Game Says, "I'm Gone Beat Yo Ass Again" To 40 Glocc, Responds To Lawsuit

Game responds to 40 Glocc's lawsuit for assault & battery by saying he'll "beat" him "again & again."

As we reported, 40 Glocc has sued Game for an altercation that took place earlier this year. Game has since responded to the lawsuit, saying that he'll "beat" him again, adding that he isn't concerned about his lawyers' home visits.

In messages posted on Game's Twitter account, the Compton emcee wrote more in response to the suit. The Twitter posts can be seen below. 


The video of their fight can be seen below.

RELATED: 40 Glocc Sues Game For Assault & Battery, Damaging His Reputation 

Advertisement

80 Comments

  • Big Pay Bacc___

    40Glocc is a pussy!!He claims to be a NWA affiliated nigga!!Whats up with that Fuck the police????Fuck him!!!Punkass snitch!!! Everyone saying that 40 got jumped. You can hear in the video that Game's people were trying to get him to stop. Somebody gonna put a bullet in 40 Glock...nigga thought he was Black Dynamite...But he got the beats put on him. THEN HE TURNED SNITCH!!! YOU GOT JUMPED SO WHAT!!! FIGHT BACK SISSY!!!

  • REALNIGGA4LIFE

    40 glocc is a bitch and he never even really had a career in the first place..

  • Big Dan

    Wow Game. Hope your paper is really stacked because you being really dumb now at a time when your sales are no longer what it was. Why are you helping dude with his lawsuit. Potential jurors can read you know. You just made this a must settle case. Taking it to trial would be a waste of time and extra money to your lawyer.

    • Jnr

      GAME doesn't really give a fuck. I feel the only reason why he is talking more shit now to 40 Glocc is, he already spoken to his lawyers and knows either 40 Glocc ain't got no case or will have to give him less than 100K, because he didn't respond like this after it was first reported 40 Glocc sued him. He must have known something to still be talking shit to 40 Glocc publicly

    • Kevotrfc

      Game is a multi multi millionire, he's doesn't give a fuck.

  • Lahmacun

    2PAC WAS A BITCH, U KNOW?

  • Anonymous

    just listening to red album, classic

  • Anonymous

    Game is the definition of a retard. Reminds me of people I know, One second there all "FUCK THE POLICE NIGGA I DO WHAT I WANT OUT HERE CANT NOBODY SEE ME" and the next minute the phone rings saying "HELLO YOU HAVE A COLLECT CALL FROM ORIENT ROAD COUNTY JAIL" and I'm supposed to cough up bail money. FOH with this dude

  • mastermassacre

    game is not smart....they gonna use this in court

  • BLACK

    I MEAN, THIS IS SLIGHTLY ENTERTAINING...BUT THEN U REALIZE ITS 2 GROWN ASS NIGGAZ...

  • AR6

    40 killed any credibility he had imo with this lawsuit

  • blkviper

    Man you just wonder who's going to catch a bullet first in the BS. there is no way this can end in peace.

  • Tony yayo

    Yo 2pac, you a gay ass nigga My nigga Eazy gonna load the trigga And shoot you illuminati gay ass You never saw the bullet fuckin' past Best Rapper Ever, fuck this ugly cunt Rapin' a little girl while smokin' blunts Don't front bitch, you're a fuckin' fake Such a waste, Imma spit shit on yo face Gucci Mane will kill you in a free style Tryin' to diss niggaz, man it's been a while Justin Bieber the greatest rapper alive He's get all the pussy so don't ask why Me, Gucci and Bieber will kill this fag Gucci Time as my nigga Biebz got the swag So all you dick ridin' fans better fuck off It's Gucci Time and we don't give a fuck

  • evie.hegarty

    40 glocc is nothing but a snitch, who obviously is so wack he cant make his own money rapping LOL

