Big Hutch Says Shyne's Kendrick Lamar Diss Is "Cowardly," Shyne Responds

UPDATE: Shyne clarified his comments to Big Hutch today, using Twitter. This comes after Hutch spoke out against Shyne's public criticism of Kendrick Lamar's "good kid, m.A.A.d. city" album.

Above the Law's Big Hutch (a/k/a Cold 187um) has joined the multitude of fans, artists, and others who disagree with Shyne calling Kendrick Lamar's album trash.

During an interview with Yahoo! Music, Hutch had no problem letting everyone know his thoughts on the matter.

"I don't really get that," explained Hutch. "I don't get Twitter bashing, Twitter banging. We don't do that. I'm an ex-con. I thought he was an ex-con."

"That's how that man eat. That's how Kendrick Lamar eat," continued Hutch. "So, for you to publicly say something is trash, that's just a hater move."

Finally, Cold 187um let lose, calling the diss "a coward move." "I got no issue with Shyne, but I have issue with cats Twitter bangin'," he added. "At the end of the day, c'mon gangsta, do it the right way. Come to one of his shows and deal with him like that if you really feel that way in your heart. That's cowardly to me. Today, that's a coward move."

Watch the interview below:

(October 31)

UPDATE: Today (November 1) Shyne responded to Big Hutch directly on Twitter. The Def Jam Records artist tweeted to the Pyschopathic Records emcee/producer to clarify his comments. "My criticism of an album don't mean I want to kill the kid. It would be cowardice to kill someone I don't know," Shyne said. He also claimed he was using his freedom of speech.

The tweets are embedded below:

 

RELATED: Big Hutch "The Only Solution" Tracklist & Tour Dates

115 Comments

  • Big Poppa

    Calling K Dot's album trash is like calling Shyne a sharpshooter... REAL TALK

  • Anonymous

    alright so wats going to happen next 50 comes out and disses Shyne

  • Anonymous

    its just his opinion, i dont think he was dogging the dude. i just recently saw a interview about shyne talking about games album he said he didnt like it and game got mad about it and he said it aint like hes trying to beef hes just saying he dont like it thats all. people get to hurt over someone not liking there stuff. not everyone is going to like everyone else it aint personal

  • Heavy Chevy

    Shyne can say what he wants. But he should quit being a busy body and focus on making dope music (all his recent shit I heard been trash 2B honest).

  • Anonymous

    When did it become a crime to call someone's album trash? Then all these Captain Save-A-Thug dudes with their EMO mentalities share their opinions, WHO CARES? The man said he ain't feelin it then let it be, don't throw a cape on and tell someone they can't voice their opinion, got a problem with Shyne go over to where he's at and approach him about it, don't go on twitter, take your own advice Duke.

  • Pegasus Flow

    I personally thoroughly enjoyed the album but to crucify Shyne because he expressed his opinion is just stupid. As someone said below, part of it probably was just to stir the pot so he'd be on people's minds, and it worked.

  • Shyne_Poll

    Considering the comments are from a mans who's voice is TRASH, Id say Shyne is indeed entitled to his opinion. Shyne is bitter because he cant come home, thats pretty obvious and well understood. The man wants to be in the mix, and cant. Hes been reduced to being a "ChatRoom Hater". All Shyne has is his internet, 10 fingers, and a memory of what could have been. I havent heard one person say they like his music...NOT 1. I dont care about how real he was or is he's TRASH!!!

  • Sean .Webb

    Shyne is an intelligent indivisual, very much so. He knows full well what he meant in saying the album was trash. He could have simply stated, "im not feeling the album" or even said, "i dont like this album, i like his old stuff". Shyne called this mans debut album trash for the entire world to see. There are only two words that come to my mind...Hate and Disrespect!!! If a fan thinks a album is trash so be it, but coming from one of Kendricks brethren in the rap game its wrong. Shyne is one of our More intelligent brothers so hes smart enough to know how to express a strong opinion without using the word, TRASH!!! Now I Must Be Honest, IMO...The album wasnt my taste. I dl for free, and as I listened I erased every single track. NOT MY TASTE, but I wish Kendrick L good success.

