Game Says He Would Love To Hear A Rick Ross, Dr. Dre Collaboration

Game comments on the idea of a possible Rick Ross/Dr. Dre collab, says it would be a good look despite Ross' feud with 50 Cent.

While speaking with MTV News, rapper Game revealed that he’s quite intrigued by the possibility of a collaboration between Rick Ross and iconic producer Dr. Dre on Ross’ upcoming album God Forgives, I Don’t. 
The Compton rapper revealed that with Rick Ross being at the height of his career and Dr. Dre’s strength as a producer a song between the two artists would make for a “dope collaboration.”
"I mean I don't know, that's kinda crazy. I think that Dre know what he doin' and Ross his career just hit a launchpad and then went to the moon. So I think it’ll be a dope collaboration,” Game explained to MTV News.
As far as Dr. Dre working with an artist who’s considered a rival of 50 Cent, Game didn’t have too much to say in regards to that situation. 
“I would love to hear Rick Ross over Dr. Dre's production,” said Game. “Can’t too much speak for 50 Cent or Dre's intentions, but yeah, I don't know."
God Forgives, I Don’t is expected to be released sometime this spring. 
RELATED: Rick Ross Confirms Working With Dr. Dre For "Detox" & "God Forgives, I Don't"

While speaking with MTV News, rapper Game revealed that he’s quite intrigued by the possibility of a collaboration between Rick Ross and iconic producer Dr. Dre on Ross’ upcoming album God Forgives, I Don’t

The Compton rapper revealed that with Rick Ross being at the height of his career and Dr. Dre’s strength as a producer a song between the two artists would make for a “dope collaboration.”

"I mean I don't know, that's kinda crazy. I think that Dre know what he doin' and Ross his career just hit a launchpad and then went to the moon. So I think it’ll be a dope collaboration,” Game explained to MTV News.

As far as Dr. Dre working with an artist who’s considered a rival of 50 Cent, Game didn’t have too much to say in regards to that situation. 

“I would love to hear Rick Ross over Dr. Dre's production,” said Game. “Can’t too much speak for 50 Cent or Dre's intentions, but yeah, I don't know."

God Forgives, I Don’t is expected to be released sometime this spring. 

Get More: Music News

RELATED: Rick Ross Confirms Working With Dr. Dre For "Detox" & "God Forgives, I Don't"

Advertisement

67 Comments

  • fred

    everytime i come around game's comments, i know something is fucked up in his mind

  • Anonymous

    I WOULD LOVE TO HEAR A GAME AND DRE COLLABO HAHAAA

  • CB4 Gusto

    two of the fakest niggas in the game would be a sick combo 4real.

  • Zach

    Dre was at Ross's birthday celebration lol there is something cooking between the two.

  • Fractal

    http://soundcloud.com/user57480/stuck-in-a-dream

  • jay

    Rick Ross = Wag the Dog !?

  • jay

    I think Rappers are getting paid to say Rick Ross's name in interviews...pay-per-say..lol

  • Anonymous

    People talking about substance talking about dope and money is substance. It might not be something you want to hear but there is substance there. Hell everyone cant relate to Menace II Society or Boyz n the Hood but those movies had substance. Look at scarface and godfather some of the best movies ever but it was just about dope and mob shit but its still considered classic so get off rick ross back because at the end of the day he still get money. when you keep talking about fake this and that you just give him more publicity. Why come in here to talk down that just doesnt make sense. Thats like me saying I hate black people but I listen to r &b and hip hop just doesnt make sense. Damn shame!!

    • TROUBLESOMENDN

      Ross doesn't paint images with his lyrics. So his "substance" is horrible. He is a fake-puss without any talent. I can almost guarantee his album will flop. He had a couple catchy hooks his 1st LP, but that is pretty much it. Anyone who buys his shit is making it acceptable for a man in law enforcement to change his whole demeanor to super thug in hip-hop. Your last sentence is as stupid and ignorant as your grammar. So in conclusion fuck Ross and your substance. Dre working with Rick wouldn't change what Ross really is; a fraud.

