Average User Rating:

3.14

111 people have voted.

5 is the most popular ranking.

46 people gave it a perfect five.

Cast your vote »

Here's the official mastered version of "I Am Not A Human Being II's" "Rich As Fuck." Features 2 Chainz and production from T-Minus with a video on the way.

272 Comments

  • Anonymous

    albums fucking terrible, 1 of the like 3 decent songs

  • Anonymous

    Me and ma naggaz we wack as Fuck,wack ass rapper Wayne's hook .

  • king kushman

    got this cd the day it came out

  • JayyMaad

    It's catchy , but Wayne has just fallen . . it's about time but before dude was runnin tha rap AND mixtape game for some years . . .

  • Will

    Drake's homeboy out of Toronto is gonna take the game over...check him out... http://youtu.be/wgPtUDYbTLc

  • Btches

    Lil is fckin DEMON. Even proofs are not needed. Album NAME Say us all bout his essence. for sure Those who didnt get it just FOFF

  • Jay***

    Dope!!! Period.....

  • BOY

    KRS-One: "I told Wayne tohis face, he's the dopest MC out" Eminem: "Wayne, to me, is defiinitely one of the greatest in the game" Jay-Z: "Wayne is one of the most talented rappers out there" So should I listen to KRS-One, Eminem, and Jay-Z, or should I listen to some broke loser on the Internet? I like how all of the people who hate Lil wayne come to and search for his videos to talk shit about them. Lil Wayne may not act like it but he is capable of making good music LONG LIVE WEEZY!

    • simpleTOM

      those were political answers from 5 to 6 years ago. would anyone of them say that wayne is great now????

    • deafro

      how bout just make your own opinions on music... drone!

    • YA BOY IS A FRUIT

      That was then, this is now. Rakim was the greatest in 88'-is he still the greatest now? Is he still running the game now? Nope, we will enjoy his music for what it is, but I'm not necessarily running out to by his new joints.

  • BOY

    Haha KenDICK LAME-ar dick riders everywhere are mad as fuck cuz Weezys LOWEST first week album sale numbers equals the MOST first week album sales that KenDICK makes! HAHAHAHAH! Wayne shits on all of yalls favorite rapper. Even on Tupac, may he be rotting and burning in the depths of hell. Weezy is and forever will be the KIGN of HIP HOP! LONG LIVE WEEZY!

    • ^

      Everything you say is bullshit, bitch.

    • BOY

      Shut the fuck up nigga! It means Weezy is a million times better than that pinhead looking nigga called KenDICK LAME-ar. LONG LIVE WEEZY!

    • animeGhost

      So... Album sales don't equal better performance it just means more popular, which makes sense for weezy, he's been out for damn near 20 years and kendrick been around for lik 5 maybe.

  • HATERS

    LOVE THIS SONG AND THE ALBUM. I WISH I CAN SEE THE FACES OF THE HATERS THAT THOUGHT WAYNE WOULD FLOP. HAHA HE'S STILL GOT PULSE AND JUST SHOWING HE NEVER LEFT THE GAME. EVER SINCE THE HOT BOYS LIL WAYNE HAS BEEN ON TOP..... REALIZE

    • Anonymous

      Good joke, Stanley. This song/album is garbage. Wayne flopped again. Wayne was never on top until he went pop with Lollipop and Tha Carter 3. After that, he fell off. Take Wayne's dick out your mouth or ass.

  • r

    this aint half as bad as ppl love to bang ona bout jus cos it aint on some deep rakim shit. Hip Hops diverse thats whats good dont tell me u wouldnt bump this in ya whipp !

  • YEBO

    2 UNTALENTED GIMMICKY RAPPERS THAT BASICALLY SAY ANYTHING THAT RHYMES. HMMMMMMMMMMMMM????? 2CHAINZ IS NEARLY 40 WITH THIS FOOLISHNESS, TOO

  • TRU2DAGAME@YAHOO.COM

    ALL MY NIGGAS LOOK RICH AS FUCK-----------ITS A SOUTH THING-------------WEVE BEEN OPPRESSED SO LONG WE GOTTA SHOW IT, AND IM EDUCATED BUT I STILL LOVE TO SEE YOUNG AFRICAN AMERICAN MALES PUT IT IN THERE FACE AND MAKE EM LIKE IT............. WAYNE IS WORTH A 100 MILLION WHY NOT CELEBRATE AND MOTIVATE OTHER AFRICAN MALES TO BE SUCCESSYL.....ALL MY NIGGAS LOOK RICH AS FUCK..........LIKE THEY SAY LONG AS MY BITCHES LOVE ME.............

