Lil Wayne's Entourage Accused Of Attacking Photographer

Lil Wayne's crew reportedly attacked a photographer in Miami, Florida.

Lil Wayne's entourage has been accused of attacking a photographer last week in Miami, Florida.

According to TMZ, the photographer filed a police report claiming that he was pushed to the ground in the rain by the crew and that they also trashed his bicycle.

It all began when the photographer spotted Weezy and co. skateboarding outside of a church in a zone prohibiting skateboarding. After taking a few flicks, the photog says that they packed up after it began to rain. He followed them to their car while taking pictures, but Wayne ordered his collective to take the man's camera. Eight men surrounded him and intimidated him into deleting several pics.

One of Wayne's associates then spat on him and another pushed him to the ground. The crew also beat up his bicycle with a skateboard. After escaping, the photographer went to the Miami Beach Police Station and filed the report.

RELATED: Lil Wayne Cited For Not Maintaining His Louisiana Mansion, On Sale For $1.7 Million

32 Comments

  • Anonymous

    Are yhu stewded thtz waz wen he was in a video .! all yall people that take pictures sercelty r gay fo real

  • $P!T

    "The crew also beat up his bicycle with a skateboard" LOL!!!

  • Anonymous

    lil wayne is gay who cares

  • Anonymous

    When Wayne tells you to do something you do it. Unfortunately, Drake didn't want to break a nail, so he just lightly kicked the bike and then ran back to the car.

  • 187JoshM187

    Another hiphopdx article where they don't provide all the information.

  • nahmean

    yo fuck that corny nigga wayne nahmean. if i see that clown on alton or collins ill whoop his ass with his gay ass clothes and skateboard nahmean. fck u and your goons get at me u roach looking nigga

  • Anonymous

    beat up his bike with a skateboard.... how the hell do you do that? And notice it didn't say Wayne beat this guy up... because he's a bitch

    • Anonymous

      have u seen a skateboard before? they are heavy and have these metal trucks on them you could easily fuck up a bicycles spokes and shit and break the gears and brakes by swinging a skateboard

    • Luke

      if you had money like wayne, you would have goons to do your dirty work too. If he can do it or not doesn't matter, he has 8 people with him that will do it on the drop of a dime... thats what matters.

  • weezy luvs da beef in his mouth

    well gudda gudda gotta earn his paycheck for doing sumthing

  • fraud

    This guy wants to be such a tough guy, send him back to Rikers Island for another year, but not in General Population, then well see how "gangster he reall is

  • JOhn-Boy

    Prolly caught a shot of Wayne fondling one of the other skate boarders. Even though he dresses like a fag and talks like one doesn't mean he wants actual photographic evidence released.

  • Mr Flamboyant

    Another new low has been reached with everyone involved. HipHopDX for reporting this shit. The photog just bothering niggas for no reason. Lil Wayne...man just being Lil Wayne and doing Lil Wayne type shit really. When you kiss a man in the mouth and wear leopard jeggings anything else is fair game I guess.

  • HA!

    oh he is too gangster..lol skating in a no skate zone????

  • bballslim42

    I have a feeling that i would destroy Lil Wayne's whole entourage by my self with one hand behind my back.

  • Anonymous

    fuck hhdx hatin bitches that photographer called wayne a nobody. even for a real nobody that would be offensive. that bitch ass deserved it

    • Anonymous

      okay i saw the video the photog did say he was a nobody that shit was hilarious, weezy is such a pussy these niccas should have thicker skin though,

    • Anonymous

      how do u know maybe he got footage of wayne falling on his ass cause he cant actually skateboard so they sent the goons after him to beat him, spit on him and ruin his bike with their toy skateboards

  • Anonymous

    gangster skateboarding entourage

  • JR88

    lol...wayne probably didnt want anyone to see that he wasnt skateboarding...he was probably standing around holding the skateboard while watching other dudes skate...smh....WHAT A POSER....LOL!!!!

  • Anonymous

    He would have been fined like 100 dollars tops, why is Wayne and his entourage acting like it was such a big deal ?

  • Anonymous

    THIS NIGGA WANTS TO LIVE OUT HIS CHILDHOOD SO BAD LMAO. SKATING IN A NO PROHIBITED ZONE ??? DON'T Y'ALL GET IT, THAT'S WHAT WHITE TEENAGERS DO FOR FUN.

    • call me li

      everybody deserves a childhood. baby took weezys, dude admitted he got "raped" (blowjob against his will) at 11. just sayin. and one more thing, you need to check your mentality and don't let yourself get trapped looking at people in boxes and categories (black/white/etc, like how they do with the elections). peace

  • Cash Money killaz

    I cant imagine that a bunch of faggots from cash money will beat a photographer. They just aint street enough.

  • Fuck Weezy

    Wow, Wayne lost my respect for this. The photog was just doing his job. Waynes a coked up faggot

    • Anonymous

      what job nigga, what job? would u like stalkers taking pictures of u? get a fucking life that bitch deserved it

  • YESSIR

    GANGSTAS DONT DIE THEY GET RICH AND MOVE TO MIAMI SHOUT OUT TO WAYNE BABY AND ROSS

  • Anonymous

    what did he expect? He better be glad they didnt kidnap and bury his ass. Had to be a white guy just naive.

Most Discussed News