  • Coke

    I dont see why so many people are yappin about this kendrick whatever guy. let him prove himself then fight over him like bitches. So someone dont like him so what you gonna do what new york did to that fag lil wayne? hutch is a dumb ass what if kendrick was his kid and he tells shyne "do the manly thing and confront him at one of his shows" what adult wants another to do something like that to a kid? and call that the manly thing?

  • Anonymous

    Album is okay but it is not classic at all. He was pretty close, only one featuring by Ja Rule would make this album classic.

  • Muney

    People trippn cuz shyne only had 1 album thats was ok....his 1st....his second.....trash..

  • Sensaye

    When did the fuck did this country get to the point where you can't express an unpopular opinion anymore? You say anything that goes against the grain and everybody is outraged. These rappers need to stop suckin' each others cock and patting each other on the back and get back to being their own man. Its either young dudes jerking each other off and cosigning everything no matter how wack it is, or old rappers that fell off trying to build a friendship with a young 'hot' rapper in order to stay relevant. I commend Shyne for being his own Man. He's not catering to nobody, that used to be the spirit of Hip-Hop, being yourself. Niggas are actin' like Shyne threatened the kids life or some shit. ALL HE SAID IS THAT HE DOESN'T LIKE THE ALBUM, BIG FUCKIN' DEAL!!! I wish anyone who uses the word 'hater' would get struck by a fuckin' lightning bolt. That word has absolutely destroyed all objectivity in Hip-Hop. I'm disgusted with rap culture now...it's a bunch of bitch ass niggas, the fans, the rappers, the CEOs, the promoters, everyone involved in it. It's embarrassing.

    • killlaa

      haha exactly the mans point..now ur calling him a hater. Big DEAL! shyne doesnt like the album. so what?? why area all these rappers defending kendrick, all wana get up on his d**k i guess.. this is ridiculous. i guess we area not allowed to say if we dislike an album anymore, i guess we have to all like every album and if we dont, we are going to get beat up by a bunch of mad rappers.

    • Connect

      You sound like a RETARD & A HATER with your post. Nuff said about you. GKMC album dropped, Shyne reacted calling the album TRASH without any feedback, now people are reacting. Yes freedom of speech can get you into some shit.

  • Anonymous

    kendrick lamar hands down is the better rapper im to hardcore for Maddcity

  • Anonymous

    and shyne is worse than ja rule

  • Anonymous

    shyne loves hip hop as much as me and that album was TRASH

    • Sensaye

      Just the fact alone that you think you are the voice of Hip-Hop reveals your prickery. When Shyne came out, yes, he had certain similarities to B.I.G., mainly his voice. But when his album dropped everyone saw very quickly that he was not like B.I.G.. Shyne is much more political and anger-driven than B.I.G., and tackled a much wider array of subjects. Even now, Shyne talks about issues and makes reference to things that very few if any other rappers can talk about intelligently. You may not like Shyne, which is fine, you're entitled to your opinion, even though you feel Shyne is not entitled to his. But whether you like his music or not, I don't think he's the one to call 'fake'. Out of all these frontin' ass rappers you're gonna call him fake? If there's anyone who has actually lived the life they claim to have lived and have substantial evidence to back it up, it's Shyne. This guy has lived an extraordinary life, and that's what makes him interesting to me, on top of the fact that the nigga just has dope rhyme skills. Personally, I don't get caught up in the hype. I'm not a thug nigga, nor am I an uptight hip-hop nerd, and I'm not impressed by the former or the latter. I just think that it's destructive for Hip-Hop for people to take this stance that you can not ever critique someone else's music unless it's all positive. I'm tired of rap music being such a stroke-fest. We NEED rappers to start being opinionated again. We NEED rappers to push each other to make better music. We DON'T NEED more mindless fuckheads blindly supporting every rapper that wears a backpack and a scarf. Shyne has every right to give his opinion on Kendrick Lamar, and it was a fair one at that. Peace.

