Tony Yayo Calls Game's "Jesus Piece" "Trash Rap," Game Responds

Tony Yayo fires shots in his former G-Unit member's direction.

Game previously came to Kendrick Lamar's defense after Shyne referred to his album good kid, m.A.A.d city as "trash." Now, he's sticking up for himself after his former G-Unit member Tony Yayo similarly slandered Jesus Piece.

Last night, Yayo took to Twitter to declare that "Jesus piece [is] trash rap." Never one to hold his tongue, Chuck Taylor quickly responded to the message, re-tweeting it and adding, "You had to listen to have an opinion turtle face fuck ha ha ha..... Merry Xmas 50's Hoe Hoe Hoe !"

On a separate note, 50 Cent hopped on Twitter to address a few fan questions, responding to a request that Yayo and Lloyd Banks be featured on Street King Immortal. "Nigga you need a banks or a yayo album?" wrote Fif.

Check the tweets below.



RELATED: 50 Cent Speaks On His Fallout With G-Unit, Says He No Longer Speaks To Tony Yayo Or Lloyd Banks

199 Comments

  • Anonymous

    see no evil and pray are the best songs only 3 songs I don't like.

  • Anonymous

    HOW THE FUCK CAN MARVIN BERNARD!A.K.A TONY YAYO CALL GAME'S ALBUM TRASH RAP WHEN HE HAS NEVER PUT OUT A CLASSIC ALBUM, HE HAS NEVER GONE PLATINUM, NOT EVEN GOLD!! ON A SOLO PROJECT AND WE ALL KNOW THE MAIN REASON 4 THAT- HE IS FUCKING WHACK, HE CANT RAP WORTH SHIT!! GO BACK TO BEGGING FOR MEAT LOAF ON THE YARD MARVIN BERNARD(TONY GAYO) FUCK YOU MARVIN!!!!

  • Pall wall

    Pall wall new album will go platinum in a week ! Plus I ended the g-unit and eminems careers

  • Sonny

    Son, dont make me type a 16 son!

  • Sonny

    Son, this kid Ja sold me bad drugs son.

  • Steven

    Jesus Piece had 3 tracks that were nice.. Ali Bomaye, Church & Name Me King. Am I wrong? Without these songs it would be extremely disappointing

  • Heavy Chevy

    I agree Game fell-off. But his retort to Yayo was fucken funny. Both these niggaz can scrap (but Yayo would whoop Game...not like we'd ever see a head-up scrap in WWHiphop).

  • Milehighkid303

    Yayo CANT rap ever since he went in (dude used to have bars) BUT he will SLAP the shit outta somebody....lol see Henchmen's son for proof.....lol. These cats NEED to stop it, and I'm a G-Unit fan since Bang Em and Domination were runnin round....

  • j-star

    tony yayo shouldnt say much about other rapper albums when he cant even drop 1.never was a fan on yayo. but game is gonna talk trash any way since he is the onlyrapper dats crying & creating beef with da world.game ,just shut up & make some dope music for us.u might colapse game when ur on ur own with stat quo on rolex records

  • Anonymous

    Ja rule is hustlin' bath salts in prison right now.

    • Anonymous

      So the next time you're on your knees cupping Ja's balls in your hand like fragile eggs you should have no problem telling him he's taking a long time with that Busta Rhymes diss song.

  • Anonymous

    Ja Rule is selling bath salts on the streets.

  • Anonymous

    Ja Rule is the only dude who sold drugs in the streets.

  • Anonymous

    Ja Rule sold drugs in the streets.

  • Anonymous

    Ja Rule is a real drug dealer that sold drugs in the streets.

  • Anonymous

    Eveyrthing in the world is about ja rule.

  • Stfu

    You are a momo with your ja rule shit and 50 gay ass cent 2 dudes that never will be in the mouth of HEADzzzzzz real hip hop Katz! You fuck! All you lil fuckz check the past and look deep in 2 hip hop!

  • Anonymous

    Canibus collection dot com order rip the jacker infinity 10 hours of video and music!!!!!

  • Anonymous

    Ja Rule shat on gunit.

  • Anonymous

    Ja Rule ethered this nigga in 2003.