  • TRU2DAGAME@YAHOO.COM

    Lil Wayne give it to em...........Its not going hard but you commenting...........all rats gotta die even master splinter........come on this fresh ......lyrics and hard beat .........and wayne will never fall off hes the micheal JACKSON ........RIP REST IN PUSSY .......THESE NIGGAS GO BEHIND YA BACK LIKE KNUNCHUCKS AND THATS FUCKED UP!!!!!!!!! GO GET IM NOT A HUMAN 2-BEST ALBUM OF THE YEAR!!!!!!!!!! YMCMB, GRAND HUSTLE, CTE, MAYBACH , AND A1FBG..............YALL CANT STOP THE SOUTH BESIDES JAY, KANYE, EM, AND NEW ACTS LIKE K DOT WHO ELSE CAN SEE US ........... I LOVE BEING FROM GA............

  • Anonymous

    Eminem would of ripped this

  • Anonymous

    that beat is insane, fuck lil wayne

  • Hate On

    If you listen to Lil Wayne for anything more than "Comedy Rap" than you have problems. I listen to him when i want to have a laugh while listening to music, rather than when i'm in the mood for actual hiphop, that's when all your lyricists come in play. Drake, Wayne, Kanye, 2 Chains and all these Pop-Rappers are comedy rap, you categorize them like that and you will live a long happy life. If you keep complaining about the state of hiphop due to them, then your causing your own misery because you can click play on any artist you like. Don't Click play if you don't like that artist, and if you "accidentally" clicked play, don't keep coming back.

    • Anonymous

      Are you fucking serious? These dudes are not funny at all. They're not comedy; they're dead ass serious. You are so fucking stupid.

  • Anonymous

    Wayne losing his flow Bitches love me and Rich ass fuck is like the same fuckin song like FIFTY IN 07 im waiting on that 'MY NAME IS MY NAME' -PUSHA-T

  • Anonymous

    i blame niggas in high schools they pump this nigga hard and havent heard a good fuckin rapper

  • Anonymous

    Ak on my night stand right next to my bible but i swear with these richoets ill shoot it out with 5.o like wtf r.i.p rest in pussy smh like this is what rap is the top rapper the best rapper in the world right and niggas say JAY need to step away from the game

  • Anonymous

    i mean any nigga that can read at a 5th grade level can be a rapper

  • ayron

    to all you clowns whining about the state of hip hop and this and that. ITS CALLED PERSONAL OPINION. just because you like old school gangster rap does NOT mean that everyone else has to. "state of hip hop" gtfo.

  • kblazin

    this my shit but this came out last month...

  • Anonymous

    Apparently the only credentials to make music now is to be wack as fuck. Absolutely brutal track.

  • milowough

    I just got paid $6784 working off my laptop this month. And if you think that's cool, my divorced friend has twin toddlers and made over $9k her first month. I can't believe how easy it was once I tried it out. Here's what I do Rich45.com_

  • Anonymous

    whites pay negative people to keep black men down... and we buy it...psychology at its best

  • Joe

    @Killah_casp- your so right son,all these new bullshit artist out now a days is ridiculous.Im old school and I feel ya 100!Pac,Krs-1,wu-tang,old nas.Thats all I bang most of the the time.Dont get me wrong i do listen to alot of new so called rap but their AINT no heart like it use to b!Imo PAC the realist nigga in the game n always will b.His lyrics got me through alot of shit!He rapped from the heart and how alot of us went through life.R.I.P. PAC

  • musa

    "r.i.p rest in pussy",lmfao is this what we call rap,this shit is wack as fuck

  • Donnie

    Grown father of a young girl talking about 'rest in pussy'. This is awful.

  • ChiTownBaller

    Weezy is so fucking wack. Yall say this nigga is falling off, this nigga is off. god damn

  • Ghost

    Another song that sounds good 90% because of the production with bullshit bars, and typical subject matter, but that typically defines lil wayne music in general right now.

  • Anonymous

    this beat is SO SICK!

