50 Cent Affiliate Mikey Fingers Reportedly Arrested For Summer Jam Chain Snatching

posted Sunday June 08 ,2014 at 09:00AM CDT | 149 comments

50 Cent Affiliate Mikey Fingers Reportedly Arrested For Summer Jam Chain Snatching

A 50 Cent affiliate has been arrested in connection with the theft of Slowbucks' chain at Summer Jam.

After Slowbucks and his lawyer announced a civil investigation into the entrepreneur's chain being stolen at Summer Jam at a press conference earlier this week, AllHipHop reports that a 50 Cent affiliate has been arrested for the crime.

Mikey Fingers, who is apparently a known member of the rapper’s entourage, was named in a since-deleted Tweet by Mike Lighty according to AllHipHop. “#ShoutOut The coward @slowbucks For Snitching On the Homie Aka Tio #MikeyFingers !!!!!” he reportedly wrote.

“These @slowbucks Cats talk about killing drugs and gangs But when the block Is flamming these be the same Cowards Snitching and pointing People Out ….. #Free my ni**a #MikeyFingers !!!!”

While Lighty’s Tweets were directed at the wrong Twitter user, Slowbucks did return with a response of his own denying responsibility on both Twitter and Instagram.

Video of the original incident is available for streaming below.

RELATED: Slowbucks Launches Investigation Into 50 Cent, Hot 97 Summer Jam 2014 Chain-Snatching Incident

More NEWS On HipHopDX

Share This

Add New Comment

Got an account with one of these? Log in here, or just enter your info and leave a comment below.

