Fabolous Survives "Shocking" Car Accident, Shares Pictures Of Wreckage

Fabolous calls the accident "a very shocking experience." He says it may change his outlook on life.

Fabolous has survived what he calls a "very shocking" car accident in Queens, New York, according to a post the rapper has made on Instagram.

"Good Morning IG...I just survived a car accident on the Van Wyck in Queens, NY. I wanna Thank God for not only letting me walk away with a few bumps & bruises but also for letting my driver Ruben & the two truck drivers involved walk away alive also. This was my 1st time being in a car accident. It's a very shocking experience & may change my outlook on how fast things can happen & you're put into a life threatening situation. Live, Love, & Celebrate Life. #Blessed," the rapper said on the social media platform.

Beyond speaking of the damages and of the people involved, Fabolous also shared two images of the wreckage. While the rapper says two truck drivers were involved, one truck appears in the photographs, along with a Black Cadillac Escalade that appears to be the emcee's. Both vehicles appear to be damaged. 

Photographs of the accident are below.

 

RELATED: Fabolous Plans Summer Release For "Loso's Way 2: Rise To Power"

69 Comments

  • Gwen Stacy

    Ya'll are ruthless, he said it was his FIRST and only car accident ever... ANY car accident is scary (if you have been in one you know this) so for this being his first one even if it was a fender bender it was with a huge as semi. & it could have been worse, A lot of people share what goes on in their lives through IG and FB. Quit haten.

  • willy esco

    thats all ..its not even total I was expecting a kanye or twista car totaled or something i mean that goo it wasn't nothing serious

  • Anonymous

    Lol @ a nigga driving a truck in NYC

    • Anonymous

      if you bought it, a trucker brought it mother fucker.

    • Anonymous

      and those are International airports...so you can bet international transfer of goods & services is happening on a MAJOR scale...that means trucks are involved. so yes, trucks can be found in NYC. all over the damn place unfortunately...lol

    • Anonymous

      very ignorant comment bruh. i'm from NYC..bronx to be exact. why would there NOT be trucks in NYC? do you realize NYC is a MAJOR import/export of US goods/services? u must be a kid, or just never been to NYC to experience how things flow. Yup (the comment above mine) is right. there's so many trucks, they have their own lane on the Interstate roads/bridges in the city. most of the time, if there's an Interstate road & an airport next to each other, then you can expect Insterstate transporting is happening (that means trucks, too). NYC has Interstate traffic & two major airports.

    • Yup

      U ever been to new york? Theres trucks all over the place fool, they even have there own lane on the bridge cuz theres so many.

    • Anonymous

      not lame it's stupid

    • Anonymous

      such a lame comment sir

  • Aim80

    what a frightening looking fender bender there... "Shocking".

  • Mark

    well why was he trying to drive into Optimus Prime

  • lol

    lol pretty sure if this was some lame nigga like Immortal Technique or Hopsin yall would be like "OMG THANK GOD UR SAFE #REALHIPHOP"

    • Anonymous

      a real nigga wouldnt have been starving for attention and posted some minor shit like this on IG for likes

  • Anonymous

    What? lol... I see an album coming soon... Ninja please

    • Anonymous

      Yes. Because getting into an accident is the best way to boost album sales for a long established artist. Idiot. Fab could do a no-notice dropping of Soul Tape 4 and do numbers.

  • Anonymous

    SMDH at these TMZ rappers of today.

  • Anonymous

    Schocking? yeah.. Sohcking that HIs armored SUV did more damage to the 18 Wheeler than to his own joint..

  • Anonymous

    Start working at home with Google! Its by-far the best job Ive had. Last Wednesday I got a brand new BMW since getting a check for $6474 this - 4 weeks past. I began this 8-months ago and immediately was bringing home at least $77 per hour. I work through this link, go to tech tab for work detail....... ================= WWW.JOBS700.COM =================

  • Take One

    I think people are comparing this accident to their own accident or others accident to show how much of an attention whore Fabolous is. This is nothing more than a fender bender and so keep it moving. Rappers will put anything on social media for likes. Niggas are thirsty as bitches these days.

    • Word

      U can thank facebook and social media for that, its turned everyone and there mothers into self centered self absorbed attention whores

    • JahRandom

      The point is that these so called "thugs" are pathetic. My niece who is an infant is more gangsta than this pansy. It's not what "everyone appears to be doing", just attention starved niggas like this one.

    • Anonymous

      That didn't answer the question

    • Take One

      That comment was supposed to be a reply to Harlem's Reckoning' and Ether Q comments.

    • Anonymous

      And that's exactly what everybody else appears to be doing so what's your point?

  • Anonymous

    You big fuccin pussy

  • Harlem's Reckoning

    Niggas remind me the "Torture" skit from 36 Chambers: "I fuckin.....I fuckin.....slid through a stop sign and got T-boned by a Mac truck...like BLAOWWW!!!" "I fuckin.....I fuckin...hit a brick wall a 100mph with no seatbelt....like BOOOOMMM!!!" "I fuckin....I fuckin....got flipped off the Brooklyn Bridge into the East River....like TOOOSSHH!!" One uppers are pure entertainment

  • Anonymous

    Fabolous the type of nigga that instagrams his accident before going to the hospital

  • Anonymous

    I got t-boned sliding through a stop sign on ice into oncoming traffic and both vehicles were totaled. that was a car accident this is a fender bender.

