Jim Jones Refuses To Discuss Max B & French Montana

Jim Jones shoots down questions regarding his beef with Max B and French Montana.

Jim Jones' beef with Max B and French Montana is still intact. During an interview with Sway Calloway on Shade 45's Sway in the Morning, the Dipset rapper fielded questions from a caller who asked about his standing with the currently incarcerated Max B, shooting down the query and refusing to address the situation.

"Yo, tell your mother I said hi. Next caller. Tell his mother to touch on that subject," he said. Sway then asked if he would address the beef with French Montana, to which he had a similar response. "Nah, none of them niggas. We don't touch on that."

The Capo was in the building with Chrissy Lampkins to promote their upcoming VH1 reality show "Chrissy & Mr. Jones," debuting on the network on Monday, September 24 at 9:30 p.m. EST.

RELATED: Jim Jones & Chrissy Lampkin's "Chrissy & Mr. Jones" Trailer

32 Comments

  • Anonymous

    "Tru Life, stole all your chains, yes Max B, wrote all your flames, yes Montana, rode on your wave, bet Killa called you a lame"

  • SMH

    Honestly, all you mfers saound like fags on here talking about another man swag and who he took his swag from and he is half swagging. Damn is everybody on dx a swag loving fag or what?

  • Anonymous

    you can tell by the look on chrissy's face that she touched it in miami

  • Anonymous

    Jim Jones was best as Cam's hype man...he is a joke now LMAO

  • Anonymous

    It's a dirty game. jim jones took Max B under his wing. And Max B betrayed him. There are frenemies out there that will use you and lose you. You have to pay attention to the game. Dipset tried to diss Jay too. This was a failed publicity stunt. Jay countered with is pawn Tru Life though. See Jesus See Judas See Caesar See Brutus See Success is like suicide

  • YOUNG

    Ya'll trippin. Jim is THAT dude.

  • CROOKLYN

    LAME ASS NIGGA WAS ONCE A BEASTY FIENIN HYPE MAN THIRSTY FOR HIS SHINE CAUGHT JONES RIDING ON THE OUTSIDE OF THE BACK OF THE MTA BUS LITERALLY HANGIN ON THE BACK OF THE BUS YELLING LET ME KNOW LET ME KNOW ON KILLA CAMRON VIDEO FOR THE HIT TRACK TITLED LET ME KNOW

  • CROOKLYN

    FRENCH BIGGER THAN JONES CAN EVER BE THAT EXPLAIN WHY U ON MUTIPLE HUSTLE BESIDES MUSIC MAX STILL HAV MORE FANS THAN U & WAS BIGGER THAN U UNTIL U JERK HIM OFF LMAO GTFOH UR A TRUE SWAGGER JACKER DAMN SHAME HOW MTFER GOT THE NERVE TO BEEF AT CAM THE NIGGA WHO MADE U & PUT U ON LOOK AT THIS FAGGOT JONES LOOK HOW HE JOIN THE GROWN MAN CRYING CLUB WHO BE MAKING CRYING ON REALITY SHOW TRENDY SMH

  • Anonymous

    This dude is so lame.Swag jacked Max B,Stack Bundles,Cam, and anyone who was poppin' at the time..It's only so long fake thugs can pretend..

  • Anonymous

    Bunch of faggots on here judging how another man looks. Fuckin homos.

  • Anonymous

    I wouldn't say he's a has been. VH-1 may be a joke, but he's gettin paid. That's more than you say for scores of other rappers who are still waiting for an album to drop so they can finally cash another check.

    • CROOKLYN

      TRUE HE GETTING PAID BUT THAT DONT COUNT ON HIS CHARACTER & PERSONALITY MTFER'S EXPOSED HIMSELF TO BE A FRAUD THAT SOLD HIS SOUL TO REALITY SHOWS, JERKING ARTIST ON CONTRACT & BETRAYING HIS BLOOD BROTHER COUSIN WHATEVER KILLAH CAMRON

    • SCHWARZ

      WHAT'S GONNA HAPPEN? HE WILL STILL GET SHOWS BOOKED & GET APPEARANCE $ U WILL STILL B WONDERIN & WAITIN 4 "BALLIN PT. 2"

    • Anonymous

      yea but hes famous based on his rap career...whered that go? n what do you thinks gunna happen after this jim n chrissy show doesnt get good enough ratings

  • anonymous

    This is how the no talent rappers ya'll ridin for now are gonna end up.

    • Acesun

      Jim got his 'swag' from Stack Bundles, he basically carbon copied that kid. (R.I.P $Tack!) Look up any of Stacks hit's on the tube, Jimmy stole that dudes whole demeanor...

  • Anonymous

    What happened was the world caught up to Jim's swag because he was ahead of the game, now the nigga is kinda struggling in whats steps he wants to take now..He doesn't want to look like evryone else but he's lacking a new blueprint.....hence....... the nigga is half swaggin...

  • Anonymous

    Jim's swag has been on zero for a while now, WTF happened?......this niggas bitch looks like someone's old ass aunt that's unattractive but got that paper......

  • Anonymous

    Jim Jones looks like a dirtier Razor Ramon lol

  • Anonymous

    Washed up ass Jimmy gotta use his chick to get money now from reality shows. No one checkin on him. Its over for that ballin shit. Nigga act like he hard when Junior Mafia niggas beat him up. Him, Cam, and Santana ain't bout it. Freaky is the gangsta of the group

  • Mac

    Fuck Jim Jones and that cunt he wit. Dude let his ego and greed destroy everything the Dips had built. @ least French makin fuckin music, Jones ain't done shit other than look like a bitch on VH1 wit his crackhead Mom.

  • Anonymous

    He knows French's muscle in the streets has eclipsed whatever following he has. (had) Jenny Jones is a has been. He can't even diss Jay-Z about being old anymore.

Most Popular News

Most Discussed News