Mystikal Released From Prison In East Baton Rouge Parish, Louisiana

UPDATE #2: Mystikal has been released from prison after serving more than two months behind bars.

Rapper Mystikal has been ordered back to prison for a three-month bid on account of probation violation.

According to The Advocate, state District Judge Tony Marabella tacked on the sentencing because he violated his five-year probation in an extortion case when he was arrested in February on a misdemeanor charge of domestic abuse battery.

Mystikal was released from state prison in 2010 after serving a six-year term for sexual battery and extortion.

The judge has given him a nine-day credit on his three-month sentencing for the time he was detained following his February 22nd arrest. He will report to prison on May 14th.

[April 17]

UPDATE: Mystikal has checked into a Louisiana prison this morning where he will serve an 81-day sentence. He was originally handed a 90-day sentence for probation violation, but was credited with nine days after he was detained in jail for a February arrest. He is expected to be released in early August.

[May 14]

UPDATE #2: After serving more than two months in prison, Mystikal has been released from the East Baton Rouge Parish Jail in Louisiana earlier this morning. He was initially sentenced to 81 days behind bars for domestic abuse, which violated his probation.

RELATED: Mystikal Says He's Not Involved With Birdman & Mannie Fresh Beef

Advertisement

67 Comments

  • samarro

    all u guys are idiots.. If it were u, would u want a 2nd chance or u think u should be instantly killed.. what a bunch of losers. I love mystikal and he's the man. no kunta kinta, kick that shit with both of his feet. damn damn damn... legend and yall dont know music

  • Anonymous

    Oh the irony. BG got out of Cash Money and got 14 years. Miss got with Cash Money and got out in 81 days lol

  • Anonymous

    "At least this man is doing something with his life" And that is what exactly?

  • Fish

    REALLY hope he has been raped every day for the last 2 months. Piece of rapist shit.

  • ItsTheTruth

    Mayweather just got released today too

  • Anonymous

    dude looks like a train conductor with that cap on

  • Anonymous

    FUUQQ YEEZ MY NIKKAS FINALLY IT HAPPENED - JUST GOT A NEW RIDE - A CAM A RO CONVERTIBLE.GOT APPROVED FOR 26 LARGE. BEEN 5 YRS SINCE IVE GOTTEN SHYT APPROVED, BUT NOW ALL MY CRE-DIT SHEET GONE. ALL OF IT. IF YOU STRUGGLING WITH THAT CREDITT HISTORY ISHH, GET RID OF ALL DAT TODAY - CALL THESE PEEPS AT 8^8^8-9-2-7 -3-3-5-6. . THEY DO AMAZING WORK AND THEY ARE CHEAP AS FUQQ. GOT RID OF ALL MY SHYYT IN NO TIME. MY HOMEBOY WAS IN THE GUTTA TOO, AND HE CLEANER THAN ME NOW-gettin a condo!! Hit em up - THEY WILL HELP U!!

  • Anonymous

    It's funny how all of y'all talking shit about this man but don't exactly what happened. STFU and go do your research before you judge this man. Atleast this man is doing something with his life Wtf are y'all doing?! Shut up and mind your business

  • So Icy Boi!

    Mystikal: 2 months BG: 14 years.... lmao swag dats happen when u leave da family.... Mystikal was loyal to YMCMB. we da best label ever. swag

  • Anonymous

    Bad news for all the women. Now this predator can rape and beat women again

  • Not sayin he's innocent BUT

    I don't support lying ass broads trying to "Tupac" dudes up. Welcome home Mayweather!!

  • Anonymous

    and in one week, back to the pen. Negrodamus.

  • Anonymous

    I don't support rapists & woman beaters i don't either

  • Anonymous

    HTTP://WWW.MAKEHOTBEATZ.COM *** *** YOU ARE DR.DRENAH UR BETTER! MAKEHOTBEATZ(DOT)COM*** *** GET UR PRODUCER DEGREE MAKEHOTBEATZ(DOT)COM*** *** GET A FREE DEMO MAKEHOTBEATZ(DOT)COM*** *** DRAKE WILL CALL U FOR BEATS MAKEHOTBEATZ(DOT)COM*** *** MAKE LABEL READY BEATS MAKEHOTBEATZ(DOT)COM*** ***BEATS GET $$$$ HTTP://WWW.MAKEHOTBEATZ.COM ***YOU CAN MAKE BEATS EASY!

  • Fish

    As ive said many times before, i hope this rapist scum never comes home. Put him in gen pop and let him get raped. Scum.

  • Anonymous

    I don't support rapists & woman beaters

  • Burmy

    Whats with this probation thing? HE DID HIS FULL SIX-YEAR BID, LET HIM BE A TRULY FREE MAN ALREADY!!!! Louisiana law's all f'ed up...