  • Anonymous

    For all these motherfuckers that say 50 cent killed Ja Rule's career, read this: Ja Rule was the shit '99-'04. He sold millions of records, but unfortunately that dumb ass Irv Gotti had some ties with Suge and Supreme. And Feds came in and raided the murder.inc offices NUMEROUS times. Everyone in murder.inc went to trail and could have faced 25 to life if they couldn't prove their innocence. Luckily they did. Now, Ja Rule couldn't do music from '04 'till like '06 because he had all these trials and all this shit with courts and feds. And 50 cent just happened to diss him during this particular period and claimed he "destroyed" his career. 50 didn't destroy anything, ja rule had to stop making music for some time and had to put a pause to his career because the fucking FEDS were fucking the whole murder.inc up. They really fucked their money up. After that nobody wanted to work with them because of their ties with the mob and DefJam didn't renew their contract. 50 just dissed Ja RUle at that time and y'all stupid ass 5-0 dickriders think 50 made ja rule stop making music. Fuck y'all, what's more important? A stupid rap beef with some hoe ass nigga or a fucking trial where your life is at stake? Hope now shit is clear to you. 50 cent never killed anyone's career, he didn't kill ja rule's career, Feds ruined it. He wanted to fuck Rick Ross' money up and even though he tried SO HARD, Ross still be doin' numbers, as if nothing even happened. And of course 50 could never touch Jay Z, Nas or Jadakiss. Fat Joe been doing just fine even though this hoe ass nigga dissed him. Not to mention how game annihilated g unit with those mixtapes from 2006. 50 cent isn't capable of killing anyone's career and that's a fact. And yeah, for all the niggaz sayin' I "forgot" how Ja made diss records, yeah he did, but they weren't as effective because the fucking FEDS as I said fucked murder.inc up and so their promotion was down the toilet and got no support from defjam.

  • Truth

    Well, at least he was right? Games new album is not all that. I honestly don't see the hype behind it. I bought it and was seriously disappointed at the whole product. A big let down just like Meek Mills album.

  • Anonymous

    Game ethered G-Unit #NuffSaid

  • Anonymous

    LOOOOL THIS IS COMING FROM AN IDIOT THAT HASNT MADE AN ALBUM SNCE 2005.THAT WAS THE ALBUM THAT CURTIS HELP PUT TOGETHER FOR HIM.SINCE THEN HE HASNT BEEN ABLE TO PUT AN ALBUM TOGETHER BY HIMSELF.STILL WAITING FOR CURTIS TO COME HELP HIM "CURTIS PLS HOLD MY HANDS,WIPE MY ASS,CATCH A FISH FOR ME,COOK IT,FEED ME COZ I M A FULL GROWN IDIOT" GTFOH FOOL. JESUS PIECE IS TRASH YEAH RIGHT MUTHERF$%^&KER NOOOW U TRASH IDIOT

  • Kezman

    End of the day 50cent and The Game both have success and have 5 albums with millions sold. True losers are Yayo(one album,most unsuccessful), Banks(successful but could had been more if he left 50) and Buck(moderate success but bankrupt).

  • Nick T

    Will we ever see an hip-hop album go diamond again? How about will we ever see more than one album a year or decade of any genre go diamond? How often do we even see albums sell upwards of 2+million in these times of everyone streaming music for free on Spotify, Pandara or from pirated sites. Lets be honest it is very few of us reading this article that buy hiphop music legitimately. It is a fact that hiphop genre as well as R&B music is one of the heaviest pirated genre's in the music game. This is why u have artist like Nicky Minaj has switch her style up and newer artist are coming into the game with more of a pop/sing-song rap styles to appeal to more masses. No we will never see a hiphop album go diamond but how many other genre's will have diamond sells in the next 10yrs?