    • Hip-Hop

      Dead Sensaye, have you ever heard of The Notorius B.I.G.? Back in the days, Shyne used to copy his style and their voices sounded almost the same. If I count the fact his jewish convertion, the fact his dad is prime minister of Belize and he still rapped about same gangsta (probably made-up) stuff on his last mixtape, Shyne is NOWHERE near to be original and honest. Nowaday, you can see him mocking almost every rapper who is famous right now in order to gain some fame and attention. He is something like an attention prostitute and I know for sure that this is the last thing I need to stay alive. Everybody has his destiny, Shyne's destiny was jail sentence. If he wasn't sent to jail, I would be dead right now. He stopped making music for 10 years and I gained enough energy within the time to stay alive even now, when he mercilessly tried to kill me everyday through his interviews. Have a nice day, your Hip-Hop

    • Sensaye

      Hip-Hop, you're gettin' gayer and gayer every day. Whether you like Shyne or not, he's at least original and honest, and those are you're two elements you need the most right now.

    • Hip-Hop

      No, Shyne always hated me, that was the reason why he started rapping - to destroy me. But thanks to his arrest, I'm still here and I live in new Kendrick's, Nas' and Lupe's albums. sincerely Hip-Hop

  • Yasir

    Yo why is everyone tripping on shyne just cause he doesn't like dude album??? Everybody supposed to like that shit??? I think kendrick shit weak too! He got lyrics, he can rap, but his beats hot garbage! Sometimes I also don't like his voice. I also think slaughterhouse album trash, those beats hot garbage. Once they started messing wit the white boy shit changed. And that's how I SEE IT! My opinion (shrugs)

    • subliminal listener

      @ sensaye realest shit said in 2012.

    • Sensaye

      Shaun C, you're fuckin' dumb. Every time some psuedo-hip-hop elitist tries to show how 'hip-hop' they are, they say something like "you probably like waka" or "you probably like soulja boy". Hip-Hop is beats and rhymes. You gotta have both. If you don't, then you fall short. We all know Kendrick has skills, but its shitheads like you who have exalted this kid after one MEDIOCRE album. These partisan ass new school rap fans hate it when you disagree with them. It's a bad attitude to have because it doesn't leave any room for individuality and objectivity. It's like there's a few popular kids in school and if you say anything bad about them then the whole school turns on you. Its so fuckin' corny. You can just tell from the overall attitude of hip-hop that it has gone suburban. It feels like a stuck fraternity or some shit.

    • ShaunC

      So what makes a rapper a BETTER rapper or even someone that can be listened to is the beats? This is why hip hop is dead. Hip-Hop is what's said in the lyrics not the beat. The beat is only really there to keep rhythm. But i guess what you view important is different than what is important...you probably a Wakka fan...smh

  • YEBO

    YOU KNOW, I ALWAYS THOUGHT KENDRICK'S ALBUM WAS TRASH TOO, NOW I DON'T THINK IT ANYMORE, LISTENED TO SHYNE'S RECORD I REALISED THAT IF I CALL KENDRICK'S ALBUM TRASH, THERE IS NO WORD EXPLAINING HOW TERRIBLE IS SHYNE'S MUSIC AND HOW DUMB IS HIS BEHAVIOR. AND SHYNE, FUCK YOU, MY GIRLFRIEND IS JEWISH AND YOU ARE CONSTANTLY PUTTING JEWISH PEOPLE INTO A SHAME. I EVEN CAN'T TELL MY PARENT THAT SHE IS JEWISH BECAUSE THEY WILL THINK SHE IS AS DUMB AS YOU. NOW I CAN'T MARRY HER AND IT IS ALL YOUR FAULT, BETTER CONVERT TO ISLAM OR SOMETHING ELSE. YOU ARE SO LUCKY THAT YOUR DADDY IS PRIME MINISTER SO YOU HAVE SHITLOAD OF BODYGUARDS EVERYWHERE YOU WANT, SO PLEASE STOP ALL THAT GANGSTA SHIT, NOBODY BELIEVES YOU. LOL, SHYNE, I CAN ATLEAST FREELY VISIT USA OR UK YOU DUMBASS.

  • Lobotomy

    Is Shyne, sane? What he says is absolutely out of this world.

