Gucci Mane "Trap God 2" Mixtape Download & Stream

Gucci Mane enlists Wiz Khalifa, Lil Wayne, Young Scooter, Waka Flocka Flame and more for his new tape.

Gucci Mane has released his new mixtape Trap God 2 via

For the project, the Atlanta, Georgia rapper enlists a handful of guests including Wiz Khalifa, Young Thug, Waka Flocka Flame, Lil Wayne, Lloyd, Verse Simmonds and more.

Gucci previously said that he was going to release the tape in conjunction with the film Spring Breakers in which he co-stars. He said that Mariah Carey helped him land the role and that it stemmed from their collaboration on her single "Obsessed."

"I gotta give all the credit to Mariah Carey," he said. "I thank her for that. Also I want to give a shout out to Nick Cannon and Mariah and their family. I thank her for introducing me to Brett Ratner, who did Rush Hour 3. I met him through her at our video for the song we did together, 'Obsessed.' Later she put me in touch with Brett Ratner and Harmony Korine who’s the director. They told me they were interested in putting me in a film but she was the connect to that."

Download the tape over at and stream it below.

RELATED: Gucci Mane Thanks Mariah Carey, Talks "Trap God 2," Riff Raff & "Spring Breakers"


  • Anonymous

    Gucci stays in his own lane and makes hits .. His music aint for everybody so if u don't fuqq wit him , get in line wit the rest of um ...... but ull still click on his songs to listen Lol #funnyfuqqs This Trap God shit go ..

  • street official

    dissapointed with this on here are nothing comparedd to im up..or even trap back idk but gucci needa get better beats

  • Anonymous

    Just gave this a listen and its terrible

  • The Track Beatz

    This is The Track | The Track Beatz --------------------------------------------- Beat Name: Cloud of Smoke w/Royal Phanntom Beats Beat Link: Info: DL for $0.99 or Lease for $19.99 | CONTACT:

  • Change your name

    Young Scooter is the truth in the streets and the booth, however, his name is not a good look.

  • ....

    Pretty obvious, that the same people that say Gucci Mane props are the same people that say Master P is a legend. jokes.



    • LOL

      i think if you learned to spell any of the words u just typed besides gucci and game, me might take you seriously lol.. do you read with your finger on the line 2 so u can concentrate?

  • Anonymous

    SQUADDDD la flare goin hard as fuck man...pistol in the party blastin like a fool all the kendrick lamar faggots hahah fuck outta here with dat corny shit this is for real street niggaz

    • Loc-O

      Whatever bitch, niggas in the hood ain't feeling this anyway neither are the niggas on lock so fuck yall, this damu fag and his boyfriend Lil Wayne finna sense the real shit once he hit my town, L.A. ain't fucking with these fake niggas

    • Anonymous

      So why are you listening to this then? You ain't no street nigga

    • Anonyfuck

      the real question is, how many butt cheeks has your tongue been between?

Most Popular News

Most Discussed News