  • Kizman

    1. Game DID diss 50, and he DID win, lyrically and financially. (For those who say Game is broke or reached his peak, VH-1 dont buy $2M Buggati's for fun... dont be silly, if Game was still "affiliated with G-Unit, he would be flipping burgers.) 2. Game WAS directly responsible for the demise of the G-Unit "brand". 3. Game did NOT finish 50 Cent's career. Neither did Nas, D-Block, Fat Joe, Ja, or Shyne. 50 cent can still impact the Hip hop game. 4. 50 cent doesnt give 2 shits about hip hop. 50 cent is a hustler in the truest sense, all he wants is money and power, and he will do ANYTHING to get it. 5. 50 Cent wrote 4 hooks for the "Documentary", 3 were used, this does not constitute "writing his album" by any stretch of the imagination. If it did, the 50 would claim to be Game's ghost writer, something he did for PDiddy , yet is still to "make public". 6. Game has far too may features on his last album as he does his new album, this suggests a weakness in his ability to shift records, not his ability to make a good album. 7. 50 Cents has a new song, which is actually lyrically quite good, unfortunately for 50 stans, those to 2 million views are easily attributed to two white boys. One a pop-hop phenomenon, the other a boy band lead vocalist. FACT. 50's solo videos on youtube have poor numbers for a so-called "rap superstar". 8. Game WOULD be immature and stupid enough to respond to 50 cent... again. Game is still stupid enough to think this is all about hip hop. 9. If Record sales and youtube views meant anything then the following artists would be irrelevant.... NAS. (He doesnt pander, he doesnt fold, but he consistently flops in the charts.... ask Jay-Z what happens when you test him)

    • Doublespeak

      Writing your comment in points does not add gravitas to those points made, which were all guesswork, opinion, and conjecture. If you're going to write in a pseudo-syllogistic fashion, then let the "facts" actually be facts.

    • Anonymous

      nas last album was number 1 how can he be a flop , 50 hasnt released an album since 09

  • THE GAME

    GAME IS BETTER THAN 50 AND HERE'S WHY The Documentary > power of the dollar DA < GRODT LAX > masscre Red album >>>> Curtis Jesus piece < BISD #G UNOT

  • sad2say

    no hate but game aint break a 100k for a reason. he aint even revelant unless he got a ft on the trak

  • Truth

    LOL at Yayo for having the audacity to diss Game. Game is a west-coast legend. who is Yayo?, and what the fuck has he done for the East?

  • Akon

    "He Boo Boo's goon" You wrong, pimpin. TERRIBLY WRONG. Yayo's a legend, he sold mad crack out there in them Jamaica Queens streets. He was really bout that life. Game a fake nigga, he was a stripper, he went to Change of Hearts, he went to college. And 50's fake too, he left Bang Em Smurf for dead, plus he made Young Buck disappear once he started becoming too big. Both these niggas ain't shit, but Yayo ain't no goon, it's the other way around; 50 is the one behind him.

  • J

    yayo trash but his right Gaymes album sucked

  • L.Z.

    While I think Game is a shitty rapper that puts out trash albums sans his first two; Yayo is complete and utter garbage, his albums/mixtapes are the stuff that people use to start fires in compost heaps.

  • Roc

    Jesus Piece is a bomb album....everyone who's featured on that album went in....all just haters! sales now features...do u people ever not complain. lol

    • jay

      no people will always complain no matter how hot something is bec it might not be hotter than another artists song, or might not be as hot as a previous album..ppl will bitch and bitch even if its hot like jesus piece.. fans kill hiphop..not the artists.. u see country n pop n all that supportin everyone in that genre but hiphop for somereason always gotta compare n unnecessary shit instead of listenin 2 the music..jesus piece is fire

  • Jake

    50's Hoe Hoe Hoe- hahaha Game is hilarious!

  • JA RULE i NEED SOME JA RULE

    JA RULE i NEED SOME JA RULE

    • jay

      u can keep shoutin out ja rule on all these posts all u want but the fact is hes gonna continue to be shit unless he comes out with a poppin song.. for the record i used 2 like ja rules shit to he had a style and everyone and there moms know 50 took his style.. that said 50 ended ja rule years ago.. again the only thing thatll make him revelant again is a hot song..not sum troll mf on his team (obviously) shoutin out his name n shit all over a blog making it annoying and in turn makin it so noone will even listen 2 his shit bec well all remember the troll who threw his name and phrases around 100 times for hours for nothing..hot song=revelant.. all the other bs/beef/w.e =for the birds

    • Kurupt

      You bitch give me head, nigga, heard what I said, nigga? I'll whip your head, nigga!