    • Alf Capone

      its a topic thats been covered in rap over and over is the point. i heard about when nwa talked about and when ice t rapped about it. i dont need to hear rick ross do his nwa rendition

  • Anonymous

    game is joke, the dude bipolar!!!

  • swag

    The oozing crest of corruption! The arrogant vessel of madness! Deny the seething urge! Stun and flicker... Disrupt the sleep! The crawling queen of iron! The eternally self-destructing doll of mud! UNITE! REPULSE! FILL THE EARTH, AND KNOW YOUR OWN POWERLESSNESS! Hado #90 Kurohitsugi

  • Anonymous

    i dont i haven't heard a william song since about 2007

  • Gabriel

    I thought 50 & Ross beef was over? Didn't 50 kill it when Ross has that seizure?

  • Guess What

    You know 50 ain't trying to hear that shit. Rick better not come nowhere near Dr. Dre when 50 is trying to get his career back on track.

  • blaze

    Rick Ross is a straight up fake dude sucked the government's cock for years and yet he claimed he was in the hood. This dude saw gang leaders and drug dealers in the prison so he decided to base his life on him and stupid kids buy into that shit say he is a drug dealer. There's probably some dickriders that would say you dont know what you are talking about, he's richer than and blah, blah, blah. In the end of the day this dude cant even go to a hood without being chased the fuck out of it.

  • yeah

    I also think it' ll be dope but idk what if Game sucks in dat song like Paramedics ft. Young Jeezy

  • RozayandDre

    Rick Ross ate all dem cookies, now u haterz iz mad cuz you be like, "Where did all dem cookies go?" Well Rick Ross ate them, so you can't have them back... They belong to his belly. Anyways I got mad respect for the boy Ricky, he be doing his thizang. It would be a special day in hip-hop for Dre and Rozay, to get the studio, dim the lights a bit, light some candles, and just let the chemistry take over. Yo and real talk playaz, if rick ross was really a cop, he would do cop things. But he ain't not cop... He's from the hood, as a result, he does hood rat things. Sometimes with his friends

  • jimmy

    you know its funny if watch, ross' career is following 50's closely, his subject matter remains the same and hes just good on popular beats right now, im curious in 10 years i know fif will still be rich, but will ross?

  • Lo

    I think Rick Ross & DJ Premier is a better collaboration.

  • YESSIR

    YA'LL KNOW YMCMB GO HARDER THAN ALL THIS BULLSHIT. 13 LETTERS YMCMB OVOXO MMG

  • fuk you

    So 50 gets a pass for snitching. But Ross gets a real job and we criticize it..... I don't give a fuk because it is just music and i don't know them personally. As long as the music is hot i don't care. Haters die slow and i will not reply. Good day.

  • DutchWeazel

    Sad news from Game smh..

  • G-Unit17

    Game is just sayin this cuz hes still Hatin on 50 & this simply can NOT happen Fuck officer Ricky

  • Anonymous

    Why do you niggas get so stuck on another man's past.you might be fruity man if your too concerned.let it go if you don't like him keep it pushing cause obviously he don't care what people say about him

    • oldschool4life

      lol what do you mean the past? He says he's WAS ( which is in the past so apparently according to you every rapper including Ross talking about his past is a "fruity man")a huge drug dealer hustler in all of his shitty songs to date so he is currently key word currently putting on this stupid facade that depressingly works...

  • TROLLING

    YEAH DRE WORK WITH THAT WACK ASS FAGGOT... SAME FLOW, SAME CONTENT IN EVERY SONG.... ROSS IS WACK

  • Fish

    2 words - FUCK THAT No one, and i mean NO ONE, should do a collab with Officer Ricky. Why does everyone overlook this bastard's past?!?!?!?!? How are you gonna admit to being a correctional Officer and then rap about cocaine??? Dre has worked with NWA, Snoop, Pac, Eminem etc etc etc, why should he take about 100 steps down and work with this liar who isn't even that talented????

