Average User Rating:

2.00

41 people have voted.

1 is the most popular ranking.

7 people gave it a perfect five.

Cast your vote »

Yesterday's second "Pink Friday Roman Reloaded" premiere was this track featuring minimal production and a verse from 2 Chainz.

Advertisement

93 Comments

  • Anonymous

    Love it she killed it in this song and video like always!!!

  • Lilworm

    this is the nicki minaj i like, just straight hiphop.. none of that pop singing bs

  • MICHAEL EMENENCE

    let be for-real:this is wack-But top 40 urban funkmaster & dj clu will both push this garbage & fight over who's first & they both are the worse-Maybe DjClu Is a little more-sucker taffy,but he'll-they"ll play it!!

  • wtf

    big time garbage! who writes that shit???? i wish there was 0 stars.... -_-'

  • Kudo

    I mean the song is alright, nothing too major typical nicki pop track, I like how 2chainz popped up with nicki though

  • Anonymous

    Everybody's hating but you know this shit is all that's gonna get played by like fucking everybody a month after this album is out when all the regular people will have played it, not minded it and moved on. Everybody is so slow with music, I listen, like, listen, go chase for a different album. Everyone else around seems to be stuck on slow motion and wont even start listening/liking this album for like 2 or 3 months after it's dropped in which time I will have got bored and moved through 5 other albums only to get wack shit like this drilled in my head by other people.

  • Anonymous

    The name suggests the sound they're going for, the fact 2chainz is on it also is a reminder. This is exactly as I imagined this track to the t. It's trash but it's not unexpected and everyone acts surprised. This is that stupid dumb 2chainz type waka flocka kinda style and it's still as garbage as it was when Waka had hype.

  • Anonymous

    wot a loud of rubish hope lil kim eve come hard and even 50 game ever one else to over come young money nothing on dr dre eminem tupac nas etc in the day

  • YESSIR

    O AND BY FAIRY I MEAN FAGGOT

  • YESSIR

    O AND FOUR MORE LETTERS DMFF DICK MOUTH FAIRY FUCKERS THATS WHAT US YMCMB FANS ARE

  • Medinah

    Pollution. it should be a fine for this

  • YESSIR

    THIS IS THAT SHIT, YMCMB FOREVER. Y'ALL CAN DENY NICKI SKILLS.SHE WILL GO PLATINUM IN 2 DAYS. WE RUN SHIT. 13 LETTERS YMCMB OVOXO MMG

  • CERFUR

    NEW YORK HIP HOP IS BACK!

  • Young King

    As long as it's aknowledged that this song is trash. even 2 chainz.. but that's nothing new. i don't see any issues here.

  • Salty Santa

    2chainz went all the way in and the 3rd verse was solid as well

  • Anonymous

    notice how one eye's covered?

    • slobbythegreat

      ur a fvckwit, post an anonymous post then reply with a fake name...get the fvck out with that sh!t ur trying to allude to..why does everyone thing all rappers are illuminati

    • Marty Mason

      Ah...i see where you're going, good find

  • boss.

    funny how these people takin time out of they day just to bash. you know they all fans. cant hate less you doin better than them.

  • bill

    i wish there was an option to give this a " 0 " rating

  • Anonymous

    Well 2 chainz snapped.....

  • Tek

    HipHopDX needs 2 add sum minus ratings so I can properly grade this sh8

  • jay

    This is the track Clue & Flex were beefin on playin first.... ha ha

  • So Icy Boi!

    Nicki iz da Queen of hip hop. I love her like I love my girlfriend. Nicki iz tha best female rapper alive. swag

  • Anonymous

    Stupid Pathetic Hoe

  • marquis

    This was ight I give it a 2.5/5, beat was average and lyrics were horrible but it would sound dope in a truck wit a bangin system.

  • Anonymous

    This is the first and last time I ever listen to 2 chainz, that verse was fucking awful and as for nicki...what the fuck happened? You used to be below average but not your rock bottom. Such a waste of a beat though

  • Anonymous

    the last verse she spit is true MC skill ... real writers recognize that. even though the last verse sounds simple, it actually takes thought process.