  • WHERE'S THE JA RULE COMMENTS WHEN YOU NEED THEM???????!!!!!!!!!!!!!!

    WHERE'S THE JA RULE COMMENTS WHEN YOU NEED THEM???????!!!!!!!!!!!!!!

    • Bang Em Smurf

      Give me a yellow broad named Saori, a black broad named Keyshia, a white broad named Amy, a red broad named Pocahontas and then I'll let you live.

  • dunk

    i agree this album is shit for games standards, tottally over rated..just looks good next to all the other garbage on the self these days..its like game has stopped trying, rapping with all the young money shit cunts..but that last g unit diss was shit anyways what a waste of time??he wasnt proving anything with that song,back in his day when he'd drop some 300 barz shit no one oculd fuck with him..now hes becoming a bit of a joke..HOWEVER...LOL tony yayo is pathetic he should just shut the fuck up,i'd love it if game actually stepped it up and released a GOOD diss..

  • mac DIESEL

    DON'T WORRY, BI-POLAR GAME WILL BE TALKIN' ABOUT A POSSIBLE COLLABO WIT YAYO AND A G-UNIT REUNION NEXT WEEK!!!! .....HA!!!! CAN'T FRONT THOU, GAME BEEN PUTTIN' OUT GOOD JOINTS LATELY!!!! DON'T HATE ON MY OPINION!!!!

  • Anonymous

    Yayo sucks bad and he cant call nuthing trash b'cuz his entire career is done. Game made a bad move with all those features, he fucc'd up his whole buzz. Even with all the features he still better than Yayo.

  • Anonymous

    Tony Crapo is only following the orders of his boss Curtis. Regardless of whether Game's album is good or bad, it means Game's had 2 releases now hit stores while G Unit has had zero.

  • Anonymous

    i think fiffty is right , banks dropped an album 2 years ago but cmon yayo your last release was 7 years ago dude , step ya game up

  • Lil B

    What up, it's Lil B the BasedGod, and I wanna say that I agree wit my nigga yayo. Yea, that game album is trash. Jesus piece my nigga? FOH game. I'm da real Jesus. Hoes on my dick cuz I look like Jesus nigga. U heard that song nigga? And that album cover was trash too yo. Ay, yayo, u still doin the cookin dance I showed u? When we gonna do another song nigga? Oh yeah, game is irrelevant. #BasedGod

  • DatNiqqaRican

    I know yayo aint talkin... have u heard his new mixtape? shit is garbage. and yea i actually gave it a listen. tried to see if he stepped up his game.

  • Anonymous

    REAL SHIT: For all these motherfuckers that say 50 cent killed Ja Rule's career, read this: Ja Rule was the shit '99-'04. He sold millions of records, but unfortunately that dumb ass Irv Gotti had some ties with Suge and Supreme. And Feds came in and raided the murder.inc offices NUMEROUS times. Everyone in murder.inc went to trail and could have faced 25 to life if they couldn't prove their innocence. Luckily they did. Now, Ja Rule couldn't do music from '04 'till like '06 because he had all these trials and all this shit with courts and feds. And 50 cent just happened to diss him during this particular period and claimed he "destroyed" his career. 50 didn't destroy anything, ja rule had to stop making music for some time and had to put a pause to his career because the fucking FEDS were fucking the whole murder.inc up. They really fucked their money up. After that nobody wanted to work with them because of their ties with the mob and DefJam didn't renew their contract. 50 just dissed Ja RUle at that time and y'all stupid ass 5-0 dickriders think 50 made ja rule stop making music. Fuck y'all, what's more important? A stupid rap beef with some hoe ass nigga or a fucking trial where your life is at stake? Hope now shit is clear to you. 50 cent never killed anyone's career, he didn't kill ja rule's career, Feds ruined it. He wanted to fuck Rick Ross' money up and even though he tried SO HARD, Ross still be doin' numbers, as if nothing even happened. And of course 50 could never touch Jay Z, Nas or Jadakiss. Fat Joe been doing just fine even though this hoe ass nigga dissed him. Not to mention how game annihilated g unit with those mixtapes from 2006. 50 cent isn't capable of killing anyone's career and that's a fact.

  • Anonymous

    Hate all you want.. Yayo = Hottest rapper alive.