  • Anonymous

    this nigga is a lame with all that tweetin and hashtagging he be doin, that aint gangsta.

  • Anonymous

    i mean its bad but shocking come on lol

  • Harlem's Reckoning

    I love how everybody has a worse scenario, and because of those scenarios it makes Fab a pussy. You don't have to be going light speed to be seriously injured or killed in a car accident. Just like you don't need to be in an ocean to drown. I'm sure he's shook after being in his first car accident.

    • Word

      Yo henriloso, nice name and tell me where in nyc u can drive 80mph theres way too much traffic and way too lil open road for that

    • Anonymous

      lolol he broke a headlight, shit will buff right out

    • henriloso

      Nigga, their on the highway doing 70-80mph in a Cadillac and you got that big ass wheeler. Do you know the impact that will create? Fab lucky as hell he's in a Cadillac cause those other supercars made of Carbon Fibre would have moulded. Fab and his crew got bruises but it would have been much worse.

    • Harlem's Reckoning

      Hahaha, I get it, trust me. But the one uppers on here are worse than what Fab is talking about

    • Anonymous

      I scrapped my knee on the wall just now & it looks worse that Fabs near death fender bender

  • FactsMachine

    "Shows picks of wreckage to boost his street credibility" is more like it.

    • Anonymous

      How is that gonna boost his street credibility? It ain't like niggaz in the hood gon be like "ooh that boi Fabolous a real shoota he survived a car crash" lol

  • kinghydro

    ARE YOU FUCKING KIDDING ME!!!!!! LMFAO, I broke my back and my boy lost his leg in a REAL car accident. Fuck Fab, you are a pussy FOR REAL. Lucky You Survived? were you sucking cock at the time and almost choke?

    • henriloso

      Nigga, their on the highway doing 70-80mph in a Cadillac and you got that big ass wheeler in that scene. Do you know the impact that will create? Fab lucky as hell he's in a Cadillac cause those other supercars rappers be buying that are made of Carbon Fibre would have moulded. Fab and his crew got bruises but it would have been much worse without that strong Cadillac.

  • neals

    this nigga bout to cum out(no homo) looking like cassidy did

  • Anonymous

    Good thing about most accidents in NYC is everybody is driving so fucking slow you can't really get wrecked too hard unless you're on the freeway or somethin.

  • hodd

    lol my niqqas drivers getting thier head bussed out while they driving 80mph shiet i've seen accidents 20x worse with shot getting bucked all tha while damn fab man up.

  • Anonymous

    I swear mother fuckers are so attention hungry, I would not eve call that a wreck. It looks like he accidentally knicked a parked truck.

  • Anonymous

    he manipulated that to happen...i see it fab

  • No1fabfan

    Thank God,its Great you are still alive Fab

  • Dee713ss

    Me and my cousin car flip twice in 2005 and I call that lucky, also I've been into more crazy car accident which scare teh shit out of me esp when our car flip twice I blacked on I just remember we was flippnig slowly the 2nd time and was hospital for awhile and had concusion and blacked out.

  • Anonymous

    The accident wasn't that bad. Go checkout thegrandreport(dot)com, they have some good hip hop and viral videos on there!

  • 9 shots

    LMAOOOOOOO FOH I know Fab says its his first time being in a accident but that shit aint serious when your car flips down a hill or you need cut out the motherfucker get back to us

  • Anonymous

    Wow, what a huge fucking pussy, that doesn't appear to be a wreck at all just a minor ding.

    • henriloso

      Doing 70-80mph in a Cadillac and you got that big ass truck in that scene. Do you know the impact that will create? Fab lucky as hell he's in a Cadillac cause those other supercars rappers be buying that are made of Carbon Fibre would have moulded. Fab and his crew got bruises but it would have been much worse without that strong Cadillac. And it's Fab's first accident, of course he'd feel some type of way

  • Anonymous

    fender bender, lol thats not so shocking, couldn't have been going too fast

  • Anonymous

    I'm confusedi thought the car would be a rambled wreck? :s The hood is up and the grill is intactwhat happened? Am i missing something?

  • Anonymous

    Society is weird. Why does everything have to be shared on social media? "Oh I've just had a car crash, hang on I need to take some photos for IG".

    • insanemacbeth

      "Society is weird. Why does everything have to be shared on social media? "Oh I've just had a car crash, hang on I need to take some photos for IG"." proper 100% COsign. rap's weird, nowadays. could you imagine RAKIM doing this, before 'FOLLOW THE LEADER' album release? it's just the way it is, today. :-/

    • iG

      i just took a pic of that and its on my ig that I'm replying to this comment. #replyingtocomments

  • R.Pgh

    doesn't look like it was that 'shocking'. It's not as if the truck is crushed or anything.

  • Anonymous

    "Both vehicles appear to be damaged." You don't say?!

Most Popular News

Most Discussed News