Lil Reese Blasts 2 Chainz Over "Wuda Cudashuda"

Lil Reese says the hook of 2 Chainz's "Wuda Cudashuda" cut was lifted from his lyrics on Lil Herb's "On My Soul."

Lil Reese took a shot a 2 Chainz on Twitter Friday (May 9).

"2 chains old ass weak Af for dat hook tell him I said it yea he kno wat I'm Tom bout.....#300,” Lil Reese wrote in his tweet.

Earlier this year, Lil Reese rapped "You's a woulda, shoulda, coulda nigga/Okay your clique's a bunch of woulda, shoulda, coulda niggas,” on Lil Herb’s “On My Soul.” 

2 Chainz released his Freebase EP last week. The collection features the song "Wuda Cudashuda.”

Although he has yet to respond directly to Lil Reese, 2 Chainz appeared to address the situation on Twitter today (May 11).

"I don't listen to regular radio I don't listen to satellite and I dam sholl don't listen to fuck nuggas !http://Grownassman.com  play wit it!” 2 Chainz tweeted.

Lil Reese and 2 Chainz’s tweets are as follows, as are Lil Herb’s “On My Soul” and 2 Chainz’s Freebase EP.



RELATED: Lil Reese Found Sleeping In Car, Arrested On A Warrant

56 Comments

  • 2 Stains

    The funny thing is that somebody would actually beef of a wack as line like that.

  • I KNOW

    JADAKISS SAID IT FIRST.

  • J dirty

    GBE is garbage...All them niggas weak,Even there frontman Sosa fell off.Give it 5 years.All these niggas will be dead..or Flippin burgers

  • rabbit mask devils

    http://www.youtube.com/watch?v=u-7zFV6ypZg

  • Anonymous

    no one ever said coulda shoulda woulda before lil reese he started that shit...

  • C

    This nigga is phonetically spelling ebonics -_- "He know what I'm Tom bout"

  • COCA

    YO WHEN THAT REESE ALBUM DROPPIN THO???

  • Anonymous

    Anytime a Lil Reese story pops up I'm reminded of the time he ghetto stomped the fuck outta that bitch on camera. Hilarious hood rat shit.

  • Anonymous

    Traxster, Do or Die, Cwal Mob, That's that real chicago gangsta shit. E-Dubb woulda shit on these lil niggas. GD all day erry Day.

  • kevin

    Lil Boosie said it to but Reese knows better not to fuck wit him

  • ryn

    Reese is acting like he invented the word and nobody else can use it or else they're copying him smh

    • Anonymous

      yeah "Coulda, Shoulda, Woulda," is a pretty common saying, I was well aware of it and never heard "Lil Reese's" song...

  • chief keef fan

    I hope 2 chains didn't die after he got blasted.

  • Anonymous

    2 Chainz needs to stop lying, he knows he stole that shit. all these mainstream rappers steal underground rappers' flows and producers and don't pay homage

    • Anonymous

      stole what? a phrase lil reese didnt invent? cuz i can show you that everything lil reese has EVER said in a song was said by someone else before him...minus when he shouts out otf or gbe lololol

    • Anonymous

      Why would you pay homage to a nigga whose never released an official album?

    • Anonymous

      French Montana is known for this too. Half of the songs on his album were bought from Johnny May Cash.

    • Will $teel

      I agree wit what u said bout the mainstream stealin from the underground, but terrible example. Lil Reese isnt even underground and hes a terrible excuse 4 a "rapper"

  • folsom

    2 chainz dont want it wit lil reese. we already kno dat 2 chainz team full of runners but lil reese team full of shooters, 2 chainz scary af!

    • Anonymous

      we might never know. if they're smart they will keep it that way but the streets know what happened. 2 chainz dont want it.

    • Anonymous

      did lil reese or cheif keef ACTUALLY have anything to do with that though? all im saying....

    • Anonymous

      i seen that nigga lil jojo dissing lil reese on video and he ended up dead the next day... all im saying...

