Drake Denies Rumors That He's Leaving Young Money

Drizzy says that he's still with the team, contrary to rumors circulating this week.

Rumors started flying earlier this week that with his departure from one of his management teams, Drake was also considering leaving Young Money. During a performance in Hartford, Connecticut, Drizzy denied the rumors, confirming that he’s still with the squad.

“I’ll tell you if you wake up in the morning and you think Young Money ain’t my team, you out of your motherfucking mind,” he said. “My brother Lil Wayne is all the way in Australia right now, but I got my camera on in the back and I just want to let him know how much me and Hartford got for him. So if you got love for Lil Wayne, make some noise!”

Watch footage from the show below (via NYFTV1).

RELATED: Drake Still Managed By Hip Hop Since 1978, Contrary To Reports

114 Comments

  • Joe King

    He should start his own label with 40 and Weeknd, leave behind that Young Money garbage. Wayne and Nicki were easily the worst parts of Take Care.

  • DRAKE SUCKS DICK!!

    FUCK DRAKE THAT FAGGOT ASS MOTHERFUCKER!! HE SINGLE-HANDEDLY KILLED HIP HOP WITH HIS GAY ASS LOVE SONGS!! I HOPE THAT BITCH DIES A SLOW PAINFUL DEATH!!

  • Christopher Arsenio SUCKS

    We don care bout Drake man he's justa another fake artist with industry controlled over his soul. These types of news just make low life niggers coming down, commentin like war shit. DX u need to stop these lame niggers talk loud over Internet shit. Only way is to stop these fake commercial niggas news comin

  • J.A.S.O.N

    That's good if he leaves YMCMB, come join Shady/Aftermath. Join the Shady 2.0 movement. you'll get better production, support from Em and much more (tracks with 50, tracks with Dre production, Mr.Porter beats, etc)

    • dope

      young moneys beats and producers are shitting over all the rest now, can't deny that.

    • Christopher Arsenio SUCKS

      Both of you lame, we don't give a flying fuck for both Shady rec or Maybach music shit, sell dope over iPhone bitch. we don't care bout these low educated niggers, YMCMB too they suck; go listen to some finer shit which dont educate your sorry ass into drug way

    • Ricky Rozay

      Man shut the fuck up. Im aint no fan of young money but Shady is a sinking ship. Yelawolf flopped, Slaughterhouse still on the shelf and none of them niggas gettin solo albums out anytime. Support from Shady? Yeah right, that cracker jsut throw on another wack emo verse and call it a day. Dre's retired, and shady's beats suck. Hes better of stayin at Young money at least they still sell. Bawse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Anonymous

    I hope he leaves hiphop

  • YADIG

    AND CONTRARY TO SOME BELIEF I STILL AM A MEMBER OF THE DMFF GANG ITS JUST WE'VE DECIDED TO TAKE A BACK DOOR APPROACH TO THE SITUATION AND HIT YA WHEN YOUR EYES ARE CLOSED I LOVE YMCMB I TRULY BELIEVE THERE THE BEST NOW PLEASE CHECK OUT DRAKE'S HEADLINES SPOOF BY AFFION CROCKETT

  • YADIG

    DRAKE CAN PEE ON AND I LOVE WAYNE PLEASE DON'T BREAK UP I LOVE WHAT YOU GUYS HAVE WAY>>>>>>THAN GAY-Z FUCKIN BEYONCE, DMFF, STIILL HERE \\ DICK MOUTH FAIRY FUCKERS

  • Anonymous

    watch, he's just trying to keep things hush, but we know he's leaving

  • Benji

    I don't think he's leaving anytime soon, but I do think it's very possible this relationship could grow sour and he could start doing his own thing. 1. Doesn't Drake just seem like the kinda dude who would switch up from everything and go his own way for no reason? I mean he already said he's no longer gonna make mixtapes... 2. Nothing real huge or monumental, but I was watching that Lil Wayne documentary and at the end when he plugged all his artists' release dates, he said Drake's DEAD LAST, in an "Oh, btw" fashion. Maybe im reading into it too much but idk... 3. Not a huge fan of his music but it's been ok. Obviously the mixtape was crazy good, LPs have just been so-so, but I want him to be successful.