  • Jay Z

    too bad yo last album flopped boi! #numbers dont lie ahahahahhaha

    • the outlawz

      PAC WAS A WARRIOR,MOTIVATOR,SPOKESMAN(PANTHER)FOR ALL PEOPLE(UNFORTUNATE ONES)WHETHER IT WAS FOR JUSTICE,PEACE,WAR,PRIDE,LOVE,HATE,ENVY,LUST,CRIME,BLACK PRIDE,BLACK PRIDE,BLACK PRIDE,BLACK PRIDE,BLACK DAM PRIDE,FAME,BLING,HOPE. PAC GAVE SO MUCH MORE THAN MUSIC.NIGGAS DIDN'T HAVE THE NUTS TO BE ON AN INTERNATIONAL STAGE AND TALK ABOUT THE THINGS PAC TALKED ABOUT AND NOT WORRY ABOUT SALES(NAS IS THE ONLY ONE).LOOK BITCH.!!!!!.PAC KNEW HE HAD TO CHANGE HE JUST DIDN'T HAVE ENOUGH TIME,AND THE SAME WAY YOU BITCHES(B.I.G.,FLEX,JAY Z.,ETC...)HATED PAC GUEST WHAT BITCH.!!!!! THE GOVERNMENT DID TO.THAT'S POWER!!!!!.WHICH RAPPER HAS GONE PLATINUM AT THE SAME TIME HE OR SHE WAS LOCKED DOWN.PAC STILL HAS ENOUGH SOLDIERS WITH THE SAME 44. TO MAKE SURE ALL YOU'LL KIDS DON'T GROW.!!!!!.BITCH.!!!!!(ESPECIALLY IN THE SOUTH,MS,LA).OKAY LOVE PAC OR HATE HIM,BUT FIRST TAKE FIVE SHOTS,SURVIVE AND TELL ME WHO YOU TRUST BIGGIE OR PUFF,CAUSE WHEN PAC WAS HERE NEITHER COULD SELL A FUCKING RECORD.NOONE WAS SELLING RECORDS(NOT PLATINUM.OUTSPOKEN,WILD,COURAGEOUS,BRAVE,BUT STILL LOVED.I SEE JAY Z SAYS PAC LACKED SOME TECHNICAL SKILLS IN HIS TOP FIVE.BITCH!!!!!HOLD UP JAY Z WOULDN'T BE WHERE HE IS IF NOT FOR KANYE .THE SAME MAN HE DENIED ROSE ABOVE HIM.NOW BACK THE FUCK UP AND REPEAT AFTER ME. EVERYONE(HUMANS,RAPPERS) IS DIFFERENT NOONE IS THE SAME .THE SHIT YOU EAT(LISTEN TO)DON'T MAKE ME SHIT ,BUT KNOW THE SOUTH(YMCMB,CTE,GRAND HUSTLE)RUN THIS SHIT.HONESTLY WE NEEDED THE WORLD TO REALIZE THAT PAC INFLUENCE ON YOUNG SOCIETY(THUGS).HE COULD HAVE BEEN A GREAT POLLITICAL LEADER.THE U.S. GOVERNMENT KNEW THAT.WHY DON'T YOU.MIND ME .HE DID SOME CRAZY SHIT SOMETIMES,AND HE KNEW HE WAS RESPONSIBLE FOR ALOT,BUT ALSO THE MEDIA,MAGAZINES EXPLOITED HIS FLAWS(EAST COAST, WEST COAST )SO WE WOULD'NT LOVE HIM THE SAME EVEN IF IT MEANT BIGGIE'S LIFE(R.I.P. B.I.G.).YES PLAYA HE WAS B.I.G.G.E.R. THAN MUSIC.!!!!!.THE ONLY RAPPER I KNOW THAT DIDN'T NEED MUSIC(A TRACK, A PRODUCER,A BEAT)JUST A MIC,AND YOUR DUMB ASS TO LISTEN.EVERYONE HAS TRIED COPY(NFL,NBA,MLBA EVEN L.A.POLICEMEN/RAMPART)HIS STYLE(SWAG)AND THEY ALL FAILED NOT MENTION THE ONES DOING TIME,5TO10,10TO20,20TOLIFE AND THE ONES ON WHAT "COME ON BITCH ASS NIGGA SAY IT WITH ME"" DEATH ROW".!!!!!.TELL FLEX THE SOUTH SAY WEAR AN HELMET IN PUBLIC WHEN YOU DISSING PAC. BITCH.!!!!!.WE WILL SEE HIM AT HIS KIDS DAYCARE.....OGB...

