminem is the best rapper dumb fucks. do yall even listen to hip hop? technically as a lyricists he kills everyone. yall js hate cz the best is a white rapper homie. i'm not even white dumb bitches

    • Anonymous

      I ain't black. Mac millers wack. Eminem isn't the GOAT. faggy lil pussy its easy to front hard behing a comp lol

    • HeyHey

      Maybe you should listen to someone who isn't white to realize that white people aren't that great, you're probably thinking that asher roth is raw.

    • 905

      Dude you trippin'...Eminem is not the "best rapper ever".

    • Anonymous

      WOAH WOAH WOAH WOAH WOAH WOAH BUDDY.. ALL WRONG

  • anonymous

    mac miller fucking sucks. only appeals to stoner white kids...

  • Ciro Armando Espinosa

    Dope track, really felt the subject...

  • Nick Swanson

    http://www.mediafire.com/?i75xt5p26l71ttr

  • izzy

    Song's tight, people are so quick to talk shit, Mac miller is still an independent artist, so whatever he could pay bun b it's probably not very much if any at all. Im not white but I do think it sucks people talk shit about Mac miller, more than wackass rappers like gucci mane and plies, mac miller is better than alot of rappers but he's not worth talking shit about,and bun b is a fucking legend and he pretty much made the track.

  • REP

    CAN MAC BREATHE WITH HIS MOUTH CLOSED? I'VE NEVER SEEN A PICTURE/VID OF MAC WHERE HE"S GOT A CLOSED MOUTH. HE IS A MOUTH BREATHER OF THE YEAR CANDIDATE. BUN B IS GETTING A LIFETIME ACHIEVEMENT AWARD FOR THE SOUTH'S BIGGEST SELLOUT. PIMP C WOULD BE DISGUSTED. BUN WILL DO ANYTHING FOR A CHECK. ONLY PPL THAT LIKE MAC MILLER IS CORNY WHITE KIDS THAT DON'T KNOW SHIT ABOUT RAP AND TELL NIGGER JOKES WITH THEIR WHITE FRIENDS. I'M DONE WITH RAP. BYE.

    • Andrew Andrade

      HAHA I noticed that too, always got his mouth open in every pic n video... But Macs alright, Hes like 19 years old let him do is thing, Hip Hop/Rap has changed, you go over seas n theres Russian rappers n Chinese Rappers..shits crazy

    • ill

      your mom never took a pic with her mouth closed

    • Anonymous

      mac miller fans get so defensive, its hilarious not everyone likes him, get over it

    • ^^^^^^^^^^^^^

      hahaha 1. U probably haven't even heard a pimp C track in your life. 2. I actually think your white cuz u said nigger and not nigga thats a white thing. 3. how is bun b a sell out when he's showing love to a new rapper 4. If mac miller is so corny why did you click the song cuz your a fuckin hater. 5. I hope u stay away from this hip hop community cuz we don't need no bitchass male talking expressing his feelings with a tampon in his ass acting like he knows everything talking about Pimp C be mad nigga Pimp C would rather do a track with Riff Raff then to fuck with you cuz atleast he's doing him

  • rise and shine

    i miss the 90's.....this track is weak as fuck. bun b and mac are nice, but this track is defo gay

  • Mike Meraz

    Bun B SHOULD NOT be on the chorus! scared the shyt out of me when he first came on! lol! jesus. wak ass r&b beat

  • Anonymous

    Ayo Bun, you know you can say No to someone asking you for a feature right?

  • Ben Bourey

    Disappointed as fuck with his new mixtape though.

  • Mr.Mean

    Great track. Fuck the haters.

  • Anonymous

    this song was good until mac started rapping