  • Anonymous

    i honestly think drake wanna leave but somebody affiliated with ymcmb is bullying drake to sty drake probably to scared to leave

  • youre all bad ppl

    Aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!

  • Drake

    I would never leave young money. I love the no girls allowed slumber parties and the wee wee game me and papa birdman play.

  • Christopher Arsenio

    He's making money and good music, he's on top for a reason....So is j and ye...and rumors are going to speculate...

  • jr88

    there is obviously some problems with drake and young money cause these rumors are poping up too much...just like the rumors of people being kicked out or leaving gunit ended up being true despite them trying to cover it up....drake probably wants to leave cause he is ghost writing for too many people over at ym....if he leaves its the end for ymcm..remember before drake wayne wasnt singing and rapping the way he is now....wayne pretty much took drakes style...and niki is drakes bottom bitch that gets verses for some head,,,lol

    • LJbigbang

      And what about all those other rumours that didn't end up being true? I hate it when fuckwits make logical fallacies.

  • yeah_boyyy

    YMCMB stay winning. looking back in 20 years they will be gods

  • YADIG

    Drake is the top selling rapper in his age group, Lil Wayne is top selling in his and Eminem is top for his. Cash Money been around since 1991 and Dr Dre has been around since 1985, so both of those camps have experience making music and they usually don't try anything except for music. Other rap labels have fallen off, because they tried to jumped to movies and other ventures, that they really didn't understand. The lesson is this, stick to what you know. Don't be Jack of all Trades and a Master of None.

  • Edi Kajmolli

    why the fuck would this pussy ass bitch leave? Hes getting exposure out the ass and he loves sucking birdman and waynes cock after they pull em out of nickis ass... Drake is a fudge pop loving bitch ass nigga

  • thought dog

    Hes not leaving YMCMB yet but I have insider info that he will be signing a one album deal with Vidal Sasoon around April of 2012 to help jumpstart their new record label.

    • @ throw that leg

      RICH PEOPLE PAY RENT, CREDIT CARDS BILLS AND CAR NOTES TOO. ONLY BROKE KIDS THINK RICH PEOPLE WALK AROUND WITH A BRIEFCASE FULL OF CASH.

    • throw that leg

      too bad you broke and always will be for the rest of your sad life. paying rent, car notes and credit card bills. your such a major loser.

  • realtalk

    drake is wak who cares about him leaving money. why u not responding to luda???? yous a hoeeee boyyyy

  • murdermitten

    haha i hope he leaves young money cuz if he does his career would be done... he aint shit w/out weezy

  • young monkey crabby blue

    i wish this dude would just leave hip hop and go hibernate in thailand or phillipines with some lil boys cuz thats all his music appeals to. shits so wack made me stab myself in the eardrum with a rusty screwdriver

  • Jay J

    Drake is a grown dude, if he chose to leave then he can, all this people saying "oh he aint loyal, wayne made him" man f*ck outta here with that bull,if Drake leaves lil wayne can go ahead and make another Drake lol i bet u he wont

  • So Icy Boi!

    Drake is da next Andre 3000. he a lyrical monsta & great singa. he da best white rappa alive. real talk. swag

    • dockevoc

      Drake the next Andre 3K? Harold Minor is the next Jordan...same statement...same ends of the talent level spectrum...'fag'

  • Anonymous

    If Drake did leave it would give him so much credibility as a business man. sometimes you gotta say Make Another Hov

    • Anonymous

      1 hov, 1 nas, 1 soulja slim, 1 tupac, 1 biggie, 1 scarface, 1 dmx, 1 lil wayne and 1 drake, so get your mind right lil bitch.

  • Lilmarcci JonesCd

    there wasn't any rumors on him leaving. this nigga/site just trying to find shit to post about him....you aint gone get any more relevant than what you are now and that goes no further than uneducated black women and sissies confused about their identity community........ouch

  • Gucci Mane Shows You The Way

    Psssh. Who gives a crap? No hip hop news is actually legit news unless Gucci Mane (the icey king of the rap game) is mentioned. Time to sip some lemonade before getting wasted tonight.