  • Anonymous

    Cant wait till Shyne drops an album so Kdot can call it trash. lol

  • Fish

    Shyne's comments have achieved exactly what he wanted - publicity. No one agrees with the dickhead, but his criticism of the album is being talked about more than the album itself now. As we all say about So Icy Boi, Yessir, Malone and the rest of the dicks on these message boards, DON'T FEED THE TROLL!

  • dzbk

    man fuck this shit if people cant even have an opinion on an album anymore without a bunch of other mufuckas coming out the woodworks to try and defend an album, thats wen u know this rap game has turned into some cry baby bitch shit, and its been like this for a longgg time, all the real rappers that dont get radio time all mention that its cause "they dont suck dick" i wonder if these rappers all mean that in the literal sense..

  • dzbk

    again and again these cats are just proving that they value shynes opinion, all the dude did was tweet that the album was trash, lmao its not like he said "this album is so trash kendrick deserves to get smacked", he stated his opinion and now you have all these people getting all bitter at shynes opinion, cuz to them an "ex cons" opinion must mean something..

  • Anonymous

    "shyne is an og is the rap game... they asked his opinion and he gave it" 1 Gold album in 10 yrs is not my def of a OG. Also, Nobody ask Shyne's opinion, he jumped on twitter and went on one of his weekly rants. Hes called out Diddy, 50, Drake, Ross, Obama, and the Muppets. He went too far, everyone else is pretty much hated. This kid KL is doing his thing so let him eat in peace and feed his fam.

    • Anonymous

      shyne was in jail when his first albim dropped fool.

    • yo

      you clearly know nothing about hip hop kid. only rappers goin platinum kanye jay wayne and em he went gold when he first dropped and was locked up for ten years you dick....ugk aint go platinum but they still ogs, neither did scarface but would you dare to say he aint a og? ight then....dmx went platinum but turned into a fiend and for most that erased everything he did musically so it looks like theres no winning w corny ass niggas like u lol

  • Anonymous

    Shyne is right, the album is trash.

  • Unknown

    Legit CANT BLEIEVE WHAT IM HEARIN ON THIS BOARD..... Look at the fucking facts internet kids/thugs/niggas/ whatever/whoever the FUCK U PEOPLE ARE: 1. Kendrick Lamar = hot shit in the rap game right now. Been in the game got all rappers havin is back...Yall think thats just "for show" or "fake" there's a fucking reason for that 2. Shyne? Who the fuck ru anymore homie? You been gone ok. But y ru hatin on new niggas who adapted to the ever changing rap game thats constantly evolving...That is a bitch move! (& its wack cuz Iv always liked Shyne not gonna lie) 3. Shyne where is your comeback...??? Can any1 tell me?? Where is your CD?? How many units you sell?? Um yeah thats whatsup. Wtf 4. FINALLY: Ask yourself this bottom line you bitch niggas...: Who's music ru more likely about to hear RIGHT NOW in the hood? In the club? On your homies IPOD? When you lighting some trees up? ......... THANK YOU VERY MUCH. CASE settled! (Haha some people man is crrazzzyyy)

  • Sean L.Webb

    Shyne is an intelligent indivisual, very much so. He knows full well what he meant in saying the album was trash. He could have simply stated, "im not feeling the album" or even said, "i dont like this album, i like his old stuff". Shyne called this mans debut album trash for the entire world to see. There are only two words that come to my mind...Hate and Disrespect!!! If a fan thinks a album is trash so be it, but coming from one of Kendricks brethren in the rap game its wrong. Shyne is one of our More intelligent brothers so hes smart enough to know how to express a strong opinion without using the word, TRASH!!! Now I Must Be Honest, IMO...The album wasnt my taste. I dl for free, and as I listened I erased every single track. NOT MY TASTE, but I wish KL good success.

  • TheTruth

    Fuck man. I thought kendrick lamar's album was dope. not a classic though. And I don't agree with shyne's opinion. Fuck nigga, that's his opinion though. Get kendrick's dick out of your mouths for a second. All you fuck niggas come on here and give your opinions on every fucking thing. Including this big hutch nigga. I'm pretty sure he's heard some shit and thought it was trash himself. Fuck, you new school niggas and hip hop fans are fucking weak yo. Just go to twitter and do a search "(insert favorite rapper) trash or wack". nobody likes everybody. fuck niggas.