  • Tony Yayo

    I'm sorry ya'll. I was on dat GOOOOOD COKE!!

  • truth

    just pay homage to the only real niggas in the game - Chingy and Mike Jones, not that Ja Rule puppet. Mike Jones owned the whole murda inc while Chingy wrote all of Ja Rule's lyrics and borrowed him his ultimate and beautiful swagger.

  • Anonymous

    Why would you even respond to Yayo he has never dropped anything hot. EVER!

  • Anonymous

    Called him a turtle face tho, I'm rollin

  • the truth

    Y'all on Ja's dick but you should give all the credit to Chingy and Mike Jones. Mike Jones owned the whole Murder inc. and Irv Gotti was just a man working for him while Chingy wrote all of the Ja Rule's lyrics and borrowed him his ultimate swagger. Chingy and Mike Jones are the only ones who deserves respect for Ja Rule's career and Yayo is just another straight fag

  • Atl2Trill

    Yayo garbage ass can't call nobody else music trash. He's irrelevant as hell and wants attention that's all. Props to Game not feeding into this Geoffrey look alike ass nigga.

  • tony gayo

    Tony Yayo one of those niggas who needs to be google'd before u can write something about them.

  • Anonymous

    50's tweet was unrelated to Game's or Yayo's tho.

  • Anonymous

    WHATS FUNNY IS I STILL DONT KNOW WHAT TONY YAYO IS FAMOUS FOR???? I CANT NAME 1 SONG IVE LIKED OR EVEN HEARD...DOES THIS FAGOT GOT AN ALBUM OUT??

  • MarcusBWS

    SCREAM MURDA! I DONT BELIEVE YOU MURDA! FUCK AROUND AND LEAVE YOU MURDA! I DONT BELIEVE YOU MURDA MURDA! YOUR LIFE'S ON THE LINE

  • Anonymous

    Despite what yall think,yayo a hood ass nigga.

  • ok

    50cent should throw the whole g-unit and become a duo with The Game, if he is smart. Game killed G-unit with 300bars, especially yayo. Hate it or love it is still my shit

  • Anonymous

    For all these motherfuckers that say 50 cent killed Ja Rule's career, read this: Ja Rule was the shit '99-'04. He sold millions of records, but unfortunately that dumb ass Irv Gotti had some ties with Suge and Supreme. And Feds came in and raided the murder.inc offices NUMEROUS times. Everyone in murder.inc went to trail and could have faced 25 to life if they couldn't prove their innocence. Luckily they did. Now, Ja Rule couldn't do music from '04 'till like '06 because he had all these trials and all this shit with courts and feds. And 50 cent just happened to diss him during this particular period and claimed he "destroyed" his career. 50 didn't destroy anything, ja rule had to stop making music for some time and had to put a pause to his career because the fucking FEDS were fucking the whole murder.inc up. They really fucked their money up. After that nobody wanted to work with them because of their ties with the mob and DefJam didn't renew their contract. 50 just dissed Ja RUle at that time and y'all stupid ass 5-0 dickriders think 50 made ja rule stop making music. Fuck y'all, what's more important? A stupid rap beef with some hoe ass nigga or a fucking trial where your life is at stake? Hope now shit is clear to you. 50 cent never killed anyone's career, he didn't kill ja rule's career, Feds ruined it. He wanted to fuck Rick Ross' money up and even though he tried SO HARD, Ross still be doin' numbers, as if nothing even happened. And of course 50 could never touch Jay Z, Nas or Jadakiss. Fat Joe been doing just fine even though this hoe ass nigga dissed him. Not to mention how game annihilated g unit with those mixtapes from 2006. 50 cent isn't capable of killing anyone's career and that's a fact.

  • DETROIT SUCKS MAJOR

    Yayo should not say a word. He hasn't been the same since 300 bars.

  • Tapeworm

    haha yayo is a legend but jesus piece is dope minus game's flow biting My Top 3 rappers Tony Yayo Chingy Mike Jones.... nuff said

  • Anonymous

    Yall All are hoes and sad! funny how people was bashing Ja but now he in jail "oh Ja dope, Ja a Real Nigga, Ja Music was Good, Ja About that life! Clown ass niggas stfu

  • anonymous

    MURRRRRRRRDAAAAAAAAA!!!!!!!!!