  • killah_casp

    you know what i tried to stop myself from hating on the usual suspects cos i aint reaching people the way i wanna be but this has to be fukin said..... Do any off you actually give a fuck about the current state hip hop is in... do any off you remember the reason tupac pretty much sacrificed his own life... you fake hip hop fans support shit like this i mean these dick heads are doing nothing but bragging about money and cars and you feel that? i remember a time when i could listen to a rap song and it would help me deal with personal problems because i could relate to it i remember listening to music that had personality , passion and actual talent with what was being said now though this is the kinda shit thats making the money bullshit music about bullshit life which we aint fukin living these rappers dont give a fuck about there fans if they did they would be making music there fans could understand music is all some bullshit these days this site is fuked up for real i see the hottest songs right now being displayed and there aint one artist on that list that is doing fuk all for the hip hop community. is there evan a hip hop community cos all im seing is a bunch of dance and rnb songs top the lists week after week show boat rappers aint shit the only rappers that keep it real are the rappers who have struggled and forced there way into the industry get of the lil wendy support club panel and start fukin contributing to the real rap music you motherfuckas probs download all your shit i buy it out off support for that artist like a true hip hop fan every single CD i own is hip hop and gangsta rap and i have 100s off em as real rap fans you should own at least 50 and stop supporting all this ringtone mixtape bullshit these motherfucka are pulling out there ass

    • DAD

      You niggers need a life....writing paragraphs on your 15 min break from McDonalds

    • case

      or maybe.. just maybe people that did go thru the struggle dont wanna hear about that life anymore and would like to hear somethin that can cheer em up, they dont gotta be livin the same life the rappers are. biggie was livin the dream before he died yet no one complained, just dont listen to wayne if you hate it

    • yeah

      The OP is pretty much right. The first 3 posts (which are probably from the same pathetic ass loser of a person) were written by a bunch of idiotic clowns who don't give two shits about the current, corrupt environment which we dwell in. They would rather contribute to the downfall of society. Typical, modern-day teens and young adults. The idiots (who have little to no common sense or control) are outbreeding the smart and bright people, sadly enough. You cannot have a meaningful conversation with these slow, attention-deficit motherfuckers because they lack the skill, attention span, awareness, intelligence, sense, and maturity to compete with people like you. Thus, of course they won't want to converse with you because they have NOTHING to bring to the table accept the same, irritable, immature one-liners and posts. If you even try to give people a sense of brutal truth and honesty, will crucially insult and mock you (especially in groups where the smart, sensible one is outnumbered). You'll also get ignored by the rest of them. Nowadays, you either have complete idiots (ex: most HHDX and YouTube users), servile sheep (ex: general public), or pseudo-intellectuals, which are the ever-evolving forms of idiots who THINK that they are wise and aware, but are instead pretentious and obtain a normal intelligence level at most (ex: nearly all online/Reddit atheists). Bright, perceptive individuals are a dying breed. Hip hop, as a culture, is dying and no one is willing to admit it. This is what is fucked up hip hop: Record Companies The Deaths of Tupac and Biggie The Rise of Diddy and other Bullshit Wack/Mediocre Rappers The Ignorant, Careless General Public and Audiences Feminism and Fashion Stans Hipsters/Scenesters & Fickle, Trendy Dumbasses Generic, Repetitive 808/Hi-Hat Beats Trolls and Attention Whores The Internet and Media 100% Fakeness & Cowardice from ALL Rappers Hip Hop Blogs YouTube Internet Rappers Twitter Beefing Lack of Originality and Uniqueness Money and Commercialism Entertainment, education, and various other things are suffering from lowered standards (which continue to decline). While it's nice to see Kendrick Lamar's album near platinum, it's also sad to see 2Chainz's album certitfied gold. If this was 1993, the most of the wack rappers would either be ridiculed, one-hit wonders, or both. @Victormaj - "Rapper's Delight" may have been a party song, but it was a decent, simple, classy party song. Please do not forget that hip hop, as well as the rap form itself, were still in their infancy back then. Also, "Rapper's Delight" isn't as fucking obnoxious and downright imbecilic as songs like "Rich As Fuck" coming from today's rappers. When people like Dr. Dre and Snoop Doggy Dogg were talking about bitches, cars, and money, at least they had the skill, beats, and creativity to back it up. "Rich As Fuck" has NOTHING TO OFFER. It has the same uninspired beat, same bullshit message, and same no-talent hacks and features with ZERO originality. Some people are aware of the corruption, but they just simply don't give a fuck. The frivolousness of man will be his downfall. You can only stop "giving a fuck" for so long. If someone says "STFU" to you just for stating a conscious and truthful insight (no matter how verbose), then you may need to ignore them because in the words of Mark Twain, "It's easier to fool people than to convince them that they have been fooled." All of us young, smart, non-conforming and conscious people should be ashamed to be apart of this generation of sheer stupidity and incompentence. You know shit is hitting the fan when things like Gangnam Style and Harlem Shake are receiving positive, worldwide attention. I won't even get started with the political, cultural, and societal depravity and recklessness. Most people of this site strongly disregard of intelligent "essays" anyways. They are one of the main causes of the neverending, decreasing reading literacy scores.