  • Anonymous

    K-dot invites every rapper that has stepped up to defend him, to try & find his G-spot.

  • Anonymous

    Respect Big Hutch, he houses a lot of Rabbits in need.

  • Anonymous

    To my mind (which is fucked), the only quality album I can recall this year was The Alchemist's Russian Roulette. Way better than Kenny's effort.

  • Anonymous

    Shyne told the truth & the truth hurts. The album is gash & I havent even heard it, I just know from hearing the other crap hes put out. DONT BELIEVE THE HYPE. Kenny Lamarr is sub-par & does not have star quality.. (my opinion) All these rappers coming out the closet to defend him like he's their son or something. What the fuck is all that about? 95% of rappers are garbage (fact)

  • lee

    Yall cats talkin that sensitivity shit need to catch a nigga fade just like the boy Po. "Trash"! In comparison to what is KL's album trash. Anybody from the real hood know that's talkin reckless when you speak on somebody like that in public. When you in the streets and somebody come at you like that and it get to everybody ear you gotta handle that. That's why you see a gang of real homies speakin on it!

  • Ja

    WARNING TO ALL RAPPERS. YOU ARE NOT ALLOWED TO HAVE A PUBLIC OPINION OF YOUR OWN. IF YOU HAVE ONE THAT IS AGAINST THE MACHINE, YOU WILL BE LABELED A COWARD!

  • Anonymous

    Can people stop sucking Kendrick Lamar's cock? like really it was an opinion....He didn't even say he was trash, just that the beats were(which is about 50% correct), damn, yall actin like he fucked ya bitch. Its rap, not everyone likes everything.

    • Anonymous #2

      He said the album itself was trash, although he has potential. But yeah, people need to stop feeling butthurt about an opinion. Although I will say Kendrick's album is in my top 3 of this year and Shyne's music as of recently has been nothing but garbage juice, I don't see why Shyne isn't entitled to his opinion.

  • Sucio

    Damn...niggas is sensitive these days.....

  • Anonymous

    i completely disagree with Shyne, GKMC is in my top 10 fav albums, but still, the man IS entitled to his opinion...no need to drag this out

  • Jay Kid 2 Fly

    Like Schoolboy Q said...Shyne is weak and he must not be eating right now. He knew this would go viral and that many others oppose his criticism of Kendrick's body of work. At the end of the day let the numbers and the REAL FANS speak not someone washed up....

    • Anonymous

      UR OPINION IS NO MORE VALID THAN SHYNE'S KID U R NOT QUALIFIED TO CALL SOMEONE WASHED UP KID GET UR STRIPES UP BOY GROWN MEN WHO HAVE BEEN THRU SOMETHIN IN LIFE DON'T CALL THEMSELVES KID

  • WELL

    BIG HUTCH IS A WASHED UP BUM HOPING THT K DOT THROW HIM SOME CHANGE.. DA NIGGA SHYNE STATED HIS OPINION AND I AGREE WITH HIM

    • Anonymous

      look at big hutch talkin.. lmao "you sided with puss".. go suck a dick hutch.. you aint shit.. shyne is globe trottin while you cant leave the hood.. #youlose

    • Anonymous

      From ur comment i can tell u aint a real nigga. I can tell u puss bcuz u side with puss. be thnkful of the internet boi.

  • nuc

    so shyne says the albums is trash (after probably being asked by the interviewer), just his opinion..... then. all these cats start voicing a louder more aggressive opinion on the man as a whole for his ONE single opinion of an album.... MISS THE OLDSCHOOL, CHECK YASELF, BEFORE YA WRECK YA SELF.

  • Anonymous

    For fucks sake, freedom of speech is not freedom from criticism. Overall though, Shyne is winning in that we're talking about that never-was asshole when we could be doing any of trillions of better things.

  • Anonymous

    "He said lamar is dope but his album is trash. He just gives his opinion. suddenly everybody is whining. Are rappers not the people that speak from the heart?? So whatrs wrong with that?" ^ exactly

  • PuCho

    Its crazy how everyone is catching feelings over an opinion.