  • THE GAME

    Game is the best rapper alive like He says on the city GAME BIGGIE (HOV) PROBABLY PAC NAS and EMINEM so all u lil wayne rick ross drake kendrick lovers eat a cock. Game is a fuckin g filthy rich and at his worst (the red album) is better than that carter 4, watch the throne, gkmc, and tm103 and jeezy that nigga. red is the dopest rap album since Em's recovery. Red is still classic shit. all Games cds since 05, even if not better than the Documentary are better than theze other shit rappers albums doc advocate and lax are still the best rap albums to come out the years they dropped 06 and 09 and whoever disagrees is just a big fuckin hater he only features these wack fucks on his cd cause the record lable makes him Games mixtapes are killin these clown ass rappers albums Games mixtapes are real g lyrical shit and cali republic is the last of those features left from red. Game stay rich AND FUCK THESE DUMB ASS SUBURBAN NOT REALLY FROM THE HOOD ASS NIGGAZ WHO SAY A NIGGA WIT 25,000,000 is broke yall internet niggaz make me laugh. If game was a stripper in any of the years in the 2000s as much as game destroys niggaz and talks shit they would been had that shit on the summer jam screen, them bitch ass brick squad and 40 glocc and all them hoe ass niggaz still aint put the tape out of them knockin out a 6'5" nigga in a public mall. GAME is a G and u hoe ass niggaz just hate hate hate. When jesus really come back yall hoe ass niggaz gonna hate cause thats what yall do!!! That aint jesus fuck that nigga man!!!! To hell you go bitch game time!!!

  • 40 GLOCC FREESTYLE (GAME DISS)

    fuck the gayme man his shit is weak man wouldnt listen to his song if it featured big pun, pac, and red man listen to wht i said man by next year, nigga gon be dead man or in jail tryin to make bail gettin caught with by the feds man sorry but i dont listen to a nigga wit no skill better chance of fndin me sober off of 4 pills the gaymes music, thats that shit i dont like always talkin shit but when it come down to it, the nigga wont fight if he hears a dope line ill bet all my dope that he gon bite gettin his dick sucked by some nappy headed hoe prolly came in 2 minutes an said its time to go his hair look like the end of a mop listened to his song and asked "whens this shit gonna stop"

    • eve hegarty

      40 glocc is a pissweak loser who needs to sue people to make a living, be a man and take your beatdown loser LMAO

  • Anonymous

    I hope Game beat on this nigga everytime he see's him, fake wanta be crip, nothing but a punk and pussy, that why i dont buy that gangster shhh most of these nigga be selling

  • Anonymous

    he didn't jump plies neither. him and plies are on video talking.

  • John-Boy

    40 SuperSoaker is a perfect example of how cowardly most of these gang bangers are. A gangbanger surrounded by ten of homeboys is one the toughest dudes in the street. This same gangbanger when he is alone is scared and shaking like a leaf in the wind if you look his way. When they are not with their gang, they might as well have on bifocals and go by the name Poindexter.

    • what

      Man Cosign that,John-Boy that is why they are called gang banger, they dont fight are come at you one on one, and when you cath them by alone their are scared or running

    • Anonymous

      You have a point. Most so called thugs one on one won't fight, but if they have 10 guys behind them suddenly they're bad ass.

    • Anonymous

      I dare you to go say that to an active banger out there in the streets. Not one of your poser friends, I mean go out there where you know they hangout at and say that. Would mommy need to drive you?

  • Anonymous

    game gonna jump him again with the rest of his fake gang what a pussy cant fight on his own to afraid of catching an ass whooping

  • the don

    40 Glocc jumps lil wayne and plies then sues Game for beating him up, WEEEEEEEEEEEEAAAAKKK

    • Truth

      40 didn't jump Lil Wayne. He walked around an Escalade, he thought Wayne was in and was talking to the tint, like a a scorn chick or crazed fan. Turns out Lil Wayne and T Pain were shooting a video at another location. Birdman and Slim were inside the vehicles and 40 didn't touch nobody and the vehicle didn't even drive off. One bodyguard got out, checked 40 and then 40 got into his late model Benz and drove off like a school girl.

  • Anonymous

    what do you expect from two men running around in a GANG they both to old for this shit

  • Anonymous

    Hell yeah, nigga, bust ya gun

  • BIG GRIM REAP NIGGA

    Clown ass nigga, he surely must not want to make another album. This is the type of behavior that can get you kicked of an record label, AND HIS SUPPOSED TO BE A DAD SMFH.

  • gaetarick

    The grow the fuck up!!!

    • Anonymous

      Grow up like the war veteran bikers that had a shootoot a couple of months ago? We should inspire to be like them right? Sucker.

  • 40 Cent

    shut up you ex stripper ballerina!

  • Anonymous

    It would be interesting to see 40 Glocc fight Game alone, not with 20 of Game's friends around waiting for an excuse to exercise their trigger fingers. Game's ego seems to be outta control right now. Pac was this way, and look what happened to him.

  • KEG

    Everyone saying that 40 got jumped. You can hear in the video that Game's people were trying to get him to stop.