    • Victormaj

      man who ever lied and said that rap music was always about something should get slapped. listen to the first rap song its about having a good time women jewelry and nice cars. yes i am talking about rappers delight! so to say that all music is supposed to mean something is crazy. if you don't have the music for party time then the music for deep thought would become bastardized, when you're up in a strip club throwing money while nas talks about how to treat a woman. and yes this track goes hard when you know what its worth is

    • O

      Nigga shut your bum ass up. Niggas not bout to read this long ass post. Fuck outta here.

    • AG

      Cry a River...aint no need to leave a long ass comment like that on a garbage ass song...no one aint gonna listen

  • eyeson

    My new anthem. weezy.

  • Anonymous

    Damn, this shit sucks.

  • crazynigga

    All my niggaz look rich as fuck! All my niggaz look rich as fuck! All my niggaz look rich as fuck! All my niggaz look rich as fuck! All my niggaz look rich as fuck! All my niggaz look rich as fuck! All my niggaz look rich as fuck! All my niggaz look rich as fuck! All my niggaz look rich as fuck! All my niggaz look rich as fuck! ... AL MY NIGGAZ LOOK RICH AS FUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AHHHHHHHHH

  • MASTez

    Shit is fire, but mainly thanks to T-Minus.

  • Anonymous

    whack as fuck just had to be said

  • Anonymous

    Thank You! Niggaz got Two Faces!

  • Anonymous

    LMFAO!!! SAD! 2weeks ago it was "lil wayne gay, he wack he suck" now its get well wayne'greatest to ever do it hip hop fans are a fucking JOKE!

  • DMX

    The beat sounds like "I'm On One" and Wayne sounds like a fly that's why this shit gets no stars at all

  • YaBoyKLS

    LoL! To Weezy dat dude, I feel you about them stuck ass chicks that didnt wanna get me no pussy! Fuck you in yo asshole bitch!! Lol

  • Anonymous

    DMX BETTER THAN DRAKE

  • Anonymous

    weezy stealing chains flow

  • jaydashgee

    I understand why people dont like wayne for some of his previous work but if you put a 1 star on this youre dumb cus this song is better than that

  • spiderman

    I am a Lil Wayne hater but this track is SICK.

  • Anonymous

    I have Got The Album Pre Ordered

  • Anonymous

    Top Tune get well soon wayne.

  • Curtis Jackson

    This track could have done without 2chains...Lil wayne had it tho..

  • Anonymous

    Trash lyrics trash flows even trash beat which is surprising because T-Minus usually makes some crazy beats. Oh and chorus is garbage too. 1 star

  • niggasgonhate

    This shit dope

  • J Rill

    RIP Lil Wayne. Greatest that ever did it.

  • ...

    ''everybody wit me dead as fuck''

  • Tom O Hawk

    I gave up hating for lent, thought I'd give it a try. This song is not for me, it's not a bad beat although I'm not a fan of it either. Lyrical content was weak on this if I'm honest and I just don't eat the 2chainz on the hook appeal, even with T-pain you could understand but there ain't nothing significantly catchy about a 2chainz hook.

  • Augh

    Haters most certainly will hate, but damn this track is BOMB!!!! Haters, go listen to your Garbage Meek Mill and Big Sean

    • FUCKURARETARD

      Bitch ass nigga Big Sean dope but that nigga be having some weak ass lines to just to be honest. URARETARD is such a fuck ass nigga go fuck a dog

    • Word

      2chainz is #2 on the hottest mc list so watch ur mouth

    • U R A RETARD

      wow u got it twisted - meek and big sean some of the only nice ones left in the game - 2chains, wayne, ross the fucking fake ass frauds.

  • ok

    Haters gonna hate Lil Wayne still hot as a rapper, gonna get platinum again and double platinum in carter V

  • WhatEvery1Thinks

    solid track. haters gon' hate.