  • Anonymous

    He and Game released *"their" debut albums. My bad.

  • I smell hypocrisy...

    I hate both of these idiots but Yayo is just fucking stupid. As much as he is allowed to have an opinion, he's not really the best source regarding an album's quality. He and Game released you respective debut albums around the same time, right? And Game has dropped four more albums while Yayo hasn't even dropped anything since. And I know some of you have the nerve to say "Well, Yayo has dropped a lot of mixtapes." Yeah? So has Game. For example, when Yayo dropped the "Swine Flu" and the "Gunpowder Guru" series, Game dropped "The R.E.D. Files", "Brake Lights" and "Purp & Patron" (amongst others). So to summarize all of this: You're a moron, Marvin.

  • #TeamJaRule

    Yayo is irrelevant, Ja killed the whole G-Unit except Game and Buck years ago. Yayo is the same case as Shyne is - irrelevant rapper trying to get some attention by bitching thru Twitter. Even 50 Cent does not want to work with him and Banks anymore, dude will be broke in 2 years, if he's not already.

  • Anonymous

    ALBUM WAS TRASH NOT ENOUGH GAME BUT REAL TALK GAME IS 50 HOE BECAUSE HE ALWAYS WANTS TO COMEBACK AFTER 50 DISS HIM That's a real hoe ass nigga

  • JA RULE IS THE BEST WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    JA RULE IS THE BEST WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

  • Anonymous

    Man I missed this Ja Rule troll. He got better with the comments though, pretty funny shit.

  • Anonymous

    J- Jeffrey A- Atkins R- Represents U- Unconditional L- LOVE E- Existence. Just in case y'all missed that.

    • Anonymous

      You're an idiot. JA rule had an original style, he didn't steal no one's style. And 50 didn't fuck his career up, FEDS did.

    • Anonymous

      If the answer is Ja Rule, the question must be "Who is a wack ass rapper who got his career killed by one person cuz he stepped outta bounds and tried to steal someone else's approach, look, sound, demeanor"

  • Anonymous

    Ja Rule did a movie "i'm in love with a church girl" he gonna be nominated for an oscar for that shit. The movie will be out in 2013, most likely February. Everyone, get on it. #teamjarule.

  • Anonymous

    Ja Rule did 6 mil with his last album. He that nigga.

  • Anonymous

    Ja Rule promotion, initiated.

  • Anonymous

    Hiphopdx, what the FUCK is this? Where are the Ja Rule articles?

  • Anonymous

    Ja Rule be sittin' in jail now 'cause he too real for the freedom.

  • Anonymous

    Rick Ross and Ja Rule, biggest drug dealers in the universe.

  • Anonymous

    Ja Rule is the true boss in this game.

  • Anonymous

    Ja Rule is the biggest drug dealer this world has EVER seen.

  • Anonymous

    Ja Rule is about that life nigga, any nigga in queens would tell you that ja rule was the biggest drug dealer in the history of NY.

    • ruffneck

      I was born and raised in jamaica ave , ny bcuz ja and 50 cent are same drug dealer then i give you new clue, younghead boy

  • Anonymous

    Ja Rule be singing them hooks, them ladies be wet.

  • Anonymous

    ja rule is about that life, he's been hustlin' as a young nigga, got shot, sold dope, and got outta hood and made it rappin'. He be singin' them hooks, ladies be wet.

  • Anonymous

    ja rule sings a hook and kills yo mothafuckin career nigga!

  • Anonymous

    Ja Rule could sing a few hook-tweets and y'all niggaz'd be dead.

  • Anonymous

    Ja Rule should be the judge here, but we all know these wack ass niggaz ain't got shit on our nigga Ja Rule.

  • Anonymous

    HipHopDx, Sincerely, the Ja Rule team requests you turn all your hip hop articles about Ja Rule. We're tired of these non existant whack ass rappers. Ja Rule is the true hip hop, his angelic voice heals the world. Ja Rule invented the rap game, if there wasn't for ja rule, we wouldn't have legends like 2 pac and biggie out there. #teamjarule.

