Rick Ross, Helicopters, and Stripper Poles

One night only, and for an album release party at that! Video after the jump...

The Rap game is a consistent quest for one-up-men-ship; how much money I got, how much bling, and definitely how many women. In 2010 the award for the best showman may have to go to the man who’s lyrics continue to keep him in the game, even after 50 tried to shut the casket on him, Mr. Rick Ross.

With Ross releasing his album this week he decided to set the bar high for all of his rappin’ peers by arriving to his release party in a Helicopter, yes a Helicopter.  Let’s one up that feat and state that he also had his party at Miami's King Of Diamonds "gentlemen's" club.  With Ciroc on tap and DJ Khaled on the Mic it was an evening not to be missed. But don’t take my word for it watch the video below and just enjoy……just like you were there.

45 Comments

  • sfasfda

    input this URL: http://www.shoesforking.com you can find many cheap and fashion sruff

  • Prettygirlbrown

    OFFICER RICKY NOT RICK ROSS .. CHANGE HIS NAME

  • cuttiebabe123

    I know a hot interracial age-gap club: == -[ 'Cougarkissing dot c Om']== which is a dating service for Cougars and Young Men or Sugar Daddy and young girl to find their interracial love. there has been thousands of single members online and charming young white girls, Sugar black Daddy, Mature women as well as attractive younger men waiting for you, maybe you will like it. Hot and sexy,Share with you~ = -[ 'Cougarkissing dot c Om']==free to join C'MON NOW!!!

  • cuttiebabe123

    I know a hot interracial age-gap club: == -[ 'Cougarkissing dot c Om']== which is a dating service for Cougars and Young Men or Sugar Daddy and young girl to find their interracial love. there has been thousands of single members online and charming young white girls, Sugar black Daddy, Mature women as well as attractive younger men waiting for you, maybe you will like it. Hot and sexy,Share with you~ = -[ 'Cougarkissing dot c Om']==free to join C'MON NOW!!!

  • Heat-357

    If this album finds a way to move units the world will have to give ross credit... after getting destroyed by 50 cent he came back stronger than ever... or at least his producers and management did... that doesn't happen very often..

  • Heat-357

    If this album finds a way to move units the world will have to give ross credit... after getting destroyed by 50 cent he came back stronger than ever... or at least his producers and management did... that doesn't happen very often..

  • Rick 2Fake Floss

    HAHA what was it Ricky's Super Sweet 16 hahaha get the fuck outta here he ain't got no money.

  • KILLUMINATI

    wow officer ricky thinks hes cool arriving to his party in a POLICE HELICOPTER, yall are a bunch of brainwashed fools listenin to illuminati music

  • BONKEIRA

    Honestly, this dude looks like Barrie White and Uncle Ben had a baby with down syndrome lmao. He's a rich retard lmao. I wonder how many kfc double downs he has for breakfast everyday

  • Fuck jayz

    Fuk fake ass fat muthafucka Boastin bout his fake ass life fuckin clown

  • imgonnagetyousucka

    All you MOTHER FUCKERS that cant see....Rick Ross hangs wit police, look at the dudes that first get out the chopper...they got guns on their hips, fun pigs....RICK ROSS THE BIGGEST COP THAT WE SEEN THUS FAR...

  • CaliforniaLove

    I'm tired of hearding about this fat motherfucker with sweat beads in his greasy ass beard...this fool can NOT rap for shit. Lets see this guy carry a whole album on his own without any guest appearances. I wouldn't be suprised if Eminems album sells close to what Ross' will sell in his first week and Em already in his fifth week.

  • TY FROM THE CHI

    WHATS THE BIG DEAL PEOPLE FLY EVERYDAY HE SPENT ALL THAT MONEY TO STUNT NIGGA BUY YOU A HELICOPER WHY YOU RENTING I THOUGHT YOU WAS RICH OFF COCAINE LMFAO

    • ImFromDaSouth 239/404

      Hey Fruit Boi, I don't give a fuck where yo sissy as from.. its jealous niggas everywhere.. U one of em!! Flower ass nigga!!