  • no chains

    if you make kiddy music, respect the kids and respect yourself

  • 1 chain

    This track is not bad at all.You People love to hate on her because she is a mainstream artist.

  • yocuz

    Ight this is how it is. I actually like the beat. Usually I dont like still like this but is sounds good in my headphones. Now the lyrics on the otherhand, theyre complete trash. I know shes better then this but I have not seen it in any of her new music. 2.5/5 stars... round down to 2 stars.

  • John-Boy

    Someone definetly wrote 2Chains lyrics on this one. He couldn't possibly come up with that shit on his own. This song sounds like one big joke though. I expected nikki to come out at the end and scream SYKE!!

  • Ha

    Who produced this garbage?

  • Fossie

    She looks like a robot!

  • ummmmmm

    huh? So she going for Kreayshawns wack-azz lane? Im so lost

  • blah

    i havent heard one new songs from Nicki dats actually worth listening too. I've nvr been a real fan but I thought she showed some promise on tracks like Moment4life,Amazing,Romans Revenge, Up all night and her guest verse on Monster...I guess y she's catching so much criticism is because she had potential to take the whole "female rapper" label to another level and compete w/the males. She was selling records and had a decent debut. Whoever is cosigning her new music needs to be fired asap. Dis is horrible

    • Slikk

      It's a simple trakk that is truly **- It can't really be compared with her best work which was done on "Playtime is Over"/"Beam Me Up Scotty." She's goin' more pop, but she still has that potential- The best is still to come from the album. The fact that its "Roman Reloaded" and from that view means they'll be some hard raps 'n verses- Roman is present on "Roman's Revenge" and her best like "Playtime is Over" and "Itty Bitty Piggy". I agree this was not her best tho and would like her to rap more despite her popularity in pop. It does get better towards the end, which saves it from bein' complete bs.

    • yocuz

      I definitely agree with this as well. When I heard her verse on monster I was like "this girl is going places" but after she dropped stupid hoe, I cant stand her wack ass. Oh well, she had potential but something happened to her whole vibe...

  • Anonymous

    She joined illuminati that's when the fame come

  • trizzle

    Really? ugh...this is garbage. Nicki? Come on!

  • TELL EM!

    2Chainz >>>>>>>>>>>>>

  • Hulk

    This beat and track is hard..fuck everybody else!!I don't really listen to nicki unless she's rappin and sometimes simplicity is better..that's why I fuck with gucci and wiz

  • DAYUMMM

    This should have been scrapped in protools when the engineer tracked it, he should have lost it by accident, I would have said "Ayo, the hard drive crashed, we lost everything"....

  • Hulk

    Has it occurred to any of you fuck boys that someone could have wrote this song for her?? Nikki minajis a very talented rapper/ artits/ popstar if she wasn't she wouldnt be making your salery in a day and you wouldn't know her name

    • Reel Talk

      actually if someone wrote this for her its that much worse because: A: IT SUCKS B: REAL mc's dont need no one to write their own raps, something she JUST said she does on her last record. So what da hell are you defending? And why?

    • Anonymous

      fuckin stans constantly makin these fuck boy excuses, STFU!

  • Anonymous

    i dont feel like nicki has fallen off. i just feel like shes gotten more pop than anything. Gotta realize people have been saying Nicki has fallen off since before pink friday came out. Then what happened? Those numbers shut everyone up. Then with this album. Its not connecting with a lot of the core hip hop audience but i guarantee you the pop crowd is gonna eat it up. Im neutral to nicki so it doesnt bother me at all. Just watch and see when those numbers come back next month

    • Anonymous

      i never said anything about quality. no where in there did i reference quality. I even mentioned that im neutral. If i felt she was the best i would say it. But most people on here when they say fall off they mean their numbers are going to be small. Thats what i was speaking against. Numbers dont mean shit anymore. If so then last year Phontes album Charity Starts at Home wouldve sold a million out the gate. I even said it wasnt connecting with the Core hip hop audience but the pop crowd would eat it up. what the core hip hop audience considers quality music and what pop fans consider quality music are two completely different things.