    • PuCho

      Made a typo at the end meant to say you can't expect everyone to agree.

    • PuCho

      @1stAnon. You right i don't fuck with his music, never said i did, but all he did was give an OPINION on an album but others look at it as a diss to Kdot. He never said Kendrick was trash he even said he's nice, he just didn't like his album. Just giving his opinion on the album he's getting backlash from Game and Nipsey to SchoolBoy Q and now Big Hutch. I know a majority of people feel Kendrick arguably made a classic, i do to, but you can't everyone to agree.

    • Anonymous

      shyne is an og is the rap game... they asked his opinon and he gave it... why you mad cause he aint buyin the hype?? if you look at his comments he wasnt disrespectful.. just stating HIS opinon.. not yours.. fuck boy..

    • Anonymous

      Its jus bcuz, imean, who the fuck is shyne?? Who the fuck is shyne to call another man work garbage, when his "music" is terrible!!!! and aint even a factor. It would be a diff story if shyne was actually makin some dope shit, but cmon. Whos fuckin with shynes music?? real talk!! are u?? doubt it. he prob got one, maybe two fans tops! It makes him look bitter and salty. ijs...

  • lol

    Shyne's response to Big Hutch is so moronic on many levels: "komrade. My criticism of an album don't meant I want to kill the kid. It would b cowardice to kill someone I don't know" Where the fuck did that come from? lol would've been smarter if he said somethin like "my criticism of an album don't mean i hate the kid and dont want him to succeed" Shyne jus a dumb ass nigga tryin to sound like he deep and intelligent. Can't even take this clown seriously

    • Nolin 415

      I think he said that, because Big Hutch said, "Come to one of his shows and deal with him like that if you feel that way in your heart".

  • Anonymous

    Shyne is in no position to criticize anything with that trash he be spittin.

  • Anonymous

    Ja Rule thinks diss tracks are unnecessary. He believes in talking it out face to face, or even playing a game of horse.

  • 999

    YOU CAN'T GO TO WAR FROM A FUCKING ISLAND! PUNK! SHUT THE FUCK UP! SHUT UP! SSSSSSSSSSSSSSSHUTT UP ...COWARDLY HATTER

  • 999

    Its hilerious how just a week ago Shyne was talking reckless about Rick Ross and Drake (Drake's style off wayne and kanye, Ross on his mixtape cover). He thought no one would say nothing about Kendrick either...but everyones kicking his shit inside his mouth...thats Drake and Ross, this isn't drake and ross...Friggin ja rule banks sounding ass jew.

  • Anonymous

    shyne's trying to get some attention off kendrick's hype

  • Anonymous

    Spot on, if you take to twitter or facebook to air someone out then you are a coward. Straight up.

  • Anonymous

    Shyne has the right to his opinion. If Big Hutch (what a dumb name)doesn't agree fine, but what he's doing is no better, saying what Shyne is doing is cowardly, thus creating another beef for no reason.

  • Fossie

    Yo Fresh whats up with you!!???you dont know ABOVE THE LAW!!!???And then talkin about uneducated retards??!!You are talkin about yourself!!!

  • Robbin Tanks 4 Ammo

    Hutch is right, but how you gonna school these cats that have no moral or code. Bottom line, when you say you love Hip Hop but you hate on MC's like Nas, Scarface or a Kendrick Lamar just to name a few...then you are lost in translation LOL.

    • Anonymous

      the only person shyne should be mad at is puffy.he left him hanging the whole rip of his time and no commissary ,no visits,no prison lp,no respect,no love no hate,just the vapors like BIZ MARK SAID,NO ONE WANTS TO HELP YOU WHEN YOU DOWN AND OUT IT HAPPENS ALL THE TIME AND DONT SEASE TO AMAZE HE CAUGHT THE(VAPORS).CONGRATS TO KENDRICK LAMAR TO YOUR ALBUM AND COLAB WITH DOCTOR DRE AFTERMATH

  • Anonymous

    Ja Rule said that opinions dont matter anymore in this world.

  • Anonymous

    fully agree with dude. twitter is so fcuking lame!