  • Anonymous

    If you got hate in ya blood for rappers, DO BETTER then fuk boy

  • Anonymous

    Wayne has done it all in the rap game ...& still came wit it on this ..give a fuck what u hatin ass niggaz think

  • yo

    the essence if what every dope song has in common

  • T

    MURS ARTIFACTS GROUP HOME THE ROOTS LITTLE BROTHER BINARY STAR BLU JUST TO NAME A FEW

  • Anonymous

    waynes overrated 1star

  • leaker

    slum village - bare witness

  • Anonymous

    All yall niggas do is hate on Wayne smfh...Loser ass niggas

  • Anonymous

    bad transtion between verses nd hook whack as fuk

  • Anonymous

    wanye for the rookie heads

  • T

    lil wayne copycat rap i cant why real is rap undergroud mainstream should be/tru and nderground should be filled with whack rappers tryin make it

  • edi tha kid

    first off shout out to us white ppl. I was at the wutang concert 5 times. Its mostly white boys. We the rap fundamentalists. We keepin underground shit alive. Blacks just go with whats hot in the moment and lack the loyalty to support real artists. Just to clear shit up on all you idiots claiming that anyone whos ignorant when it comes to rap must be white. There aint no white plies or soulja boy. Now dont get me wrong some white artists liked miller are whack as fuck, but if you look at whos keeping the game going, whites is definitely doing their part.

    • Anonymous

      thats the dumbest shit ive heard in a while,just goes to show the arrogence of white ppl. all the artist you say are whack support the lyrical/conscious rappers. and its nieve as fuck for a suburban white boy to say what blacks listen to. its ok to like wayne and the roots or listen to flaka and still bump that old tribe called quest. ya'll dumb as fuck and hella narrow minded. maybe blacks just like variety and aint some corny ass bland white boys like you. ever thought of that?

  • tomba24

    Dope lil wayne will always be a legend, everyone needs to quit hatin on the man

  • TizzleMan

    Heard this song 3 months ago but super banger!! i dont like how he switched his verses tho... should kept org... still a banger!!

  • SevenSmall

    This song mad old

  • AON_HipHop

    Everyone who's talking about Wayne spitting dope punchlines needs to go and listen to Big L for real. Wayne sucks. And the beat isn't that dope either. This is whack. Typical Wayne.

  • AmeriKKKa: Land Of The Weak, Home Of The Slave

    "R.I.P. Rest In Pussy" Wow, how original is that.

  • Anonymous

    All Wayne says are punchlines....

  • Wezzy Baby

    has a dope beat to it! on da real lil wayne kills this song to the max! ^

  • Anonymous

    Every Lil Wayne song is a waste of a dope beat.

  • Shad

    This beat is crazy as mf is sound like a UGK BEAT I just wait to Pimp C (RIP) to drop on the beat

  • YESSIR

    this might be the closest we ever get to another nas/az track or another jay/scarface collab. lyrical and artistic hip hop at it's purist form

  • bauerman

    2chaiiiiiiiinzzzzzzz i like the sound as always but i cant listen to lyrics about fucking all the time

  • Anonymous

    five stars for the beat

  • anonymous

    Honestly my favorite artists are Jay-Z, Nas, J. Cole, Kendrick, Slaughterhouse, Em... that being said when I say this wayne track goes hard as fuk it's because it goes hard as fuk... stopping hatin on Wayne because it's "in" to hate on Wayne right now... "nigga you get beat the crap out...but that's just how the dice roll" "I'm spraying at these rusty niggas like WD40" "bitch niggas go behind your back like nun-chucks and that's fukd up." lol I swear...do ya'll niggas even listen to music...good shit Weezy fuk a hater

    • Anonymous

      You're white and 14 years old.

    • anonymous

      yea it was easy for you to do that because that shit sucked...you have no argument haha. listen to D4 when you can write an entire mixtape in your head in which every other line is a metaphor then come talk to me...I won't be waiting for your call... because you'll... never... be... able... to

    • John-Boy

      Nigga the lines you presented to defend him are also garbage as fuck!!! Anybody could come up with that bullshit!! His metaphors are basic as hell. That shit aint going over nobodys head like a ball cap. See how easy it was for me to do that?

  • HipHop

    Seriously, who is checking for these two faggots? Other than 16 year old kids who have no idea about music..

  • Anonymous

    I was going to pay for the music but since he is rich as fuck anyways I will download it.

  • Anonymous

    It is an Artist job to make music that people can relate to. The more who can relate, the more support for the project.

  • hewasneverapapper

    grow up lil wank... you can't spit pussy pussy forever. listen to lil bow wow

  • MVP 23 2k13

    haters of this song are hating coz u "broke as fuk"

  • Lover Lover Player Boy's Broad

    He fucked up the song switchin the verses like that

  • Anonymous

    Ahhhhh why'd they switch the verses - why

  • Lover Lover Player Boy

    bld. they switched the verses?