  • ANTI HAPPY!!!!

    Anybody who support Gays and Same Sex Marriage just like that your beloved President, should suck a 100 dicks and run through Hell Wit Gasoline Draws On.....REAL TALK!!! Whoever spam or delete this comment is a FAG!!! GAY HAVE TAKING OVER HIP HOP AND NO ONE IN HIP HOP IS SPEAKING UP ABOUT THIS EPIDEMIC THAT GOING ON...... LORD PLEASE BRING HIP HOP BACK TO WHAT IT USE TO BE...

    • ANTI HAPPY

      GO PUNCH YOURSELF...SERIOUSLY... GO PUNCH YOURSELF!!! I HATE NO ONE,BUT I DON'T HAVE TO AGREE WITH THAT LIFESTYLE. GOD MADE MAN AND WOMAN, NOT MAN WIT MAN OR WOMAN WIT WOMAN... WHAT'S EVEN MORE SAD IS THAT YOU GOT SO CALL BLACK LEADERS CONDONING THIS SHIT AND GOD CLEARLY SAYS IT'S STRAIGHT ABOMINATION. WE AS BLACK PEOPLE IS SUPPOSE TO BE SMART TO RECOGNIZE THAT,BUT ALOT WANT TO LIVE LIKE WHITE PEOPLE AS WELL AS ACT LIKE THEM. WAKE UP AND BE THE MAN GOD WANT YOU TO BE, NOT NO DAMN SISSY THAT WHITE ELITES AS WELL AS THESE JEWS WANT YOU TO BE.

    • GOpunchYOURSELF

      This is literally the dumbest interaction between mammals I have seen in a long time......"Oh I hate fags but loves me some Jesus"...grow the fuck up kids....

    • Burmy

      That's his POINT...he don't condone it RIGHT NOW. So, bring it back to how it USED TO BE!

    • Anonymous

      First I'm not gay...I agree with you on this homesexual agenda being pushed...is sick...but why would you ask the LORD to bring hiphop back or save it....Do you honestly thing Lord condones hip hop right now? What exactly in hip hop would the lord be pleased with righ now?

  • Anonymous

    Three months isn't going to kill anyone's career outright, but it may screw up this dude's plans. Major labels are only interested in making money and selling whatever people are buying, and they're not interested in writing checks propping up, producing, and distributing albums by guys like Mystikal who are already hanging on for dear life for relevancy and are too stupid to avoid getting thrown back in prison over and over. I don't think he had much of a chance at in the first place but going right back to jail after just getting out may have cemented a ceiling over him. He was given a random ass, one-in-a-million chance to make it back in the game selling records with big name label mates backing him, and instead of taking it seriously with a good work ethic and eyes on the prize, he takes the old road of stupidity he loves to take and screws himself. It shows everyone else this guy is not serious. Sucks to be him.

  • Calvino

    What up Mystical!I like you as much as fifty.I grew up a street kid in brooklyn.in and out. Out and in.I'm in my sixties now. Doing good. My kid never knew my pass. That why they have more money then I do.Street Law in a honest Law You know your weakness If you don't do what the doctor don't make sence going to see him Later.Your a talented brother. Check out pretty Pristols in Brooklyn Very talented like you Dead too soon.

  • Mr Flamboyant

    This nigga is a bitch. I hope he gets raped. Just pitiful.

  • AvengerXL7

    He was destined to be another tax right off on young money anyway. All this signing they are doing is to try to capatilize off slightly tarneshed or established brands that are on their way down.

  • In a Hornet or a 1100

    Nigga loves the attention, from both us and the niggas in jail. That's why he keeps going back there. He loves getting gang raped by his inmates.

  • FUCK MYSTIKKKAL

    HAHAHAHA! Go back to jail, bitch made nigga. And by the way, ain't nobody gonna buy your shit, if it comes out. You stayed out of the game for a mighty long mothafuckin time, so you're not relevant anymore.

  • Anonymous

    Just dishearting man, Brother need to do better and Sister you dont need a man that will beat you and threat you bad

    • Anonymous

      So you're Klan and Crip? FOH whiteboy HHDX ban this clown

    • AND I COULDN'T SHOW LOVE FOR MY CITY

      BLACC MONKEY BAD HAIR HAVING BANANA EATING NIGGER, FUCK YOU. BITCHES NEED MEN LIKE MYSTIKKKAL TO TREAT THEM LIKE THE HOES THEY ARE. IF YOU DISAGREE, FUCK YOU AND YOUR FAMILY

  • what

    I just dont understand why niggas, cant keep their hand off famale man, what happen to just walking away, i know some famale be popping mad junk and some famale think a guy hitting on them is a form of love but damn homie you just got out of jail, you should be trying to set a better example for the youngster man. plus it mess up because your sister was kill by a nigga on the same BS you on right now, Man back to jail, you just another loser.

