Average User Rating:

4.81

16 people have voted.

5 is the most popular ranking.

14 people gave it a perfect five.

Cast your vote »

Advertisement

27 Comments

  • sun_god7

    Word!?! You mean these guys had a more entertaining performance than any of our rap artist today?!? These old guys? Big ups to Kid N' Play because they truly just showed what is missing from HipHop today. They're not the best rappers - but they are entertaning to listen to and watch.

  • DL Dub

    I have to give this 5 stars just because its Kid N Play. I mean these dudes had the greatest party movie ever (R.I.P Robin Harris). They did the kick step and everything. Play looked out of place as hell though not gonna lie. I know my mans could afford a better fade.... But yeah Kid still looked ready to do the damn thing yo.

  • Koko B ware

    fuck these guys

  • G'

    Wow, PLAY ALIVE lol....just saw something with Kid saying the two question's he get's asked: what happened to your hair? where's Play guess both have been answered!

  • K. Robowski

    Fucking Fish-Market-Ass niggaz like Bonkeira. It's cos of niggaz like him that I refuse to build about MUSIC with anyone under 25 years of age. This bitch-made nigga cant even spell pathetic correctly, Don't waste valuable time on such a fuck.......Bigups to Kid-N-Play for still holding it down like that, still refreshing to watch grown men teach these youngins how to rock a show IN SUITS!!!.....HIP HOP FOREVER MAIN!!!

  • dee22

    i love kid and play...

  • Oh man!

    OH JESUS!!!! i feel bad for anybody who missed this era of hip hop... GOLDEN!!! thats how you perform

  • Mr.D

    @Bonkeira..Research is not a bad thing. Play is a professor at North Carolina Central University and Kid probably wrote or produced half the commercials on tv. These guys are legends and should be shown respect as such. 5000

  • absolute truth

    this is hiphop it maybe old but this is the shit i remember in elementary school

  • I'm Doin Me

    Somebody give me Bonkeira's address so I can stump a mud-hole in his ass. Fuck outta' here bitch made bitch!

  • I'm Doin Me

    FUCKING FRESH as EVA! Miss this shit in hip-hop.

  • guai

    Do you want to experience interracial dating? I met my black guy on {-----W W W. Interracial Searching C -O- M}) It is an interracial dating site for sexy singles of all races. You may have a try.. for black and white peolple

  • sucka

    i grew up on kid n play this is sick they are doing a tour id definately see this in my town being a fan i thought house party 1 and 2 were good but the rest sucked because they had immature in em but Class Act was my shit too!

  • caligreen805

    damn this is so nostalgic. i think this video is bertter than most shit on here.

  • I'm at work and bored

    Man... These guys were one of my favorites growing up. Kid N Play... Gettin' Funky!

  • Vito100

    these dudes did their thing... Love Kid and Play...

  • wutangsteel

    They still got it! Good shit!

    • Bonkeira

      Ya dude, these guys are the wave of the future. The best thing since family matters and McDonalds pizza,

  • Jamie Madroxx

    all ya'll haters need to pay to homage to these cats.. Im glad they did this. They nice on the mic and held it down.. The performance was dope as well.

  • Sean Juan

    I was a Kid n' Play fan when I was a kid, so I had to click on this and see how they did. Not horrible, they did the kickstep. They shouldn't be rhyming to a full track with their verses on it though. It sounds bad. Plus that go-go music would be much better with a live band and back up singers. If they had it all together I'd check out a House Party anniversary show.

  • Bonkeira

    This shit just makes me feel uncomfortable. These dudes are probably working at resteraunt somewhere, painting houses. I wanna kill myself for them.

    • Bonkeira

      Hey Wu-Tang Steel, do you still do the macarana and play with pogs? I'm surprised these dudes aint on celebrity rehab. Come on man you know these dudes are a joke

    • EL Oh EL

      FUCK YOU, THEY ARE MY IDOLS...HOW COULD YOU SAY SOMETHING LIKE THAT!!!! YOU MAKE ME MAD...I JUST WANNA BREAK SOMETHING....AAAAHHHHHHHHHHHHH...lol

    • wutangsteel

      You are an asshole!

  • xz

    Do you want to experience interracial dating? I met my black guy on {-----W W W. Interracial Searching C -O- M}) It is an interracial dating site for sexy singles of all races. You may have a try.. for black and white peolple