  • brad brown

    this song is actually pretty good. its just lil wayne pretty much rapping. not singing. not sounding like drake. etc. + 2 chains on the chorus makes an "era" classic.

  • 500

    Ya'll d!ck ridin Mac millers new beat tape, yet when a professional like TMINUS get on the boards ya'll fukin hate. Svk a d!ck if you dont like this. One of the best beats this year.

  • Frank Sinatra

    Wayne needs to do like Drake did and wake the fuck up 5 am in Toronto. The Beat goes hard though.

  • POPPINBENJITAGSONYOWIFEYSAZZ

    WEEZY NEEDS TO GET BACK ON THAT SYRUP

  • Lil Wayne

    Why dont youll like my song? Look at YOU!

  • JP

    No hate...you heard 1 Wayne verse you heard them all...no really.

  • Anonymous

    Niggas love to hate, the song is straight nothin special but pretty good

  • Anonymous

    Just release and retire.

  • trashman

    worst song of 2013. These fools dont say shit. blaa blaa blaa! Wayne only got punchlines and that makes a track not a song

  • coonery

    2chainz has a chain for each of these moon crickets to fuckin hang themselves with. Fuck this song in its asshole for real b. 1 star because it has Lil Wayne and 2 Chainz in it. FUCK YOU!

  • Lilwayne needs to die

    FUCK WAYNE! EAT A DICK WAYNE! DIE WAYNE! KILL YOURSELF WAYNE! FUCK WAYNE! EAT A DICK WAYNE! DIE WAYNE! KILL YOURSELF WAYNE! FUCK WAYNE! EAT A DICK WAYNE! DIE WAYNE! KILL YOURSELF WAYNE! FUCK WAYNE! EAT A DICK WAYNE! DIE WAYNE! KILL YOURSELF WAYNE! FUCK WAYNE! EAT A DICK WAYNE! DIE WAYNE! KILL YOURSELF WAYNE! FUCK WAYNE! EAT A DICK WAYNE! DIE WAYNE! KILL YOURSELF WAYNE! FUCK WAYNE! EAT A DICK WAYNE! DIE WAYNE! KILL YOURSELF WAYNE! FUCK WAYNE! EAT A DICK WAYNE! DIE WAYNE! KILL YOURSELF WAYNE! FUCK WAYNE! EAT A DICK WAYNE! DIE WAYNE! KILL YOURSELF WAYNE! FUCK WAYNE! EAT A DICK WAYNE! DIE WAYNE! KILL YOURSELF WAYNE! FUCK WAYNE! EAT A DICK WAYNE! DIE WAYNE! KILL YOURSELF WAYNE!

    • tahir

      And why did you click on his name? .. look at you ,now look at them ..him and all his niggas look rich as Fuck ..if anyone should die it should be you

  • dentaldamboy

    THIS SHIT SUCKS ASS AND SO DO I. I'M A HOE ASS BITCH THAT LOVES DICK. BALLS ALL UP IN MY MOUTH.

  • steve

    Agree, Wayne's subject matter in songs of recent have gone way down hill. We get it already, you like to have sex.. Can you say something else? Hard on the ears. Nice beat by t-minus tho. Carter III.

  • bos

    fuckin terrible shoulda retired after sorry 4 the wait mixtape so the last thing you put out woulda been decent since than you only put out garbage

  • Anonymous

    This iz a HIT...YMCMB

  • anon

    it's alright. typical wayne shit.

  • Anonymous

    this shit is dank fo real

  • PeoplePlease

    Glad to see some degree of awareness of this coonery. We are in a recession and these n-word bragging about their own wealth. Save your cash folks, don't support the boo boo....

    • Anonymous

      shut up, them white mother fuckers been keeping our cash for years, dont buy no mcdonalds or anything from any corporation dickhead. save your money

  • oh yea

    Rich as fuck? sick, ima keep downloading you music then

  • theoneandonly

    these people have no subject matter! these dudes talk about being rich while you dumbasses praise them and stay broke! In England these dudes wouldn't last a week talking all the shit fags like wayne stay talkin

  • Hip Hop Fan

    The chorus was garbage Dwayne should have left Tauheed off the song.

  • Thank Me Later

    Download This Song @ RapUniverse.net

  • waldaeo

    Pretty good actually... wasn't expecting much tho... Nice beat. lyrics on point.