  • Anonymous

    Somebody gonna put a bullet in Jayceon...nigga think he Black Dynamite...

  • Lionel Hutz

    ..and this footage will be used in court.

  • Fossie

    40Glocc is a pussy!!He claims to be a NWA affiliated nigga!!Whats up with that Fuck the police????Fuck him!!!Punkass snitch!!!

  • nixnox

    this is some shameful shit, fighting like kids, grow the fuck up and act your age

    • Anonymous

      springsteen would beat the shit out of bono.. you dont know anything.. i wish game and this nigga would 1v1 in a ring if they about that shit.. not this whole camera phone 10 niggas behind me shit

    • Anonymous

      guys this is hiphop. music by and for children. Do you see Bono beat Bruce Springsteen up??????

  • billy bucks

    I know a lot of people are praising this, but this is ignorant on multiple levels. These are "grown men"....smh

  • Anonymous

    this is so great and funny at the same time

  • Anonymous

    its a shame to see both these GROWN ASS MEN WITH KIDS ACTING THIS WAY.....to many niggaz in they second childhood. And i'm not dick riding just stating facts.....ya;ll wonder why JAY-Z success wise is so far beyond these niggaz.....he can put on suits stand with the president mayors and warren buffet...then turn around and throw on some jeans and jersey and rock a crowd...while owning part of a basketball team.....

    • Anonymous

      Boy STFU. I hate faggot niggas like you always bringing up Jay-Z. You know how many fights and ass beatings Jay-Z took? The difference is you didnt know about it because there wasnt Twitter. Also the reason why Game recorded this and took it there is cuz thats usually 40 Gloccs m.o., so it was revenge. What would you do if someone mad twitter accounts about your kids, saying that your kids and you stay getting molested etc? Would you not beat that persons ass? Exactly. That was the case here. So stop with with all that phony "these are grown men". Hip-Hop fans cheer the street behavior and then when niggas take it there yall flip.

  • Fuck BWS

    Game gon get got lyk Toy GunPlay, he gon get fucked up bad an he'll deserve it..FUCK BWS an Lame..EA5T COA5T OVA HERE, B! Take the BWS truck hoodie let ppl wipe they feet on it

    • Anonymous

      game gonna end up going to jail trying and act hard in there and end up being some dudes bitch he gonna get married in there but not to his lady but to a big nigga named bubba

  • Shyne

    Who plays Xbox? =Lame

  • Shyne

    I got my dudes from the barrios coming for you game.

  • Judo Chop

    40 Glocc is the biggest b*tch to try to rap... gets his ass beat & then calls the Police and THEN initiates court proceddings for assault & battery, effectively admitting he got his ass beat (although who can deny it watching that footage). 40 Glocc is a chump.

  • Enlightened

    On the surface, 40 Glocc is a bitch for this, no question. But looking more closely, I see the smartest move he could have made. He's embarassed on the streets already right? His career has never really went anywhere and is going backwards right? He can't get a day job so he must be broke as hell right? Since Game wants to play those internet games and put what IS AN ASSAULT all on-line, why not get an easy lawsuit in and take him for a little bit of money. He's going to get six figures out the deal easy. For his ass, that might be his album budget and he can use it to try to get back poppin independently. It's not like he's about to get on any other way.

  • THA TRUTH

    think RED..support game..realest rapper alive..never went hollywodd...all classic albums

    • Anonymous

      dude games is the biggest sell out in the rap/hiphop game he dick rides everyone nigga cant even make a solo album no more all his tracks featuring someone else like lil wayne and drake fucking wack for a west coast rapper

  • Pegasus Flow

    This is what its come to these days, Twitter wars. This is dumb fuckin news. And Im even dumber for wasting my time with it.

  • c'mon son

    Wonder who has more niggerish buffoonery: Game the rapper or The Game, the show?

  • Anonymous

    Game is the dumbest snitch ever

  • Anonymous

    ok great game make threats against the guy you going to court with on twitter smart move

  • Anonymous

    40 a ratchet ass bitch !! Game wins

  • Anonymous

    "Twitterthug...Twitterbug" R.I.P. Rosemo700

    • Anonymous

      Rosemo is a lying ass bitch. Fake gangsta like that Ice Fagundy dude. I wish we lived in the same city, I woulda punkd Rosemo's hoe ass.

  • Anonymous

    40 is a bitch 4 this one, i'm gonna sell my jakal cd on ebay.

  • Anonymous

    Im not a fan of Game but this is hilarious!!!!!!!!!!!!

Most Popular News

Most Discussed News