    • mrcasper662

      I agree!! Walk away, Hit a wall in the next room or pound your anger out on your chest.NO MATTER WHAT A FEMALE SAYS (WHETHER SHE IS ACTING LIKE A LADY OR NOT) YOU NEVER HIT HER.Never that!!

  • Yeah Yeah Yeah...

    raping women and beating women ain't ordinary bruh

  • Anonymous

    he did his time and paid his debt to society and people still condemning him. typical christian hipocrisy. yall dont even know the facts or anything. youre like those white people who still callpac a rapist after all these years and shit.even though they dont even know the facts or the character of the so called victim. yall never let people grow as human beings even after they pay their debts. i hope god judges you the same way.

    • Anonymous

      The problem with dude is that he's a repeat offender. Prior to the sexual battery and extortion charges he was arrested separately for drug and gun issues. Some people can't seem to avoid trouble. If you just did a six year stretch, why violate your parole when your career is on the line? There's such a thing called "thinking straight", and his history demonstrates a challenge in this department.

  • ken

    This Idiot is obviously Institutionalized. take him to jail.

  • Cash Money Killaz

    This is great news. We dont need a rapist and woman beater. Mystikal is a coward and he should get life sentence! SuPpoRT REaL RaP aND No Rap By RaPIST!!!!!

  • Humz

    I don't know this dude, but why are his photos airbrushed?

  • Anonymous

    at least he got his mil ticket before going back. 3 month bid aint nothing for someone who did as much time as him, time will fly quick and he'll be back in the club with Baby and Wayne popping bottles. Keep your head up.

  • RellyRell

    Y'all are some punks condemning the man. There was 3 or 4 accused back when, he was the only one who did time. Kept it G. Didn't snitch. And if uremember the bitch stole his shit too. This new case can't be that serious or he'd be doin serious time fools.

    • Anonymous

      He's a damn loser, he got a BIG break despite what he did, got a great deal, and still fucked up despite all of life's blessings, and yes, we haven't forgotten why he went in for, in the first place. Give some deserving artist the break this guy got who would appreciate it. Shunned 2nd chances should never happen.

  • Anonymous

    lol Are you serious? Did he learn nothing?

  • Anonymous

    no big deal its not like he was going to be doing anythin anyway nobody is waiting on his album

  • Anthony

    Hey, please check out my music website goodmusicradar.com to keep up to date with new music from many genres. Just starting out with this website and trying to gain a following, so please check out the site and leave some comments or follow the blog. Thanks

  • Anonymous

    NO ONE SHOULD SUPPORT THIS GUY FIRST HE RAPES A WOMAN AND THEN HE BEATS ONE PLUS HE 41

  • Anonymous

    Don't matter if it's three months or three years. He's done for.

  • YESSIR

    JUST A MINOR SET BACK HOLD YO HEAD MYSTICAL THE YMCMB MACHINE DONT STOP

    • Yo

      @anon you a loser for lookin up his ISP address who are u the police?or a stalker? Your excused if u run hhdx or something but if u don't u should be in jail instead of mystikal I wish u would stalk me and come find me!

    • Anonymous

      you and icy boy's ISP addresses are a perfect match. youre the same person. youre a loser man smh

    • YESSIR

      AND I CANT FORGET MY BOI SO ICY BOI! ICY MOVEMENT YMCMB THE MACHINE IS ON FIRE

  • real music dropping soon

    Gunplay "106 & snort" mixtape download it pussies!!!!!Gunplay "106 & snort" mixtape download it pussies!!!!!Gunplay "106 & snort" mixtape download it pussies!!!!!Gunplay "106 & snort" mixtape download it pussies!!!!!Gunplay "106 & snort" mixtape download it pussies!!!!!Gunplay "106 & snort" mixtape download it pussies!!!!!Gunplay "106 & snort" mixtape download it pussies!!!!!Gunplay "106 & snort" mixtape download it pussies!!!!!Gunplay "106 & snort" mixtape download it pussies!!!!!Gunplay "106 & snort" mixtape download it pussies!!!!!Gunplay "106 & snort" mixtape download it pussies!!!!!Gunplay "106 & snort" mixtape download it pussies!!!!!Gunplay "106 & snort" mixtape download it pussies!!!!!

  • Anonymous

    SMH I still cant believe people are supporting this dude, a wife beating rapist and he's signed to the biggest Pop label in the game with an audience of teenage girls, lol, I aint mad at him tho get money

  • nickrazor2000

    Damn, this nigga cant win for losin

Most Popular News

Most Discussed News