50 Cent MLB All-Star Bash Performance Concert Cancelled

posted Tuesday July 09 ,2013 at 11:15AM CDT | 79 comments

50 Cent MLB All-Star Bash Performance Concert Cancelled

Major League Baseball booked a Queens, New York superstar in 50 Cent to perform in conjunction with a week of festivities for a Queens All-Star game. That agreement has reportedly changed.

Hip Hop superstar 50 Cent was among the celebrities recruited to participate in this month's 2013 Major League Baseball All-Star Bash. With the game taking place on June 16 at Queens, New York's Citi Field, home of the New York Mets, MLB enlisted a local musician to hold a special concert two days prior.

According to TMZ.com, that concert has been canceled by Major League Baseball. The league did not provide reasoning for the 50 appearance, which is said to have been joined by deejay Kaskade at Manhattan's Roseland Ballroom. However, the news comes less than a week after charges of domestic abuse on the G-Unit Records head.

50 Cent has yet to address the cancellation or the allegations that he kicked his son's mother in a California incident last month. However, 50's attorney responded to the reports, asserting that the rapper/mogul has not been arrested, and claims no wrongdoing.

TMZ.com's report includes an early flyer for the event.

RELATED: 50 Cent Charged With Domestic Violence, Attorney Denies Accusations

More NEWS On HipHopDX

Share This

Add New Comment

Got an account with one of these? Log in here, or just enter your info and leave a comment below.

  • * required field

Comments 79 Posts

  • JA RULE X HARRY FARUD
    JA RULE X HARRY FARUD JA RULE X HARRY FARUD
  • JA RULE X HARRY FARUD
    JA RULE X HARRY FARUD
  • JA RULE X HARRY FARUD
    JA RULE X HARRY FARUD
  • JA RULE X HARRY FARUD
    JA RULE X HARRY FARUD
  • JA RULE X HARRY FARUD
    JA RULE X HARRY FARUD
  • 00444333
    http://tfwiki.net/mediawiki/images2/a/a0/Insecticons.jpg
  • jasonnn
    http://i1.ytimg.com/vi/HBWVtv-JO1Y/mqdefault.jpg
  • THE GAME
    FIF STAY LOSING WHILE GAME KEEPS STACKIN UP THAT MONEY! G UNOT!
    • Anonymous
      lol Game is broke compared to 50. 50 dog worth more than Game
  • xx004
    http://www.youtube.com/watch?v=mH-cIzI4iQA
  • zxsss4
    http://www.youtube.com/watch?v=rhkB95J5c9s
  • zxsss4
    http://www.youtube.com/watch?v=e7fibtRFnLs
  • zxsss4
    http://www.youtube.com/watch?v=N6zP7nnp-5I
  • slim
    50cent is weak and always has been. His son is better off without him, let 50 hang out at the Indy 500 where people are calling him names and let him keep kissing up , trying to "fit in". 50 will regret this....and he can keep wearing suits and saying "actually" every other word to sound intelligent. White America will never except him. I suppose 50 will say, "Actually I dont care about White America, Im paid". Then why put on the suits tryna look intelligent knowing you're not? a)actual b)actually c)material d)content e)general public Those few 2nd grade words are 50's favorite.
    • Anonymous
      get a life loser
    • Anonymous
      you forgot most of the good ones you dont even know what you sayin how you leave out agressive content and harsh realities?
  • leather face
    http://i905.photobucket.com/albums/ac257/stripes_earnd85/vic.jpg
  • crazy mother fucker
    had one mother bitchers head in bath room put my hands in his head start moving his mouth chaseing some of those ppl. making him eat em.myers jasons throw u in a house rabbit head devils 66s devil screemers
  • sdd09
    going out in awhile while haha
  • crazy mother fucker
    just caught few in the malls..myers out their looking in windows.
  • 666
    http://i1.ytimg.com/vi/ovJlVDmDeKA/mqdefault.jpg
  • micheal myers
    http://www.youtube.com/watch?v=rOoj3N5o8hY
  • JASONNN
    http://www.youtube.com/watch?v=rf6iHwKJrrk
  • Adela C. Numbers
    just as Catherine explained I am startled that a student able to profit $6519 in 1 month on the computer. did you read this page... www.Can99com
  • JASONNN
    666
  • JASONNN
    http://www.youtube.com/watch?v=JCGNTO0qaVc
  • b-town 510
    Damn my dad on crack and doing 18yrs in Folsom and he aint never talk to me an my lil sis like that. Young 16yr olds from The Bay a smoke they dad for that disrespectful shit.
    • Anonymous
      well his son aint from the bay and never had no struggle. he never seen his momma work a day in his life he spoiled rotten
  • leather face
    http://i71.photobucket.com/albums/i144/dumbdoctor/Picture019.jpg
  • crazy mother fucker
    go to sleep see wear wofls jumping at ya.running after ya with demon devil 666 rabbit heads chasers.or wake up see the same thing
  • crazy mother fucker
    seen lot of crazy things pass few weeks.look out the window see the hellraiser peeking at you by the tress.hel start jumping at ya while he laughs real crazy.
  • Slim
    lol, yeah his lil son def pushed daddys wig back
  • Anonymous
    this is crazy yo. 50 can rap about shooting and killin niggas, dealing drugs, and being a pimp all day long and get invited to perform but the minute a bitch accuses him of kicking her they dont want nothing to do with you? kind of reminds me of the whole rick ross rape lyrics situation.
  • Anonymous
    This the same nicca that dissed the Cop about his kid? Lmbao, this is the biggest case of karma I ever saw. This a lesson for ppl who make money and try to treat others like shit. Ross dont gotta say shiiiitt, all of hip hop can see this hypocrite nicca. You just know he the laughin stock of the hip hop world. PAYBACK!!!
  • Karma is alive
    This dude keeps losing. First the abuse thing, then the texts to his son get exposed, now this. Oh, and let's not forget, he announced an album almost 4 years ago, but the label won't let him drop. lol It's karma coming back to bite him in the nuts for treating everyone around him like shit. It will only get worse for him from here, he will lose everything.
    • Anonymous
      50 too smart to lose everything. he gonna die trying to spend this shit. he was never arrested or charged for the domestic abuse. the media just out to get him. thats why they paying his bitch ex to give up text messages from january. he already made up with his son.
  • ALLEN EATTER
    HEY FACKER KKK
  • FREDDY
    even little chuckys jump on ya haha
  • FREDDY
    http://www.youtube.com/watch?v=SVuiM3dmw3Y
  • BANG
    BANG
  • LEATHER FACE
    http://i157.photobucket.com/albums/t46/mytwistedmethod/leatherface.gif
  • 666
    do the rite thing jason vs freddy
  • 666
    micheal bird
  • 666
    how many little girlys u tricked with hairs that are curly rev ememin haha
  • 666
    niga dont u dont their parents got chainsaws after yal haha
  • 666
    nigaz making fun of little kids making songs album covers about 7 year olds and other ppl
  • 666
    lot nigaz after yal haha
  • 666
    and wiggerz