    • Anonymous

      bra we all seen what 2chainz and his homies do when they see a gun come out....street nigga or not he pussy

    • Don Knocks

      2 chainz wasa street niggas before the name switch..you don't what this 18 year old did in chicago..probably just stood around on the block..and i'd LOVEE to see what you'd do if you got a gun pointed in your face..he was smart for running..

  • Anonymous

    my best friend's aunt makes $78 every hour on the computer . She has been unemployed for 5 months but last month her pay was $12503 just working on the computer for a few hours. / / /// ================================ WWW.JOBS75.COM ================================

  • Anonymous

    my best friend's aunt makes $78 every hour on the computer . She has been unemployed for 5 months but last month her pay was $12503 just working on the computer for a few hours. / / / ================================ WWW.JOBS75.COM ================================

  • Sidid1984

    Start working from home! Great job for students, stay-at-home moms or anyone needing an extra income... You only need a computer and a reliable internet connection... Make $90 hourly and up to $12000 a month by following link at the bottom and signing up... You can have your first check by the end of this week..........http://x.co/4cEJs

  • Anonymous

    That song do go hard tho. Checkout thegramdreport(dot)com, they have some good hip hop and viral videos on there!

  • Sidid1984

    Start working from home! Great job for students, stay-at-home moms or anyone needing an extra income... You only need a computer and a reliable internet connection... Make $90 hourly and up to $12000 a month by following link at the bottom and signing up... You can have your first check by the end of this week........http://x.co/4cEL1

  • Lil Icy!

    Lil Reese is a huge talent! He will be a star one day. #Stoner #Swag #Drill #Trap #YMCMB #RickGang #MMG #BrickSquad #2014

  • fucking herbs

    Fucking Wack Mc's

  • Anonymous

    lol these Chi town niggahs is going after everybody

  • saVage Life 14

    aint nobodys fukkin wit lil dirt

  • aMMY

    My last pay check was $9500 working 12 hours a week online. My neighbour's sister has been averaging 15k for months now and she works about 20 hours a week. I can't believe how easy it was once I tried it out. ================================== >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> WWW.CHECK44.COM ================================== GO TO THE SITE AND CLICK NEXT TAB FROR MORE INFO AND HELP

  • yyogurl-whyyogirl-the dillz 2..

    TYGA, 2 CHAINZ, GAME, CHIEF KEEF ARE ALL GONNA DI3 IN 2 WEEKS FRUM NOW

  • JRich

    Lil Reese makes 2 Chainz seem like KRS One in comparison. I honestly hope all those GBE Chicago rappers lose their voices and never record again. I generally like trap shit, but they're beyond awful, shit is painful to listen to.

  • Anonymous

    My last pay check was $9500 working 12 hours a week online. My neighbour's sister has been averaging 15k for months now and she works about 20 hours a week. I can't believe how easy it was once I tried it out. This is what I do,,,,,,,,,,,,,,,,, ===================================== WWW.WORKS12.COM =====================================

  • cheefin keef

    dirk who.....

  • Anonymous

    2 chainz is old enough to be this niggas daddy lol

  • Chiraq Takeover

    Chicago seems to be a power move on the game. NYC had it, then L.A., then Miami, then Houston, then New Orleans, then Atlanta and now Chicago.

  • Slum

    I fucking told yall! Like go look at the comments I was the first to comment on it. I heard his shit first.

  • Fans

    Hmmm are you both of them on Def Jam???

  • Anonymous

    rap finna get interesting, i hope all these niggas shoot each other

  • Anonymous

    welcome to the club.. l tagged him on twitte to bad b*tch fetish.. weeks later.. out came.. l love bad b*tches that's my f*cking problem #SaLuT3

  • nuc

    hiphop stays losing with headlines like this woulda coulda shoulda.... REESE MUSTA MADE THAT UP, AINT NOBODY HEARD THAT BEFORE..............

Most Discussed News