  • * required field

Comments 149 Posts

  • Jay
    You internet thugs are too funny. That dude snitched on himself by trying to robbed a famous millionaire on stage in front of cameras and a 50,000 seat venue. All police had to do was watch the concert. Dumb rap goons.... 50 deserves to get sued for even have people around him like that... He has been mega rich since 2003, lives in a huge mansion and still claim he is from the hood. lost negro...
    • Anonymous
      Winslow is not famous or a millionaire! You can't diss a nigga, take pictures with his son giving the finger then try to walk on stage like its all good! If you do and something happens you definitely dont run to a lawyer and tell, get someone arrested, then have your group put out a gangsta diss record over a beat g-unit already destroyed! STOP SNITCHING
  • Anonymous
    this dude is such a sucka, that he has a guilty conscience. if that was really true, he wouldn't have to explain himself.
  • Anonymous
    Ain't snitchin if it is all on camera any damn ways. If I have something stolen, Imma snitch in order to get it back. Fuck all y'all wannabes.
    • Anonymous
      you would be too scared to wear a chain like that in public and now you're trying to sound intelligent. weak comment...
    • Anonymous
      It's snitching if you claim to be a street person and then you hold a press conference to say you're having a person investigated over some shit that you instigated.
  • Anonymous
    Shit was all good just a week ago when he was posing for pics with Nas, Nipsey, Snoop, Rick Ross, Meek, Mayweather... you think any of them returning his calls? LOL naw son.
  • Anonymous
    Of course he snatched someones chain. His name is Mikey fingers for crying out loud!
    • Anonymous
      Also known as THE HANDS LOL. Thats what it says on his instagram.
  • Anonymous
    Sesentive thugs, you all need hugs....
  • Putcher
    I have never seen such snitch :D Slow is either pussy or snitch. What brand he is talking about? There is nothing to brag about. :D
    • Anonymous
      the Slowbucks clothing brand which no one really cared about for years anyway
  • Anonymous
    I LIKE THE WAY ALL THE 4UCK BOYS WHO HV NEVER LEFT THEIR ROOMS ARE DEBATING WHO OR WHAT A SNITCH IS. LIKE THEY LIVE THAT KIND OF LIFE. LOL...STUPID IDIOTS. LEAVE THAT FOR THE REAL GANGSTERS ON THE STREET WHO DO NOT DEBATE SNITCHING ON THE INTERNET. #STUPIDFUCKSONHHDX
  • Anonymous
    slowbucks snitch fuck boy
  • UK B-boy
    Yawn....so bored of irrelevant 50 news, this website has hit rock bottom. Every other story is some 50 bullshit news. No one gives a fuck. This is a cheap TMZ rip off site, only printing gossip and scandals, no real music news or features. Time to move on,....
    • Anonymous
      This is the biggest news story of the week dude. A so called street dude gets himself into a street situation by messing with another man's kid and when he gets dealt with he runs to the law and holds a press conference!
  • b-more 211
    What would 50 do if the chain snatcher got smoked the same way the child slapper got smoked? Not a damn thing...just like he did when the man slapped Jimmy son and got smoked. Not a damn thing!!!
    • Anonymous
      How do you know what he did or didn't do? He doesn't brag about his crimes or beef in the streets but we all saw he got the last laugh while Jimmy's crew all ratted on him and now he's doing life.
  • Anonymous
    "We not into #CriminalJustice, We into #BrandJustice I'm a #BusinessMan now" "We come from the outside, & we gon be outside! We ain't never been into that type of shit!" Negro please, what kind of shit is that??? You don't get in a niggas beef, show up on stage during HIS performance, get your ass whoop, run to the authorities and then act like you ain't dry snitching on people that rightfully fucked your up. Should've just took the L and kept it movin. By the way, did you pay Incarcerated Bob those 37k?
    • Anonymous
      it was 27k and Incarcerated Bob said he got picked up by the cops too over this mess.
  • Anonymous
    These SBOE niggas musta been high off they own supply. Fucking around with 50s kid thinking nothing will happen. Who they think they dealing with Rick Ross? That's the only sucka I know who doesn't defend his families honor, oh and DJ Khaled too. 50 warned you and look, 2 months later you got touched and ya lil t-shirt career is over! Nas deleted all his pictures with the snitch Slowbucks while Red Cafe and Fabolous take shots at his character on instagram.
  • Anonymous
    Same shit happened to Gunplay but no one got charged. Slowbucks eating the cheese.
  • Solution
    Women consistently fuck up all forms of music, not just hip hop. Look at the people who get shine now? Drake? Lil Wayne? Justin Bieber? I mean, you could virtually name any really big artist who's doing big numbers and they have a significant female fanbase. Because women are idiots and only just by what they find attractive, not actual talent. Even Fiddy Cent is still around because of his female fanbase.You'll never see a dude buy a chicks album just because he finds her attractive, but women do this type of shit all the time. Ban woman from music, and you've fixed a good chunk of the issue!
    • Anonymous
      this is the gayest shit i ever heard. homie wants to ban women so he can be surrounded by men. fuck outta here booty boy.
    • Anonymous
      "Because women are idiots" kinda shit is that?!?!?! Man I swear every man is a flaming homo nowadays, y'all dudes are softer than alize with a chaser
  • Anonymous
    Nerds online are funny as shit and these rap clowns are even worse for manipulating these nerds into thinking that a trademark lawyer looking into a lawsuit over defamation is somehow "snitching". The next form of snitching/dry-snitching will be rappers making semi-biographical movies alluding to their enemies criminal activities while their enemies are under indictment.....
    • Anonymous
      u tried to hard with this one bruh. only thing i got from ur post is that ur a snitching faggot now go kill urself snitch boy
    • Anonymous
      Bruthadee just finished his shift at Burger King.
    • Anonymous
      40 year old black nerd mmg groupie snitch cop lover alert!
  • nasirjones
    slowbuck...stupid name
  • Anonymous
    if you gotta defend yourself and cop pleas about how u not a snitch you probably a snitch
  • anoymous ( Tim Jeans)
    Now if 50 was attacked by somebody on any stage and did what slowbuck did what would people call 50?
    • Anonymous
      Fuck off first of all 50 ain't no lil punk broke shit rapper to go jump on someone's stage and getting beat up.. No one would even try that with 50.. Real men don't put there selves in bullshit situations like SlowBucks if you weren't invited leave unless you don't have any dignity then get beat up like the shit you are
    • Anonymous
      Cowards like 50 put themselves in situations to be shot by Premes shooters, stabbed by Murder Incs Black Child and have their own chain snatched onstage in Africa. It's hilarious how these nerds think you can assault and rob somebody on stage in front of 80,000 people and not get charged with a crime, LmAo!!
    • >_
      50s rich as fuck. Murder inc doesnt exist anymore. Supreme team in prison for life. sayyy whattttttt
    • Anonymous
      "Now if 50 was attacked by somebody on any stage and did what slowbuck did what would people call 50?" That would never happen because 50's niggas got his back and he wouldn't take the cowards way out if he got caught slipping after he instigated some street shit.
  • billy goodz
    if the person who attacked you ends up in jail its big possibility your the reason he or she is booked....especially when your talking to dem people... snitch ass nugga
  • The Dock
    These new niggas are sad...swear to God I almost hate rap niggas. SOFT
    • Anonymous
      Real talk
  • Anonymous
    Perfect name because his bucks are definitely going to be slow after this.
    • Tp
      The Jews will get him a check cut.. Trust
    • Anonymous
      wont be much and his rep is now ruined. all his friends minus the niggas who are too close to him to leave want nothing to do with him now
  • Anonymous
    ARE YOU A VICTIM? HAVE YOU BEEN ROBED AND ASSAULTED? HAS YOUR REPUTATION BEEN RUINED? LET US HELP YOU GET WHAT YOU DESERVE CALL 1-800-SLO-BUCK