  • Anonymous

    this album is trash

  • Anonymous

    Anyone else thinks the beat sounds EXACTLY like Joe Budden's "She Don't Put It Down" just slowed down???? And that song was FT Wayne and also PRODUCED BY T-MINUS...HMMMMMM....

  • Anonymous

    waste of a good beat

  • Shawn

    just to even it out...

  • Anonymous

    Song is boring as fuck. And did he reference the Turtles and Splinter again? Too soon nigga, too soon. Eat that cat like a Lion? WUT? This dude has been trash

  • Vandal

    actually kinda dope, doesnt need 2chainz tho

  • 777

    Wack, but not as wack as usual.

  • DANNYMELA-D

    NICE BEAT BUT THIS IS WACK AS FUCK

  • doodie333

    ight on a real not wayne killed this shit hands down. hes a clown dont get me wrong but he has his fire songs ima have to give this one to him

  • TheDUke

    Finally put a decent song out

  • Anonymous

    even master splinter??!... that nigga took it too far smh

    • YESSIR

      yeah, wayne and 2chainz are battling tony yayo for the worst punchlines ever. for the most part, both them dudes just say anything that rhymes. wayne need to re-link with gillie. he might be as bad as the pre-carter days.

  • SuperLovaLova

    Damn bro!! ditto to everyone else below and above who agrees Wayne is wack sauce. Let me get this straight dude. You have an AK-47 next to a bible. And who gives a fuck about what your going to do to the pussy. That's where I cut the song off.

    • Anonymous

      The song not that bad. And I hate the mentality of these so called "rel hip hop fans" basically it goes either you agree with them or you're a dick rider. No in betweens. Supporting a nigga mean you automatically thirsty. Like damn where the culture go

    • Anonymous

      ^^This fuckstick must be Wayne's yesman. He asks for eggs and sausage in the morning and you pull down your pants with no hesitation huh?

    • YEBO

      IF NOBODY CARES, WHY ARE THERE 52 COMMENTS? WHY EVEN YOU BOTHER? WHY DO YOU COMMENT? YOU ARE INTERESTED IN HIS BIBLE AND AK-47 MORE THAN IN YOUR BITCH. ALL OF YOU SUCKERS MASTURBATE IN FRONT OF KENDRICK LAMAR'S POSTER, HE WILL NEVER EVER EVER EVER DO LIL WAYNE NUMBERS BUT YOU KEEP COMMENTING HOW HE OVERSOLD EVERYBODY. WAYNE IS RICH AS FUCK, HE DOES NOT READ THIS SECTION, DOES NOT GIVE A FUCK AT ALL, YOU ARE STUPID COMMENTING HOW MUCH YOU DON'T GIVE A FUCK. DUMB ASS LYING NIGGAS, YOU DEFINITELY DO GIVE A FUCK.

  • celz

    pure fuckery! nice beat tho

  • Anonymous

    song should be called "wack as fuck"

  • celly

    dope beat...garbage rappers

  • Anonymous

    Lord Jesus, please kill Lil Wayne. His level of wackness can only be achieved with help from the evil one. Lord, please hear our cry! Please deliver us from the evil cockroach and his followers who are just as to blame as Wayne is for destroying our beloved Hip Hop music. Amen

  • Lol

    This shit was playing and like ten seconds into the song it goes "Adobe Flash Player has crashed" LOL that's how bad this song is, before the lyrics even start my flash player crashes, YUK

  • blackula

    I was expecting bad, but not this bad. Wayne spits some of the worst punchlines when he's in the mood.

  • Jrsv5

    Didn't this clown say he was quitting rap? Jesus christ, just do what you say and help everyone out. Complete shit as always.

  • like god how they treat me

    Lol hoe asses rated this this a 2 pussies!!

  • coldblooded1

    Same ol weezy .

  • Lil Gayne

    This nigga disrespectful as fuck

  • jamil

    Y'all just a bunch of haters..Wayne is the most successful for having this much haters!! and your whole family gon buy i am not a human being II so SHUT THE FUCK UP!

  • Charles Barkley

    This shit is turrible.

  • Anonymous

    FLAVOR!!! cool smoke music....reminds me of spitter & wiz

  • bawse

    look at u, now look at us!! All my ni99as look Rich as FuQ!! LOL Haters gonna Hate

  • f

    "call me the sandman I am selling all these hoes dreams" Wayne on-point on this one! the beat is SICK!!