    • YOUR A FRUIT

      IM FROM THE SOUTH ALSO FAG AND NO ONE IS JEALOUS OF RICK ROSS RIDING IN A POLICE HELICOPTER FUCKIN FRUIT

    • ImFromDaSouth 239/404

      Jealousy just a waste of emotion lil buddy!! or should I say JOE!!

  • TY FROM THE CHI

    WHATS THE BIG DEAL PEOPLE FLY EVERYDAY HE SPENT ALL THAT MONEY TO STUNT NIGGA BUY YOU A HELICOPER WHY YOU RENTING I THOUGHT YOU WAS RICH OFF COCAINE LMFAO

  • TRIPLE CHEESE

    LET THE HATE BEGIN, FUCKBOYS. ROZAY!

  • Heat-357

    Rozay gonna sell at leats 50k this album is hot! BOWSE!!!

  • Tropping

    Ross Wins. The end.

  • c rted

    ross doin it big and you haters know it

    • YOUR A FRUIT

      OFFICER ROSS DOING IT BIG LMFAO HOW LONG HAS 50 CENT BEEN RIDING AROUND IN HIS OWN PERSONAL HELICOPTER WHILE OFFICER ROSS HAS TO USE A POLICE HELICOPTER FUCKING FRUIT

    • JordanM91

      I hope u mean the real rick ross, cuz this fraud rapper aint doin shit. His album is projected to sell around 180k first week, and its actually competing with recovery's 5th week sales lol. If anyone is doin it big, its eminem

  • freshyboi

    i heard that was the miami police chopper, rozay got those connections

  • We$t-We$t

    Da homie 50CENT owns a Helicopter!!! 50 had it since 03' taking it from his Mansion in CT to NY on the days he didn't feel like being driven 2-hours plus to get to NYC, this clown/imposter OFFICER Rick Rawse RENTED a copter to show-off get it???.....By the way Lloyd Bank$ was driving a Maybach 62 in 04' now this OFFICER Rick is leasing a 04' Maybach 57 in 2010!!!....If yall don't understand that then ya don't understand nothing!!!

    • problemz327

      Hilarious..Son actually says "da homie" like he knows fiddy or Banks...dude u r embarrassing yaself... u probably have G units tats still wear g-unit gear and sneakers and drink vitamin water by the case...smh,,,stans are ridiculous

    • ImFromDaSouth 239/404

      U a male groopie!! get out of niggas pocket fuck nigga!! that's definitely a bitch trait!!

  • hmmmmmmmmm

    how is this news? WTF?

  • jogrind

    MONROE you are the lamo. You said 50 like you are 50 idiot. You don't fly in a helicopter so it is a big deal to you.

  • jogrind

    Ross beat 50!!!! Ross Won!!! He out sold Before I Self Destruct and didn't make DVD movies or all that bullshit!!! Teflon Don is on target to do between 170-180k in sales. 50 only did about 110k cause 50k sales was from 2 week old itunes sales cheat.

    • truth teller

      ross didnt beat 50.. they didnt even really battle on the mic... most of the shots in that "battle" were personal non-music related shots... 50 clowned ross though... only reason ross is gettin all this attention is cause hes fuckin with them illuminati fuck boys..... Jay, Ross, TI, Kanye, just to name a few are sellin their souls for that paper

  • Monroe

    Big deal lmao? 50 rolls in a helicopter everyday to do business lol that's just another day for 50. Ross is done. 11 tracks? Come on all them wack besides MC hammer with Gucci mane.

    • slipt8

      your a fucking idiot so the jay-z, jadakiss,kanye west, and styles p tracks were wack but the gucci track, even though gucci ruined mc hammer, was the best track on there yea ok man just go back and listen to plies and waka

  • jogrind

    Ross beat 50!!!! Ross Won!!! He out sold Before I Self Destruct and didn't make movies or all that bullshit!!! Teflon Don is on target to do between 170-180k in sales. 50 only did about 110k cause 50k sales was from 2 week old itunes sales cheat.

Most Discussed News