    • LMAO

      are u fuckin smokin crack LMAOOO no tupac or biggy they both came before him lmao wow this comment fer real makes ja rule go down in the books

  • Anonymous

    That nigga still rap

  • AcidReign

    Tony Yayo's album is decent & he played his part in all those 'Classic' 50 Cent & G-Unit Mixtapes. Theres a long queue of wack rappers (most of the fucking industry) that people think are 'Hot' & they are quite simply NOT. How they actually make money & get away with it is beyond me. I like Game, he's got a few good albums & mixtapes, but, he's been on a decline for years. Last Mixtape - California Republic was just ok. Jesus piece = 5 good songs out of 15. You do the math.

    • jay

      agreed thats ur own opinion so u need to add that up urself i give it 4/5 stars just off the fact dude had WAY to many ppl feauturing..still one of the top albums of the year

    • Semi-A

      YOUR opinion. You do your own math 'cause we ain't doing shit.

  • YESSIR

    LMFAO YALL NIGGAS DONT UNDERSTAND WHAT AUTHENTICITY MEANS...THE JESUS PIECE BEATS AND FLOW ARE GOOD..BUT YAYO BE SAYING ITS TRASH CUZ JAYCEON IS JUST RIDIN ON WHATS HOT..JUST LIKE HE DID ON THAT POLE BACK IN LA..HOW CAN A STRIPPER BE YELLIN HAAAAAN ''A LA'' KANYE WEST AND THEN JACKIN 2CHAINZ SONG (CALLED TWILIGHT) AND STYLE ON ALI BOUMAYE..FUC THIS BIPOLAR ASS STRIPPER

    • jay

      uhhh idk if u read the tracklisting but 2chainz is on that song lmao ..jesus piece is hot and he still kept his style (idk what the hes just droppin whats hot means) but that could be meant as u thought it was hot since hes followin the hot trend..idk..fail

    • Yeah, ok.

      Oh, is that what Yayo told you? You sound ridiculous.

  • Whatever

    Only this site would take a couple of twitter posts and turn it into a full-blown article. Anybody know of any other hip-hop sites worth checking out??

    • MalcolmLittle

      AllHipHop used to be the spot but they done fell off like bad dope over the past 2-3 years. Only thing I even still like about that site is a lotta the discussions and debates in the comments tend to be more intelligent and mature than they are here.

    • they all trash

      all the hip hop sites are real trash when it comes to actual writing and journalism but i go on them ne way the best of a bad lot are nahright hiphopdx rapradar complex

    • Whatever

      Nice!! Appreciate that homie.

    • datnigga

      rapradar.com - hurry up and check it out before hip pop dx blocks my comment

  • LoveLife&Music

    Funny niggas(GAME & YAYO) i didn't even listen to jesus piece to comment too many damn features only reason he getting praised for it because it got most of your favorite rappers on it

  • Yayo's a joke

    He wasn't talking trash before the sales numbers came back. Now he feels safe to talk, since the album didn't do big numbers. Yayo's career was stillborn, so his opinion doesn't matter.

  • Anonymous

    Tony Yayo can't talk about trash rap without describing himself...

  • LU

    I'd love a 50 stan to come in here and try defend yayo..hes actually undefendable (Yeah that's a word now)yayo might possibly be the worst of all time

  • Anonymous

    why diss other rappers while you are shit yourself

  • Anonymous

    LOL THIS IS GONNA BE LIKE WHEN SHYNE SAID KENDRICKS ALBUM WAS TRASH AND ALL THE OVER SENSITIVE PEOPLE GOT MAD LOL ALBUM AIN'T TRASH BUT IT AIN'T GOOD

  • jay

    LOL yayo must of blew down some serious xmas trees for xmas for coming out of the woodwork to call games album trash.. dudes the last person who needs to say anyones trash.. jesus piece is a fuckin banger and a beast conceptually. game surprised me and im sure alot more ppl out there w this album esp after r.e.d album. bye yayo yayo

  • HA!

    lmao yeah says Tony Yayo

  • Anonymous

    I agree with what he said, but Yayo is the wrong person to say it. That's like George Bush walking up to Ronald Reagan and saying "Your politics suck" or something, one trash rapper calling another trash rappers album trash.

  • Anonymous

    Yayo need to worry about his own music

Most Discussed News