  • YADIG

    YMCMB BEST LABEL IN THE HISTORY OF HIP-HOP!!

  • YADIG

    DRAKE AINT LEAVIN NO TIME SOON HE KNOWS WEEZY PUT HIM ON. HE'S A TRUE YOUNG MONEY CASH MONEY SOLDIER!!

  • YADIG

    YOUNG MOOLAH FOR LIFE BABY!!

  • ItsTheTruth

    Shady Records > all The next slaughterhouse album gonna shut u niggas the fuck up, but yall still gonna bring up sales and shit acting like the project aint gonna be lyrical slaughter

  • erdt

    fuck this wigger!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Real Shit

    YMCMB= Young motherfuckers chasing male butt

  • BeantownBreezy

    Why do we pay attention to this lil bitch wearing, pink tight sweater having fuckboy in the closet?This overpriveleged Nickolodean actor is so gay it's uncomprehensible that he exists nowadays.Someone just needs to smack this little hoe in the face with a M.O.P. cd and kick him while he is choking on blood...punk bitch.

    • HAHA

      M.O.P? Those niggaz made a song with LFO if you remember the song about Summer Girls. Yeah real hardcore. Take your butt buddies Tom Brady, Kevin Garnett, and Jonathan Papelbon with you.

    • gravy baby

      if you ain't a drug dealer, killer or knock out king, then you ain't nothing but an internet thug lol.

    • Mr Flamboyant

      Tell us how you really feel about Drake, my nig? Young mfs chasing male butt above this comment is just some classic derogatory ish. That was awesome.

    • Edi Kajmolli

      agree 100%

  • Respecognize

    First, you can tell a real square wrote this story. Just because, you can get some pics and write a few lines. It unfortunately, does not make you knowledgeable about hip hop. I had no problem with your mediocre, sparsely written so-called article.haha! An article is usually 400 words and better. You pissed me off with that last totally, unneccessary question about your Garbage-inspired farticle...What do you black folks think about my article? WTF? Steven, I can only hope and pray...I see your pointy-azz nose walking through the streets of New York. Then, you can see what this Black guy thinks and feels. I pissants trying to talk slick. I did my homework on your whereabouts...WE WILL run into each other! Only difference...you will not see it coming. I promise you, Steven J. horowitz. Mark my words...What do you black folks think about my article? WATCh. >:(

  • observer

    "along for all of that young money miami beach shit" ? C'mon son.

    • duke

      you dumbass .. it's "and long for that ignorant miami beach shit".... like he's longing for that lifestyle. come on son.

  • Steven J. Horowitz

    What do you black folks think about my article?

  • YESSIR

    I TOLD YALL DRIZZY IS A SOLDIER HE WILL RIDE WITH YMCMB. WE ON TOP RIGHT NOW AND NEVER COMING DOWN. SHOUT OUT TO BIRDMAN AND WAYNE. YMCMB GREATEST HIPHOP LABEL EVER. NOTHING IS GOING TO STOP YMCMB.

    • Redyanxehcs Htiek

      Not sure how long thats going to last, if you look at the history of Cash Money and those who left due to unpaid royalties and such.Look at Juvenile,Mannie Fresh,BG,and even Currensy left. The company has been known for fucking people over and extorting artist and producers.

    • YADIG

      I THINK DRAKE IS A FAG PERSONALLY BUT I LOVE HIS MUSIC. YMCMB SUCKS DICK.....THE GAYEST LABEL EVER...THATS WHY ME AND YESSIR LOVE THEM....HE IS MY GAY BOYFRIEND

    • YADIG

      I THINK DRAKE IS A FAG PERSONALLY BUT I LOVE HIS MUSIC. YMCMB SUCKS DICK.....THE GAYEST LABEL EVER...THATS WHY ME AND YESSIR LOVE THEM....HE IS MY GAY BOYFRIEND

    • YESSIR

      CRAKE WONT LEAVE...HE'D MISS THE WONDERFUL BLOWJOBS I GIVE HIM AND WEEZY

    • Anonymous

      yea he's loyal n my fav mc in the game!

Most Popular News

Most Discussed News