Nicki Minaj, Mary J. Blige, J. Cole, Ne-Yo, Pitbull & More Will Perform At NBA All-Star Weekend

Nicki Minaj, Mary J. Blige, Pitbull, Ne-Yo, will.i.am, Flo Rida, Gym Class Heroes, J. Cole and more will participate in NBA All-Star Weekend festivities.

With NBA's All-Star festivities approaching, Nicki Minaj, Mary J. Blige, Pitbull and others have added their names to the list of performers for the events scheduled to take place later this month in Orlando, Florida. 

Minaj will start things off for the All-Star Game, performing a medley of songs as players are introduced. Mary J. Blige will follow with the U.S. national anthem. Pitbull and Ne-Yo will then team up for the halftime show. 

The day before NBA All-Star Game, fans will be able to see Flo Rida and will.i.am of the Black Eyed Peas as both will perform at the Saturday night events. Those events include the popular Slam-Dunk Contest and more skills-based competitions. 

J. Cole and Gym Class Heroes were also tapped for the weekend's festivities. They will perform at the first ever All-Star pregame concert. J. Cole, Common and Ne-Yo will also play in 2012's All-Star Celebrity Game.

NBA All-Star Weekend will take place from February 24-26. 

RELATED: 2K Sports Reveals NBA 2K12 Soundtrack, Features Eminem, Travis Barker & More

17 Comments

  • Anonymous

    Snag your sick J. Cole gear, shirts and hoodies at (http://dreamsuniversity.com) use promo code COLEWORLD for 30% off! #Dreamville #JCole

  • DavidSternIsATroll

    I guess shitty music and big time professional sporting events go hand in hand.

  • what?

    Pitbull...AND...Nicki Minaj...AND...Flo-Rida...AND...Will.I.Am....so many annoying, terrible musicians in the same fucking place.

  • chuck

    NEW HOT RAP/HIPHOP/R&B BEATS http://www.7dollabeats.com ROYALTY FREE A&R APPROVED BEATS get a FREE BEAT for visting http://www.7dollabeats.com

  • Pitbull

    Wow!! Great!! p.s Are you targeting Japanese market? I Officially did promotions for Ace Hood and DJ Infamous "We The Best" Japan Tour. http://bit.ly/zJCO4V I have more than 19,500 Japanese followers. If you are producer, artiste, DJ, dancer, or records/production company and need my promotions, check this out. (*Copy & Paste this link, and delete the unnecessary 2 spaces) ht tp://bi t.ly/zXEFnw Or contact me www.Twitter.com/RSmagazine The details are in the link in my profile!

  • jg

    wow so 2 weeks after NIcki Minaj gave arguably the worst performance in grammy history she books another headlining show at the AllSTar game!? The media loves this bitch

    • hmmmm....

      @SMH i like you throw around the term, "internet nerd", yet you're on the internet and visiting the same site "internet nerds" do. You're like one of those fags that plays on xbox and talks shit to other people saying, "You play videogames, you don't have a life, I actually do stuff other than this". Kill yourself.

    • YM KILLA

      ^^^YOU JUST SAID THE SAME THING I DID.... BUT MORE THAN JUST US "GEEK INTERNET NERDS" ARE HATING ON THIS BITCH LIKE NEWS STATION OTHER FAMOUS PEOPLE AND CARING PARENTS WHO DON'T WANT TO SEE THIS STUPID HOE ON TV YEAH IM SURE THEY BOOKED IN ADVANCE AND ARE MILKING$$$ ON IT TILL HER GIMMICK CARD GETS PULLED BUT Y U SO MAD FUCK BOI??? U A NIKKI FAG I THINK U R

    • SMH@hotmail.com

      When will you geeks learn? Attention = More viewers. That's all the ENTERTAINMENT INDUSTRY cares about. You think they care about some geek ass internet nerds commenting on every Nicki Minaj article saying how much they hate her? I don't listen to her music so i don't pay any attention to whatever she does. Also i'm sure she was booked before the Grammys you idiots, it's just that they released a press release now. Even if they didn't would that matter? You think they care about that religion bs? They don't give a F-U-C-K idiots they only care about BUSINESS and MONEY.

    • YM KILLA

      YEAH SHE BE SUCKING DICK TO GET ON SOME OF THIS SHIT BUT SMARTER PEOPLE WILL END THIS STUPID HOES CAREER SOON UNTIL THEN WE CAN LAUGH AS THIS GIMMICK FALLS ON HER FACE

  • arre

    what a shitty roster!! mary j blige and j cole are the only ones im ok with. they need to bring Game down to orlando

  • YM KILLA

    WTF??? I THOUGHT PEOPLE LEARNED THERE LESSON ABOUT LETTING THAT STUPID HOE DO PUBLIC SHOWS

  • TEXAS

    WHAT WEAK LINE UP WHEN THE GAME COME ON ILL SKIP THIS LAME HALFTIME SHOW FOR A SMOKE BREAK

Most Popular News

Most Discussed News