  • ForReal

    understand that the reason this nigga sells so much can be summed up in who buys this fools cd's. I bet ANYTHING that most of this niggas CD's demographic are white girls/boys in middle school and highschool along with some white girls/boys who go to college who never listened to rap until they made it into college and now think that he is good. Then some nigs who where skinny jeans some spicks. Then there are some fools that were all hyped on lil wayne when he was dope like my friend who feel like if they admit wayne sucks now that they are losing a argument (i know some of these dudes).

    • Anonymous

      Two to one say i am right. Eat a dick Yessir you need to educate yourself son graduating this spring with a degree in business, highest in my class, at a D1 college. I am shitting on your life bitch! Oh and only thing wrong with your math that there are more white people in the western world... this is true however together the minorities are a larger demographic. However what needs to be taken into account is who has the wealth to buy these CDs, its the white folks.

    • Anonymous

      The majority of people that listen to Rap music are white, because there are more white people in the western world, and Rap music is one of the most dominant music forms in western culture, Even rappers like ScHoolboy Q have a majority of white fans

    • Oh... It's true.

      Well sadly, there is that demographic. When I was Tuscon Arizona, going to school their mind you (UA The University of Arizona) there were a lot of these white girls and boys who came from nurtured homes and were given slaps on the wrist for listening to mainstream Hip Hop who found a new infatuation with lil Wayne and the likes. Sorry, but that is the demographic. Record Industries know that dudes in the streets will not buy an album. So why not look to a better appeal. Why not study those who are vulnerable to social acceptance?

    • YESSIR!

      I love how you blame white people who go to school. Perhaps it's just the poor uneducated dumbfucks in the south who are supporting all this garbage? Nah, it's easier to blame white people.

  • OUCH!

    everyone hates wayne songs yet this shit will go platinum and his album will sell like 700,000 the first week, dont understand this

    • OUCH!

      everyone hates bieber songs yet his shit will go platinum and his album will sell like 1,700,000 the first week, dont understand this

  • Anonymous

    Fuck lil wayne. I hope this mother fucker dies and his entire lineage gets wiped the fuck out

  • i like it

    except for the hook by 2 chainz the verses that wayne delivered are tight.

  • Anonymous

    Fuck you wanyne. Die little wayne. Just die already. Fuckin roach

  • John-Boy

    That nigga said "killing these hoes like Michael Myers". Bwahahahaha!! Is this the lyrical sophistication that Wayne lovers worship? Beat dope as as hell though.

  • dentaldamboy

    As you all know, I am an accountant for Cash Money Records. I interact with Birdman with some frequency. Contrary to what many of you might think, he is an amazing father. He is always bragging about her performance at school and spends at lot of time with her personal interests such as fashion, dance and softball. He is an amazing role model and should be given a lot more respect than most of you give him. Jay-Z, on the other hand, is a terrible father. I guess that's probably because the baby isn't his. He is in a long-term domestic partnership with form KC Chiefs running back Larry Johnson. The two have been lviing together since 2006 and LJ still lives with Jay and B. The entire marriage is a sham; devised to conceal Jay's true sexual orientation.

  • Anonymous

    We get it, you're rich. Now what? Oh yeah, Wayne is just using his fans who still have loyalty to him because he put out C3. Why? Its not like dude put out good kidd madd city or some shit. C3 shit was aight. But, not worth putting up with all his wack ass verses in every damn song. Shit is just getting worse

  • Harilaos

    Lil Wayne needs to die quickly... There is no room on planet earth for motherfuckers like him

  • serious

    this song was out months ago.

  • JBoss

    Good beat. Better Wayne. 2 Chainz shouldnt be on this song though.

  • Kirst

    This track is eye-opening and completely original.

  • dashing

    This is formlaic and not dope. Wayne needs to go back to the drawing board. Take off the songs with Drake features on this album and the last 2 and you realize that he hasn't made anything of quality since The Carter 3.

  • Alex

    this beat deserved much much much better

  • Tony

    This is aiight Checkout www.thegrandreport.com for the latest news

  • Phillip G.

    I'm on one - DJ Kahled My Moment - DJ Drama She don't put it down - T Minus Rich as Fuck - T Minus Even that artists are similar on those.

  • 614grind

    Rap today is made for people that never picked up a book before.

    • mark

      that's because it's music & for entertainment. not all people want spiritual healing in every song kiddo.

  • Anonymous

    all his recent stuff sounds very similar especially the production sound

  • Anonymous

    Nice beat, wack lyrics as always

  • speedy

    not really a 2 chain fan but he is entertaining