  • Fresh

    I DONT EVEN KNOW WHO THIS GUY IS BUT HE IS THE DEFINITION OF A UNEDUCATED DICKHEAD. SO LETS GET THIS STRAIGHT IF YOU PUBLICLY SAY SOMETHING IS TRASH YOUR A HATER? AND IF YOU WANNA SAY SOMETHING IS TRASH YOU GOTTA PAY TO GO TO THE PERSONS SHOW WHERE YOU CAN TELL HIM FACE TO FACE THE MUSIC IS TRASH TO YOU? FOH THAT SHIT JUST SOUNDS ALL TYPES OF STUPID THEN HE TOPS IT OFF LIKE A RETARD WOULD BY SAYING "TODAY THATS A COWARD MOVE" SO IN OTHER WORDS IF YOU HAVE YOUR OWN OPINION TODAY YOUR A COWARD? I DISAGREE MOST PPL WHO WEAR THEIR HEART ON THEIR SLEEVE HAVE MORE BALLS THAN THE REAL COWARDS WHO KEEP SHIT TO THEMSELVES.......DONT LET DUMB MF'S LIKE THIS BRAINWASH YOU INTO BELIEVING THE HYPE IF YOU GOT YOUR OWN OPINION ON SOMETHING LET IT BE KNOWN...SPEAK UP

    • Stale

      LET'S GET THIS STRAIGHT! YOU ARE ON A HIP HOP SITE SPEWING SHIT ABOUT BIG HUTCH BEING UNEDUCATED BUT YOU DON'T EVEN KNOW ABOVE THE LAW? EDUCATE YOURSELF, FOOL, YOU'RE OBVIOUSLY ABOUT 16 YEARS OLD WITH A BROKEN CAPS LOCK BUTTON.

  • NIGGAS ARE FLIPPING THE SCRIPT

    He didn't say the album was trash, he said the BEATS were. WHICH I AGREE ON, lyrically the album is outstanding in the way Kendrick paints a picture of Compton life, but nevertheless the beat selection could have been better, ALOT BETTER, AND THATS A FAIR CRITIQUE. Niggas out West are misconstruing this issue to a whole different level. Big respect for Hutch though.

  • shyneonucrzydmnd

    that money trees track is doper than shynes whole discography combined, only thing trash is shynes career and patches of unconnecting beard on his face. for someone who cant eat it, shyne sure as hell got porked too many times in the slammer. pray for him , blind hate equals envy and jealousy is the main sign of a man who isnt comfortable with the way his life is goin...

    • nickrazor2000

      I rarely say this to people on this site, But thats real Talk. Shynes deal is sad really, It is a strange mix of arrogance and envy

  • Anonymous

    it isnt a diss you moron. its a opinion

    • sucio

      People are getting upset, as if this dude's album is affecting their pockets... Can't say you don't like something? Damn.... Yes men all over the place.

    • Anonymous

      why get people upset. He said lamar is dope but his album is trash. He just gives his opionion. suddenly everybody is whining. Are rappers not the people that speak from the heart?? So whatrs wrong with that?

    • Anonymous

      Nobody asked that has been one hit wonder ex convict for his opinion in the first place. Shyne be the same faggot crying when people make fun of the garbage he been puttin out since he got out

  • Eminem

    the word "coward" is so fucking gay. Shyne, that was a bitch made faggot ass move you ugly nigga!

  • LustableLatina

    http://youtu.be/rrP5eIOsTSg I'm feeling Kendrick but this guy is hella dope don't be late to another funkshun out west

  • BLACK

    YEAH GO TO HIS CONCERT AND SHOOT THE NIGGA JUST TO PROVE THAT YOU DONT LIKE HIS MUSIC...YEAH NIGGA!!!

  • 999

    thats what i thought too..."trash" easily confirms your a hater not a critic. doesn't matter how much he says he was pushing the other guy to perform at his best, when you say "trash" instead of something like "it didn't meet the expectation"...easily displays a level of hate, jelousy, envy...

  • ThaKritic

    This nigga mad that Riff Raff took his good in jail.. Musta had dem beeds alll on dis nigga.. Yukmouth brah

Most Discussed News