    • Anonymous

      Well, that ex-correctional officer that you say that isn't that talented is doing waaaay more than you right now, and his $$$ is much longer than yours....have you ever looked at it that way?

  • Daniel

    Hey Guys, I'm new at this and dosn't have much equipment so, please give som feedback and tips http://www.youtube.com/watch?v=tdJxvvi7PRc&feature=youtu.be

    • Real Talk

      I usually don't check no one out, but I was bored Lol. No disrespect to you tho, but naw that song was cool maybe less reverb or wherever you recorded at was to spacey, I like your subject that your touching on, glad it wasn't a dance track or nothing. Your Flow needs improvement a lot, but I say that in a good way, I think there can be lane for you, just keep working at it and best of luck to you homie,Is that your first song???

  • Young King

    FOH Game.. concentrate on making an album with 5-6 features max.. and not make features for features.. but because you know that artist would grace the track.. and more importantly stop dick riding whack shit and make that F.I.V.E. album better than that average album called R.E.D.

  • Anonymous

    I think it is fucked up that dr. dre didn't work with game after beefing with 50 but he works with ross who disses 50 & eminem

    • lol

      Not only did game fuck up a million(s) of dollar(s) business, but dr dre had a big hand in the pot same with eminem. He was a selfish big headed douche bag. He deserved that and way more

    • Anonymous

      The moral of the story is no one cares what you think, it is their business to do what they want to with their music. That's as real as it gets.

  • FURYAN

    G G G G GUNOT !! SUWOO BWS

    • Bapa

      g-unot is so old bro. Especially when game apologizes to g-unit then disses them once every couple months

  • DAA

    Game shut the fuck up. The game would of been a great rapper if he just stayed loyal to g-unit

  • Anonymous

    Dre's beats are GARBAGE. Stick with Justice League.

    • yeah

      Yeah i agree, i don't think him or any of these other new cats Dre is working with will sound all that good on Dre production, i feel his production works best with Rappers who have a certain edge and mic prescense, like Game, 50,Eminem etc

  • Anonymous

    The game loves anything that deals with the DR. His asshole must be sore but ridding Dre's dick so hard on his albums.

  • slacker

    if this will happen i will never listen to rap AGAIN ! fuckin fake idiots

  • mgruppe.com

    I WOULD LIKE TO SEE EAZY-E COME BACK FROM THE DEAD WITH A PUMPGUN BUT I GUESS SCHOOLBOY Q JAY ROCK KENDRICK MIGHT HOLD THE WESTCOAST-FLAG UP HIGH. GAME GO DO YOUR WORK OR SHUT UP.

  • Rick Ross

    People Exercise, I Don't out in stores this Spring

  • Ricky Rozay

    Been waitin to hear Ross on a Dre beat. We all know Rozay would kill that shit. Rozay kills any beat he on and yall niggas know this. Rozay had the hottest shit out last year with that Rich Forever mixtape and no doubt God Forgives gon be a fuckin classic. Bawse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • drob

      just an album full of lies from an ex-cop

    • Alf Capone

      all ross raps about is selling coke or money or some other topic that is played out. no substance. that god forgives is gonna flop. not that flopping means the album wont be good, i just doubt it will be any good cuz he hasnt done anything any good to this point in his career. no substance

  • Anonymous

    game, you a fuggin monkey, get off everyone's dick

  • Anonymous

    If this happens hip hop is officially dead

  • drob

    Would be a garbage waste of a Dr. Dre beat.

  • Anonymous

    i would love to hear this i cant wait for ross new album he had the album of the year last year

  • HAGE

    For the sake of hiphop i hope this will never happen, officer ricky ain't a real rapper.

Most Popular News

Most Discussed News