    • Anonymous

      So you basin her numbers on her quality of music. So if Lil' B sold 2,000,000 records first week off the next LP would he the "best rapper alive" smfh

  • Anonymous

    this track is for the streets . . .all these ratchet lil girl gonna be walkin round singing this chorus . . Nicki know what she doin . . .

    • Reel talk

      So she's not selling music from within then, huh? You make it sound more like she is just selling STRATEGY as if the point isn't to express yourself, but to trick, trap, and reel in buyers by something thats worthlessly catchy. OK

  • black melancholy

    better than odd future or slaughterhouse

  • Anonymous

    what the fuck is this 2 wack gimmick rappers

  • drew

    See when someone starts to fall off this bad it means they had someone writing for them and now that person isn't writing for them anymore. I suspect this is the case with Nicki Minaj.

  • Anonymous

    I am very surprised at Nicki right now, she's actually very talented I don't what's she doing. This is very amateur at best...smh

  • jr88

    i have a theory of how nikki fell of....i think its because drake is to busy to write her shit....i give drake alot of shit cause his rapping is corney but when he is ghost writing for nikki itdoesnt sound so bad cause his raps are more suited for a female.....smh this is aweful.....what man is bumping this shit....lol

  • Jaymo

    And this BEEZ Super WACK!! Lol This hella weak. Are you serious doggy??? ROFL

  • MarleyBasquiat

    got my top back so you can see what i been thinkin... that line was pretty dope... songs weak as fuck tho...

  • Anonymous

    I aint one to go crazy over Nicki Minaj or Drake etc. I lean more towards Doom, Ghostface, Odd Future etc. but you "real hiphop" headz are just a little ridiculous how you jump on and listen, just to hate. I aint gonna rock this joint in my ipod but at a club, this song might go over well when you're looking to party and have a good time. Its catchy - not great, not horrible. Judge music for what it is. Nicki Minaj is not trying to make the next Jay Electronica album. Its like going to see a Eddie Murphy movie or going to see some random action flick and expecting Citizen Kane. Relax people

    • Lol

      I love how you said she isn't trying to make the next Jay Electronica album. HE CAN'T even make the next Jay Electronica album. Ol Dr. Dre detox ass nigga.

    • Miles

      I co-siign 100%. i don't like Nicki, nor do i care for the song. But I don't think its terrible or that bad a matter of fact. But people on this site just click on stuff knowing what they are gonna say about the song before they even listen to it

  • YESSIR

    I can't even say this is good. YMCMAB (young money/cash money are bitches) YMCMAB

  • eh......

    whatever nikki 2 chain went in though

  • Someone With Ears

    This is trash. I don't even comment on these boards but this is ridiculous. The beat is trash, the hook is garbage, and verses are horrible. Then to make it a complete waste you get a 2 Chainz feature???? WTF

  • Anonymous

    Might be one of the worse songs I've ever heard

  • YESSIR

    FIREEEEEEEEEEEEEEEE

  • YESSIR

    YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS HIPHOPDX LATE AS ALWAYS I TOLD DX TO POST THIS YESTERDAY. THIS SHIT IS FIRE. NICKI TECHNICAL RAPPING ON THIS IS PERFECT. THE BEAT IS FIRE 13 LETTERS YMCMB OVOXO MMG

  • TRUTH

    THIS SHIT IS GARBAGE......I SWEAR THESE STUPID ASS FANS HAVE FUCKED THESE ARTIST HEADS UP....They feel they can say ANYTHING ON A RECORD AND IT WILL SALE. The sad part about it is that it will.

    • Anonymous

      It seems you the only other person on here that actually listened to this song. This song should have never left the studio.